Je hebt toch ook nog een koffielepel? Groter dan een theelepel maar kleiner dan een eetlepel?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dessertspoon, toch?
Niet zoveel gebruikt, maar de inhoud is bijna 12 ml...
Ik kijk effe een tijdje niet en ik zie dat het topic nog steeds leeft....leuk om te zien ! Maarre...dat ziet er goed uit hoor...veel suas dat wel en da's op zich niet erg, juist lekker eerder....overigens laat ik mijn saus wat indikken.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:57 schreef SiGNe het volgende:
Mijn creatie (was er eerder nog niet aan toegekomen om 'm te maken):
[afbeelding]
Echt heerlijk, saus past echt super bij de tonijn.
Ik vond 'm alleen wel iets te zout, maar dan had ik waarschijnlijk beter geen zeezout kunnen gebruiken voor de tonijn maar alleen peper.
en volgens mij gebruiken ze in het recept van de TS geen bosui maar bieslook nu ik de plaatjes zo eens vergelijk.
Zoals hierboven gezegt een frisse salade past erbij evenals noodles met geroerbakte groente(lichte groentes, a la paksoi).quote:Op donderdag 10 juli 2008 03:29 schreef SiGNe het volgende:
Ik moet het ook maar weer eens maken want het is inderdaad errug lekker. (alleen dan bieslook gebruiken ipv lenteui en de saus mag inderdaad dikker)
alleen..wat eet je erbij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |