abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36548702
Daar zeg je wat, wat drink je erbij?
Kan ik een wijn serveren, ik weet dat zij dat graag drinken bij het eten.
Please don't sit on my imaginary friend
pi_36552289
Ik heb er gewoon een pinot blanc bij gedronken. Combineerde goed.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_36581288
Dat werd mij ook geadviseerd door twee dames van G&G.
De tonijnsteak was zalig, de pinot blanc erbij deed het goed.
Please don't sit on my imaginary friend
pi_36587845
Tonijn is nogal stevig en dit gerecht is vrij machtig, dus een frisse salade past er erg goed bij of wat mooie groenten, punt is, is als je een mooi stuk vis hebt moet je vooral niet gaan "opleuken" met allerlei toeters en bellen en zo een bombardement van smaken te krijgen, gewoon gekookte peultjes een lekkere aardappel puree met bieslook en wat knoflook er doorheen is meer dan zat.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  maandag 17 juli 2006 @ 21:57:47 #55
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_39920798
Mijn creatie (was er eerder nog niet aan toegekomen om 'm te maken):

Echt heerlijk, saus past echt super bij de tonijn.
Ik vond 'm alleen wel iets te zout, maar dan had ik waarschijnlijk beter geen zeezout kunnen gebruiken voor de tonijn maar alleen peper.

en volgens mij gebruiken ze in het recept van de TS geen bosui maar bieslook nu ik de plaatjes zo eens vergelijk.
pi_45571390
Ik heb dit gister ook gemaakt en het was heerlijk! Absolute aanrader.

Is unsalted butter trouwens een speciale boter? Ik heb namelijk gewone boter gebruikt.
pi_45577288
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

dessertspoon, toch?

Niet zoveel gebruikt, maar de inhoud is bijna 12 ml...
Je hebt toch ook nog een koffielepel? Groter dan een theelepel maar kleiner dan een eetlepel?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_45622480
quote:
Op maandag 17 juli 2006 21:57 schreef SiGNe het volgende:
Mijn creatie (was er eerder nog niet aan toegekomen om 'm te maken):
[afbeelding]

Echt heerlijk, saus past echt super bij de tonijn.
Ik vond 'm alleen wel iets te zout, maar dan had ik waarschijnlijk beter geen zeezout kunnen gebruiken voor de tonijn maar alleen peper.

en volgens mij gebruiken ze in het recept van de TS geen bosui maar bieslook nu ik de plaatjes zo eens vergelijk.
Ik kijk effe een tijdje niet en ik zie dat het topic nog steeds leeft....leuk om te zien ! Maarre...dat ziet er goed uit hoor...veel suas dat wel en da's op zich niet erg, juist lekker eerder....overigens laat ik mijn saus wat indikken.

Enne over die uitjes, maakt naar mijn weten niet uit, bosui, lenteui, bieslook, allemaal ui-familie en tis allemaal te gebruiken afhankelijk van je voorkeur voor bepaalde uismaak.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  woensdag 24 januari 2007 @ 09:53:58 #59
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_45622575
Ik ga het ook proberen...:)
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
pi_60001574
Tuurlijk is het nuttig dit topic omhoog te schuppen..

My all time favorite recipe!
Maak het nog steeds!
Is nog steeds een hit!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60004558
inmiddels ook al een aantal keer dit recept gebruikt. Mmmmm. Lekker.
  donderdag 10 juli 2008 @ 03:29:45 #62
45 SiGNe
pi_60011527
Ik moet het ook maar weer eens maken want het is inderdaad errug lekker. (alleen dan bieslook gebruiken ipv lenteui en de saus mag inderdaad dikker)
alleen..wat eet je erbij?
pi_60048377
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 03:29 schreef SiGNe het volgende:
Ik moet het ook maar weer eens maken want het is inderdaad errug lekker. (alleen dan bieslook gebruiken ipv lenteui en de saus mag inderdaad dikker)
alleen..wat eet je erbij?
Zoals hierboven gezegt een frisse salade past erbij evenals noodles met geroerbakte groente(lichte groentes, a la paksoi).
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_60059822
Hmmm, deze moet ik een keer uitproberen.
  maandag 14 juli 2008 @ 20:14:44 #65
45 SiGNe
pi_60104787
ben het nu op het moment weer aan het eten..'t is alleen vrij zilt, iets teveel wasabi gebruikt ofzo (en sowieso 2 eetlepels limoensap ipv. 2 theelepels gebruikt) maar de saus is wel een stuk dikker dan de vorige keer en ondanks het zoute smaakt het toch nog best goed, 't zoute past ook wel goed bij de tonijn, bij de rijst wat minder.
heb trouwens wel weer lenteuitjes gebruikt, maar die heb ik een stuk dunner gesneden dan vorige keer, smaakt ook al beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')