heee appel wat is het tel nr van Planet Helpdesk ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hier in het midden van het land is het nog droog
0900-1905quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heee appel wat is het tel nr van Planet Helpdesk ?
quote:
Kriebel, krabbel en kruisje heten ze toch?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:06 schreef SCH het volgende:
Onze kat heet kriebel
die rekening van 75 euro...waar ik niets van snap !quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
0900-1905
Was het probleem ??
*zenuwachtig*
oo okequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die rekening van 75 euro...waar ik niets van snap !
ene erik is al aan het kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo oke
misschien de modem ?
eeuh geen idee eigenlijk, sorry ik kan niet kijken.... als je de tijd hebt kijk ik volgende week zaterdag...
ach je kan ook bellenhebben ze ook wat te doen
Ken ik nietquote:
Ik hoop ook dat ie een wereldpartij gaat spelen en aan Marco laat zien dat ie gewoon in oranje thuis hoort.quote:
Just me is verkouden en heeft een vergadering van de Tupperwarevereniging.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:21 schreef SCH het volgende:
golfer, jij gaat toch zeker wel "who murdered fukkin dukkie" op Nederland 1 kijken of is er geen ingewikkelde documentaire op Canvas?
Ik denk dat ik voor vanavond eens een keer een uitzondering ga maken en misschien wel voetbal ga kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:21 schreef SCH het volgende:
golfer, jij gaat toch zeker wel "who murdered fukkin dukkie" op Nederland 1 kijken of is er geen ingewikkelde documentaire op Canvas?
Biertje is een goed idee!quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:43 schreef pascalheister het volgende:
ook PSV kijken is, biertje erbij en hopelijk genieten
Verstokte fans die met weemoed terugdenken aan vroeger?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |