Je ziet toch dat golfer bezig is :quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:01 schreef vegeta het volgende:
kom ik is op bezoek schenk der niemand een biertje voor me in hier
omdat ik aan het vieren was dat ik met me honkbal team met 32-0 gewonnen had.quote:
Ik kan die laatste 2 zinnen niet helemaal volgen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:08 schreef vegeta het volgende:
maandag eindelijk naar sport medisch centrum weer![]()
hoop dat ze der achter komen wat ik heb.
anders gooi ik me arm naar de klote voor nix der voor,
ben benieuwd of ik veel ga voelen als me arm nog last heeft der van
das pech 2 zinnen wegquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan die laatste 2 zinnen niet helemaal volgen hoor
1tje wel, de rest is niet zo into voetbalquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Reageren als PSV scoort, uiteraard. (Voor Ajax, die gasten?)
een echte man, zorgt dat ie tappen kanquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je ziet toch dat golfer bezig is :
[afbeelding]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:47 schreef Againzender het volgende:
Het klopt wel weer: je denkt dat je van ze kan winnen, maar na 90 minuten sta je met lege handen.
Laat dan Maldini scoren in de laatste minuut, maar niet die kut Deen
Zo is het, SCHatquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
TomassonHet spijt me maar hij heeft het tenslotte bij ons geleerd
![]()
Niet sippen, PSV was 4 x beter en gepassioneerder. Gewoon die laffe Italianen thuis op hun bek laten gaan. Ik snap nog steeds de mensen niet die van Italiaans voetbal houden. Die zitten zeker ook de hele dag te kijken hoe het gras groeit
Maak er maar een halve liter vanquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Glaasje azijn inschenkt voor de PSV-ers.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:00 schreef Noca het volgende:
Morgen wederom om 08.00uur in de sportschool!
Ik word nog breed zo![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Kusjes voor de peeesveeers, na papaul ga ik![]()
Tot strakzz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |