ene erik is al aan het kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo oke
misschien de modem ?
eeuh geen idee eigenlijk, sorry ik kan niet kijken.... als je de tijd hebt kijk ik volgende week zaterdag...
ach je kan ook bellenhebben ze ook wat te doen
Ken ik nietquote:
Ik hoop ook dat ie een wereldpartij gaat spelen en aan Marco laat zien dat ie gewoon in oranje thuis hoort.quote:
Just me is verkouden en heeft een vergadering van de Tupperwarevereniging.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:21 schreef SCH het volgende:
golfer, jij gaat toch zeker wel "who murdered fukkin dukkie" op Nederland 1 kijken of is er geen ingewikkelde documentaire op Canvas?
Ik denk dat ik voor vanavond eens een keer een uitzondering ga maken en misschien wel voetbal ga kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:21 schreef SCH het volgende:
golfer, jij gaat toch zeker wel "who murdered fukkin dukkie" op Nederland 1 kijken of is er geen ingewikkelde documentaire op Canvas?
Biertje is een goed idee!quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:43 schreef pascalheister het volgende:
ook PSV kijken is, biertje erbij en hopelijk genieten
Verstokte fans die met weemoed terugdenken aan vroeger?quote:
Reageren als PSV scoort, uiteraard. (Voor Ajax, die gasten?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:39 schreef pascalheister het volgende:
krijg je een stuk of 10 smsjes van je vrienden vlak na het doelpunt met "jammer dan"
zitten natuurlijk bij elkaar in het studentenhuis de flikkers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |