dan maar gewoon aan de slag met mn stageverslag?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weekend?
Het is pas woensdag.
Jullie maken me depri met al die opmerkingen.
5 weken, dan ben ik klaar met m´n stage en afgestudeerd aan de MER aan de HVUquote:Op woensdag 27 april 2005 11:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morgen heb ik vrij![]()
Moet alleen wel naar een opendag van HVU
ik wil ook vrijquote:Op woensdag 27 april 2005 11:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morgen heb ik vrij![]()
Moet alleen wel naar een opendag van HVU
Meen je nietquote:Op woensdag 27 april 2005 11:06 schreef knox_ het volgende:
volgende week donderdag en vrijdag ben ik vrij![]()
Ik ookquote:Op woensdag 27 april 2005 11:06 schreef knox_ het volgende:
volgende week woensdag, donderdag en vrijdag vrijquote:Op woensdag 27 april 2005 11:06 schreef knox_ het volgende:
damn, half 1 mijn maag knort nu alquote:Op woensdag 27 april 2005 11:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
volgende week woensdag, donderdag en vrijdag vrijmaar deze week wel de hele week stage
![]()
nog anderhalfuur tot aan de pauze (die hebben ze ineens verzet naar half 1)
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je in een stagetopic post.quote:
Volgens mij is er niets bijzonder vrijdag, maar omdat ik ambtenaar ben heb ik vrijquote:Op woensdag 27 april 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik vrijdag óók vrij heb.
Matig is nog te veel gezegdquote:Op woensdag 27 april 2005 11:13 schreef Vigile het volgende:
-knip-
Het topic waar ik naar verwees is GENIAAL, als je dat doorkijkt is die grap ineens veeeeeel leukerquote:
Ambtenaar. Dan heb je elke dag wel vrijquote:Op woensdag 27 april 2005 11:15 schreef knox_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets bijzonder vrijdag, maar omdat ik ambtenaar ben heb ik vrij
Vooroordelen! Dizzzzcriminazieequote:Op woensdag 27 april 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ambtenaar. Dan heb je elke dag wel vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |