MTV Asian Screen: slechts 1 keer reclame in het midden van de film.quote:
Ja, erg cool. Laatst The Grudge gekeken. ENGquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:49 schreef chibibo het volgende:
MTV Asian Screen: slechts 1 keer reclame in het midden van de film.
Deden andere zenders het ook maar op die manier.
ja of betere films op de niet commerciele zenders. Belgie, BBC hebben soms nog wel ok films ZONDER reclamequote:Op dinsdag 26 april 2005 08:49 schreef chibibo het volgende:
[..]
MTV Asian Screen: slechts 1 keer reclame in het midden van de film.
Deden andere zenders het ook maar op die manier.
De orginele of die van Sarah Michel Gellar? Ik vond hem dus helemaal niet engquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, erg cool. Laatst The Grudge gekeken. ENG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grappig dat ze met blauwe make-up en wat camera-trukjes een engere film kunnen maken dat met miljoenen kostende SFX.
Aan de BBC kunnen sowieso weinig zenders tippen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:50 schreef QueenR het volgende:
ja of betere films op de niet commerciele zenders. Belgie, BBC hebben soms nog wel ok films ZONDER reclame
Origineel uiteraard. MTV Asian Screen weet je wel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:52 schreef QueenR het volgende:
De orginele of die van Sarah Michel Gellar? Ik vond hem dus helemaal niet engheb me aan die domme trien zitten irriteren.
Geef mij maar een goede thriller die geloofwaardiger is, misschien dat het dan eens eng is..
quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Origineel uiteraard. MTV Asia weet je wel.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
De orginele of die van Sarah Michel Gellar? Ik vond hem dus helemaal niet engheb me aan die domme trien zitten irriteren.
Geef mij maar een goede thriller die geloofwaardiger is, misschien dat het dan eens eng is..
Gijs, ga dan wel voor het origineel!quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:55 schreef Chocobo het volgende:
Surfer heeft ook 'The Grudge' gekeken. Vond die vreselijk eng![]()
! Ik wil hem ook zien !
Ach please....quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
ow ja....
Orgineel schijnt wel super eng te zijn. Die remake is voor watjes (surfer dus)![]()
Origineel zijn eigenlijk allemaal losse verhalen die wel met elkaar verbonden zijn. Remake met SMG is gewoon één verhaal.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:57 schreef QueenR het volgende:
Orgineel schijnt wel super eng te zijn. Die remake is voor watjes (surfer dus)![]()
zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Goeie film vond ik... echt eng!! Vooral 's avonds kijken is
Goeie film inderdaad! Ik vond het verhaal een beetje wazig, met name het einde, maar eng was het zeker. Dat geluid dat die vrouw maakt!quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, erg cool. Laatst The Grudge gekeken. ENG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, goeie SFX kunnen ook mooi zijn. War of the Worlds belooft wat dat betreft weer veel goeds.quote:Grappig dat ze met blauwe make-up en wat camera-trukjes een engere film kunnen maken dat met miljoenen kostende SFX.
alleen die met smg dus...quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ach please....... je hebt ze dus beide niet gezien...
Ja... dat kanquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
zie mijn vorige post![]()
heb hem in mijn eentje in het donker s'avonds zitten kijken en me nog geen seconde bang gevoeld. Het onzinniveau lag te hoog denk ik.
Zeker, alleen denk ik dat ze momenteel vaak het verhaal erg vergeten om er maar zoveel mogelijk spectakel in te stoppen. Vind ik persoonlijk zonde van de film. Iets meer diepgang zou wel leuk zijn soms.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:00 schreef chibibo het volgende:
Ach, goeie SFX kunnen ook mooi zijn. War of the Worlds belooft wat dat betreft weer veel goeds.
Had je het origineel moeten kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:59 schreef QueenR het volgende:
zie mijn vorige post![]()
heb hem in mijn eentje in het donker s'avonds zitten kijken en me nog geen seconde bang gevoeld. Het onzinniveau lag te hoog denk ik.
Ken ik beide niet...quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ga dan wel voor het origineel!Die heb je al voor een paar euro bij de FRS. En koop meteen Battle Royale en Oldboy. Die laatste is een van de beste films die ik dit jaar heb gezien.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had je het origineel moeten kijken.
Nee, gemist.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:00 schreef chibibo het volgende:
Heb je afgelopen vrijdag Deadly Outlaw Rekka ook gezien, Gijs?
Dat wordt volgens mij de zomertopper.quote:Ach, goeie SFX kunnen ook mooi zijn. War of the Worlds belooft wat dat betreft weer veel goeds.
Ja scheet die 7 kleurenquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:55 schreef Chocobo het volgende:
! Ik wil hem ook zien !
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:03 schreef silver-surfer het volgende:
Deze Oldboy? http://www.imdb.com/title/tt0364569/
Klinkt goed!!
Die film is ook wat voor ons ! Ik ga hem huren zodra die er isquote:
Ziet er idd super uit!! staan wel weer een paar mooie films te wachten dit jaarquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Dat wordt volgens mij de zomertopper.Ik heb ook zin in Kingdom of Heaven.
Ja is goedquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die film is ook wat voor ons ! Ik ga hem huren zodra die er is
Ja mooi... echt een enge film... keek hem 's avonds laat .. en ik had een onbehaagelijk gevoel zo alleen op de bankquote:
Ben vrijdag met de kinderen naar Robots geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja is goed
En we moeten eerders ook weer eens nar de bios
Ik wilde voor vrijdag 6 mei kaarten reserveren voor Kingdom of Heaven... zin om mee te gaan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja is goed
Zal mijn bioscoop broek zoekenquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja is goed
De volgende keer mag je wel bij ons komen kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja mooi... echt een enge film... keek hem 's avonds laat .. en ik had een onbehaagelijk gevoel zo alleen op de bank
Zeker wat voor jullie!!
Ik heb de Japanse versie gezien... 3 dagen daarna nog steeds bang onder de douche en in bedquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:55 schreef Chocobo het volgende:
! Ik wil hem ook zien !
Avonddienstquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik wilde voor vrijdag 6 mei kaarten reserveren voor Kingdom of Heaven... zin om mee te gaan?
Voor diepgang ga ik niet naar Hollywood, maar pak ik wel een filmhuis-filmpje. Laatst nog Ikiru gehuurd; een prachtige ontroerende film.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:03 schreef QueenR het volgende:
Zeker, alleen denk ik dat ze momenteel vaak het verhaal erg vergeten om er maar zoveel mogelijk spectakel in te stoppen. Vind ik persoonlijk zonde van de film. Iets meer diepgang zou wel leuk zijn soms.
Ja, gaat over een vent die zonder reden wordt ontvoerd en gevangen gezet in een soort hotelkamer. Na 15 jaar laten ze hem vrij en gaat hij op zoek naar de daders en de reden waarom ze hem hebben opgesloten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Oldboy,........ dat is die Koreaanse film toch... veel over gehoord !!
"knuffel geeft"quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, en goeiemorgen Gijsjes natuurlijk! Quinny
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:13 schreef Quinny het volgende:
Sjo wil jij de oude Gijsjes nog even bellen voor 7 mei?
Gijs, Xenosaga DS. What's the deal?quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, en goeiemorgen Gijsjes natuurlijk! Quinny
Luier dragen of blaas trainingen volgenquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
.. en ik had een onbehaagelijk gevoel zo alleen op de bank
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
De volgende keer mag je wel bij ons komen kijken![]()
alweer een meet? die memo heb ik gemistquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:15 schreef Quinny het volgende:
En wil de rest die mee wilt even mailen naar Sjo of mij of ze mee gaan eten. Dan kan ik gaan reserveren
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb de Japanse versie gezien... 3 dagen daarna nog steeds bang onder de douche en in bed
Bedoel je niet de film robots? die is toch nog niet op dvd ofzo?quote:
Dan heb je niet veel gemist, volgens mij. Ik heb hem opgenomen, maar wat ik heb gezien vond ik maar matig.quote:
Ik heb hem een paar weken geleden gehuurd, en ik vond hem inderdaad niet zo bijzonder. Deel 1 hebben ze niet bij de videotheek hier.quote:En deze week zenden ze Battle Royal 2 uit. En die schijnt echt bagger te zijn vergeleken met deel 1.
Nee, maar die staat wel op mijn 'nog te kijken' lijst.quote:Heb jij trouwens al Oldboy gezien?
Ik vind het jammer dat ze van het oorspronkelijke verhaal zijn afgeweken en dat de film zich in de hedendaagse VS afspeelt, maar ik heb er wel vertrouwen in dat Spielberg er iets moois van maakt.quote:Dat wordt volgens mij de zomertopper.
Ik weet het niet, ik ben een beetje Orlando Bloom-moe. Ik wacht wel tot hij in de videotheek ligt.quote:Ik heb ook zin in Kingdom of Heaven.
Nee he............ ga me nou niet vertellen dat ik dat kutding moet hebben !quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, Xenosaga DS. What's the deal?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
De volgende keer mag je wel bij ons komen kijken![]()
7 mei bungy jumpen en daarna eten bij Zeezicht in Scheveningenquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
alweer een meet? die memo heb ik gemistwanneer?
Gijs, ik ben wel ER op games, maar ik weet af en toe ook niet meer dan jij hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, Xenosaga DS. What's the deal?
geen idee of ik al gemailed had of niet maar nu heb ik het iig gedaanquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:15 schreef Quinny het volgende:
En wil de rest die mee wilt even mailen naar Sjo of mij of ze mee gaan eten. Dan kan ik gaan reserveren
Oh ja, ik zal ff checken.. en anders kom ik ff wat drinken gewoon.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:15 schreef Quinny het volgende:
Bestaat er zoiets als teveel met je heupen bewegen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
7 mei bungy jumpen en daarna eten bij Zeezicht in Scheveningen
Bedenk wel dat als je teveel met je heupen beweegt dat je dat hier kan terug lezen op fok
Een film.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Wat is Battle Royale ?
Wat je wilt Gijs........ gezellig !!quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, ik zal ff checken.. en anders kom ik ff wat drinken gewoon.
quote:
Misschienquote:
Ik las iets over het doden van elkaar op een eilandquote:
Word sowieso cool!!quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:23 schreef Chocobo het volgende:
Als het kloteweer is en we jumpen niet dan gaan we lekker wat eten of drinken iddLachen joh,.... !
Jaquote:
Deel 1 heb ik niet gezien, maar in deel 2 wordt een hoopje studenten inderdaad op een eiland gegooid om een groepje opstandelingen (ook studenten) te doden. Alles in een Running Man-achtige setting.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Ik las iets over het doden van elkaar op een eilandKlinkt niet echt leuk zeg maar !
Onze aanmelding had je al wa? Anders bij dezequote:Op dinsdag 26 april 2005 09:15 schreef Quinny het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja
En ze slachten makaar af. Maar wel realistisch. Is een soort moderne Lord of the Flies.
Deel 1 is geweldig. In het moderne Japan is geweld onder pubers een groot probleem. Om dit tegen te gaan wordt er eens per jaar een schoolklas gekozen. Die klas wordt op een eiland gedropt waar ze mekaar moeten doden. De overlevende wordt vrijgelaten, is er meer dan één overlevende dan worden ze allemaal gedood. Wordt allemaal vrij realistisch in beeld gebracht, het gaat eigenlijk meer om de verhoudingen tussen de studenten onderling dan om het geweld.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:29 schreef chibibo het volgende:
Deel 1 heb ik niet gezien, maar in deel 2 wordt een hoopje studenten inderdaad op een eiland gegooid om een groepje opstandelingen (ook studenten) te doden. Alles in een Running Man-achtige setting.
Maar deel 2 schijnt te sucken in vergelijking met deel 1.
Dat hardequote:Op dinsdag 26 april 2005 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja
En ze slachten makaar af. Maar wel realistisch. Is een soort moderne Lord of the Flies.
Jeetje.... hopelijk springen tussen 15:00 en 16:00quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:40 schreef QueenR het volgende:
Hoelaat is de planning om te gaan springen/eten etc? (moet babysit zoeken he)
Je had mn mailtjes ontvangen? Werkt nu hier ook niet...quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jeetje.... hopelijk springen tussen 15:00 en 16:00
Boek nooit gelezen voor je boekenlijst?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Boek nooit gelezen voor je boekenlijst?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, ik zal ff checken.. en anders kom ik ff wat drinken gewoon.
Ik lees geen boeken Gijs.... nooit gedaan.... !quote:
alleen jammer at jullie stopten toen ik erbij kwam maar ik had al gezien hoe laat het was dus verwachtte het wel een beetjequote:Op dinsdag 26 april 2005 10:07 schreef Bastard het volgende:
Die struik.. dacht van me te kunnen winnen in PGR2... gisteren geen enkele keer, en.. ik had van de room steeds de meeste punten
2 jaar na de release, server opzetten, kwartier later, vol.![]()
Nee hoor, het was niet laat. Het kwam door jou.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:15 schreef Magneet het volgende:
alleen jammer at jullie stopten toen ik erbij kwam maar ik had al gezien hoe laat het was dus verwachtte het wel een beetje
Ja.. we zagen je al binnen komenquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
alleen jammer at jullie stopten toen ik erbij kwam maar ik had al gezien hoe laat het was dus verwachtte het wel een beetje
Ik gil nooitquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..].... gillen hoor... ik ga dicht tegen je aanzitten dan!!
quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:28 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik gil nooit![]()
Maar voor jou wil ik wel even gaan gillen
Nog 34 dagen en dan mag ik een week uitslapenquote:
Ben je die 2x op de Nurburgring vergetenquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:07 schreef Bastard het volgende:
Die struik.. dacht van me te kunnen winnen in PGR2... gisteren geen enkele keer, en.. ik had van de room steeds de meeste punten
2 jaar na de release, server opzetten, kwartier later, vol.![]()
Met die Dodge, slipstreamen ging niet hequote:Op dinsdag 26 april 2005 10:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben je die 2x op de Nurburgring vergeten
Oh jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Met die Dodge, slipstreamen ging niet he
Hahahahahaha...quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nog 34 dagen en dan mag ik een week uitslapen
Kut werk... ik heb geen zin meer... ik heb het zo slecht hier... bla bla bla ...quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja
Ja kon wel slipstreamen, maar hij ging gewoon niet harder Gijs![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:41 schreef Quinny het volgende:
En deze is voor Knut als hij er weer een keer een topic sluit
[afbeelding]
Nee, gaan we niet meer reageren op mijn mail. Dan moet je de volgende keer ook niet huilen als je niets meer krijgtquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, gaan we niet meer reageren op mijn mail. Dan moet je de volgende keer ook niet huilen als je niets meer krijgt
Gemailed schat maar het is wat drukquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, gaan we niet meer reageren op mijn mail. Dan moet je de volgende keer ook niet huilen als je niets meer krijgt
Zet die dikke dan eens aan het werk ipv van dat die mij loopt te pestenquote:
He gijsquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:18 schreef irvine_2805 het volgende:
[..]
he bastard
hoe gaat het nu met jou?
Ik heb klappen gekregen door uitlatingen op Fok!quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:29 schreef Chocobo het volgende:
Een gozer uit Den Helder heeft klappen gehad voor het posten van dit topic ! Staat op FOK! front page ergens
Ik heb de alien gabberin weer gevonden!
Klopt idd er kan een hoop veranderenquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
He gijs
Ja gaat wel lekker.. druk nu op het werk vandaag
Werk voor een software bedrijf die klanten heeft bij Info.. nu een jaar, daarvoor jaar thuis gezet, kon geen werk krijgen. Klote economie he?!
Getrouwd inmiddels, kind op komst
Kan een hoop veranderen in 2 jaar he!
Ah weer in het lab jij?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:29 schreef irvine_2805 het volgende:
[..]
Klopt idd er kan een hoop veranderen
Ik heb 3 maanden werkeloos thuis gezeten, en werk nu op project basis bij mijn oude baas
ben gescheiden 6 maanden en geen kids
leuk dat er en kind op komst is
Ongeloofelijk zegquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:26 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik heb klappen gekregen door uitlatingen op Fok!
Gijsssssssssssssssssssss, .... bevalt het oude werk je wel weer dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:18 schreef irvine_2805 het volgende:
[..]
he bastard
hoe gaat het nu met jou?
Die dikke heeft VIP dus die doet niet zoveel !!quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zet die dikke dan eens aan het werk ipv van dat die mij loopt te pesten![]()
nee ik werk weer bij de baas die mij er 3 maanden van te voren mijn contract niet heeft verlegd dus jou oude baasquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah weer in het lab jij?
He jammer, werkte nog niet helemaal met haar joh? Sja waren wel wat spanningen, dacht dat het opgelost was, maar kwam weer terug dus?
Gelukkig geen kids dan
Nog steeds woonachtig op de flat of wel inmiddels huis gevonden
ja we zijn in oktober gescheiden, oude werk is leg...quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssssss, .... bevalt het oude werk je wel weer dan?
Ja is het over met je vrouw gijs ?
Oh ik dacht het LAB weer.... de meeste van ons willen allemaal uit de ITquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:45 schreef irvine_2805 het volgende:
[..]
ja we zijn in oktober gescheiden, oude werk is leg...
nee ik wil wel in de it blijven hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh ik dacht het LAB weer.... de meeste van ons willen allemaal uit de ITmaar op een of andere manier lukt dat niet.
Ik val je vrouw wel lastig!quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die dikke heeft VIP dus die doet niet zoveel !!
Wijs besluit dan Gijsquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:44 schreef irvine_2805 het volgende:
[..]
nee ik werk weer bij de baas die mij er 3 maanden van te voren mijn contract niet heeft verlegd dus jou oude baas
ik woon nu in een 4 kamer flat waar ik samen met mijn ex heb gewoond
ja het is jammer dat de relatie niet werkte maar als je verder gaat denken over kinderen dan moet je een beslissing nemen of je dat samen wel wil en niet dat de kinderen de dupe worden
Wordt gek gebeld hierquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wijs besluit dan Gijs
Ze was ook wel een stuk jonger als ik me goed herriner, kan toch uiteindelijk problemen geven misschien?
Dus weer bij Leg. joh.. en gedetacheerd ook weer?
Thanks Gijsquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had er 1 die heb ik doorgestuurd naar jullie
Gijs inderdaad lang geledenquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:57 schreef silver-surfer het volgende:
Irvine ook! tering... dat is lang geleden..
Nee nee, geen dank Gijs.quote:
Ja weer gedetacheerd in den haagquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wijs besluit dan Gijs
Ze was ook wel een stuk jonger als ik me goed herriner, kan toch uiteindelijk problemen geven misschien?
Dus weer bij Leg. joh.. en gedetacheerd ook weer?
Ik ken het.......... queue voor DBP hier.... en IBMquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee nee, geen dank Gijs.
Daar zijn wij toch voor.
Ik kom door die toestanden amper toe aan mn eigen werk
dropiequote:
Voer het in........... heerlijk surfen, chillen, drinken, roken etc etc onder het genot van een goed salaris !quote:
Ja best hoor... nog steeds hier bij infonet he..quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:17 schreef irvine_2805 het volgende:
[..]
Gijs inderdaad lang geleden
hoe gaat het?
dat lijkt mij een wereld idee, zulen we dat doenquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:20 schreef Bastard het volgende:
Prud, weet je wat we doen, we gaan gewoon met ons koffertje naar Info.. pakken een stoel en een monitor, loggen in en gaan aan het werk daar.
en met je chick? al kinderen? op komst?quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja best hoor... nog steeds hier bij infonet he..
Ha lieverd...quote:
Gaan we ff wat kalnten bellen Gijs.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:22 schreef irvine_2805 het volgende:
[..]
dat lijkt mij een wereld idee, zulen we dat doen
Nee nog geen kinderen hoor... we doen het rustig aanquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:23 schreef irvine_2805 het volgende:
[..]
en met je chick? al kinderen? op komst?
ok doe haar de groetenquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee nog geen kinderen hoor... we doen het rustig aan
Gijs wees bliquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:48 schreef mr_Brown het volgende:
TYPHUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
weer aan het werk![]()
Bollequote:Op dinsdag 26 april 2005 13:48 schreef mr_Brown het volgende:
TYPHUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
weer aan het werk![]()
Zal ik doen! Ja... zelfde huis nog inderdaadquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:45 schreef irvine_2805 het volgende:
[..]
ok doe haar de groeten
zelfde huisje nog?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Bolle... ik dacht dat je weer vrij was vandaag
jouw zoonquote:
En niet antwoorden he klootzak hahahaha... heb de hele ochtend in de stress gezeten!quote:
zondag op maandag maar 1 uur geslapenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En niet antwoorden he klootzak hahahaha... heb de hele ochtend in de stress gezeten!
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zondag op maandag maar 1 uur geslapen
gisteren om 22.30 naar bed....
7 uur er weer uit, met Rens naar het ziekenhuis voor een check....
8.45 weer thuis en meteen weer naar bed
12 uur weer uit bed![]()
naar werk
dus, nee geen tijd gehad
Nog niet over hier hequote:
Als jij nou meerdere intelligente toevoegingen zou kunnen geven aan deze reeks, dan zou het meer opschieten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het schiet tegenwoordig niet op met de Gijsjestopics. Zullen we er maar gewoon mee stoppen?
Gijs, kan ik al richting je huissie ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als jij nou meerdere intelligente toevoegingen zou kunnen geven aan deze reeks, dan zou het meer opschieten.
Gijs.. zelfs ik kan nog nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, kan ik al richting je huissie ?
Nog 11 minuten danquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. zelfs ik kan nog niet
as je 1630 vertrekt ofzo
Ah ik heb nog bier staan joh.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nog 11 minuten dan
ga wel ff een flesje wijn halen![]()
zielig joh.. met eraftrekken wordt ie dan toch ietwat geharst?quote:
dusquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
zielig joh.. met eraftrekken wordt ie dan toch ietwat geharst?arm beestje
zal ik jou eens harsen... groeit toch weer aan.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:25 schreef Bastard het volgende:
haha
punten zijn verdeeld
Deelnemers
User Punten
Bastard 1590
kepler 1534
Dr.Daggla 1469
gijsje79 1465
Magneet 1417
mr_Brown 1298
-Struikrover- 1203
Notorious_Roy 774
hè lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
zal ik jou eens harsen... groeit toch weer aan.
Harsen???quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hè lekkerdoe je tegelijk ook mijn balzak en konthaar
![]()
beidequote:Op dinsdag 26 april 2005 18:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
Harsen???wow jij hebt lef!
of hebt nog nooit iets geharst en bent erg naief![]()
laat ren dan maar eens een klein stukje van je been harsen... daarna komen we dan nog wel terug op het onderwerp balzak en konthaarquote:
goed planquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
laat ren dan maar eens een klein stukje van je been harsen... daarna komen we dan nog wel terug op het onderwerp balzak en konthaar
Ja hij kon weer staan.. dus gaat wel denk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:28 schreef kepler het volgende:
[..]
hoe is het met die scooterrijder afgelopen?
ik heb er gelukkig geen, dus niet nodig... maar ben wel voor dat het gefilmt wordt (hoef alleen die gezichten maar te zienquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:02 schreef Chocobo het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa.... een nieuwe been there done that aktie... ballen en anus harsen... wie doet er mee
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:02 schreef Chocobo het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa.... een nieuwe been there done that aktie... ballen en anus harsen... wie doet er mee
Ga je mee..... bij jou kan er ook wel wat van afquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik heb er gelukkig geen, dus niet nodig... maar ben wel voor dat het gefilmt wordt (hoef alleen die gezichten maar te zien)
En @brown, hoor morgen wel of je meedoet met cho's actie dan!
haha
Lijkt me sterk dat daar nog iets afkomt.... maar wil wel helpen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga je mee..... bij jou kan er ook wel wat van af
ja, mag ik die harsen??quote:
whehehequote:Op dinsdag 26 april 2005 19:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja hij kon weer staan.. dus gaat wel denk.
Eerste wat ik zei tegen hem "2 weken terug sneed je ook zo de weg af, en kon ik nog net ontwijken" Gijs stond net weer op
Ik houd van dat mannetjequote:Op dinsdag 26 april 2005 13:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
dropieJe hebt een kusje van Daan gekregen gisteren
![]()
lief doet die dat he !
Ja, die was zeg maar total loss, vloeistoffen liepen er uitquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:31 schreef kepler het volgende:
[..]
whehehe
scooterrijders
hopelijk was zn scooter helemaal kapot![]()
en terechtquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, die was zeg maar total loss, vloeistoffen liepen er uit
quote:Op woensdag 27 april 2005 07:06 schreef Bastard het volgende:
Eeeeerste post
Beetje hoofdpijn enzo
KUt KPN denkt.
Dat wordt er weer eenquote:Op woensdag 27 april 2005 07:19 schreef Chocobo het volgende:
JEZUS .....![]()
Zoooo mooooi..... scans van de nieuwe Zelda..... (ja Brown ook dat is met beestjes
)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
WOW ziet er echt mooi uit!quote:Op woensdag 27 april 2005 07:19 schreef Chocobo het volgende:
JEZUS .....![]()
Zoooo mooooi..... scans van de nieuwe Zelda..... (ja Brown ook dat is met beestjes
)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie geen auto's, geen circuitsquote:Op woensdag 27 april 2005 07:19 schreef Chocobo het volgende:
JEZUS .....![]()
)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hopelijk betekent 70 uur spelen niet dat je eerst 20 stukjes van een map moet vinden, waarmee je vervolgens een dozijn fragmenten van de tri-force kan vinden die een deur opent waarachter je 6 oude eindbazen nog eens moet verslaan.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:33 schreef silver-surfer het volgende:
Zelda.... prachtige screens
.... 70 uur spelen
Nee... dat hoop ik ook niet... maar ik heb wel een gevoel dat dit spel zo niet gaat worden... Ziet er zo volwassen uit...quote:Op woensdag 27 april 2005 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hopelijk betekent 70 uur spelen niet dat je eerst 20 stukjes van een map moet vinden, waarmee je vervolgens een dozijn fragmenten van de tri-force kan vinden die een deur opent waarachter je 6 oude eindbazen nog eens moet verslaan.![]()
nu niet meteen me naar de keel vliegen,quote:Op woensdag 27 april 2005 08:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... dat hoop ik ook niet... maar ik heb wel een gevoel dat dit spel zo niet gaat worden... Ziet er zo volwassen uit...
Maar goed ... dat weet je pas als je hem mag spelen.... ik haal hem import trouwens!!!
Whehehehehhe.... hij komt waarschijnlijk in het 4e kwartaal van dit jaar.... op de Cube!!quote:Op woensdag 27 april 2005 08:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
nu niet meteen me naar de keel vliegen,welk systeem en wanneer komt ie?
![]()
Af en toe blijf je wel een beetje een huilie die doorzeurt over dezelfde dingetjes elke keer opnieuw hequote:Op woensdag 27 april 2005 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hopelijk betekent 70 uur spelen niet dat je eerst 20 stukjes van een map moet vinden, waarmee je vervolgens een dozijn fragmenten van de tri-force kan vinden die een deur opent waarachter je 6 oude eindbazen nog eens moet verslaan.![]()
Oe. Kom niet aan Zelda hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Af en toe blijf je wel een beetje een huilie die doorzeurt over dezelfde dingetjes elke keer opnieuw he![]()
Denk dat deze de meer OoT kant opgaat maar aangezien jij die niet gespeeld hebt (vieze graphics hoer dat je er bent) heb je niet echt een brede kennis over Zelda gamesquote:Op woensdag 27 april 2005 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee en zwaardjes en trollen zal je ook niet zien aangezien je geen Cube meer hebtquote:
Mario mag je ritueel ophangen van me maar ik geef hem een punt mbt Zeldaquote:
ah ok noted. Lijkt me voor de verandering wel een leuk spel. Vind die platform spellen altijd wel leuk. (lees: ben meer een type voor spelletjes ook evt geschikt voor kinderenquote:Op woensdag 27 april 2005 08:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whehehehehhe.... hij komt waarschijnlijk in het 4e kwartaal van dit jaar.... op de Cube!!
Platform games heersenquote:Op woensdag 27 april 2005 08:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
ah ok noted. Lijkt me voor de verandering wel een leuk spel. Vind die platform spellen altijd wel leuk. (lees: ben meer een type voor spelletjes ook evt geschikt voor kinderen, zeg hier dus niet dat platform spellen voor kinderen zijn he btw..) Hou niet van die schietspellen, dat rondrijden in een auto is al helemaal niets, maar een leuk gekleurd poppetje die vanalles moet ontdekken vind ik wel leuk !
(dat beetje niveau dat jullie evt dachten dat ik had is nu dus ook pleitte
ah who cares ben maar blondje he! hihi)
Hey, dat soort games vind ik ook het tofst hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 08:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
ah ok noted. Lijkt me voor de verandering wel een leuk spel. Vind die platform spellen altijd wel leuk. (lees: ben meer een type voor spelletjes ook evt geschikt voor kinderen, zeg hier dus niet dat platform spellen voor kinderen zijn he btw..) Hou niet van die schietspellen, dat rondrijden in een auto is al helemaal niets, maar een leuk gekleurd poppetje die vanalles moet ontdekken vind ik wel leuk !
(dat beetje niveau dat jullie evt dachten dat ik had is nu dus ook pleitte
ah who cares ben maar blondje he! hihi)
Een nieuwe mario ontvang ik ook met open armen.. maar dat moet ie wel veeel beter zijn dan Sunshinequote:Op woensdag 27 april 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mario mag je ritueel ophangen van me maar ik geef hem een punt mbt Zelda![]()
![]()
Correct..... een nieuwe Mario.... maar ja... we zijn in de kont geneukt door Nintendo met hun belofte over Mario op Cube. We zouden heeeeel misschien wat op E3 kunnen zien.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Een nieuwe mario ontvang ik ook met open armen.. maar dat moet ie wel veeel beter zijn dan Sunshine
Ik wacht op de DS-versiequote:Op woensdag 27 april 2005 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat deze de meer OoT kant opgaat maar aangezien jij die niet gespeeld hebt (vieze graphics hoer dat je er bent) heb je niet echt een brede kennis over Zelda gamesMaar het klopt.... WW was niet wat het was nee !! Leuk...meer niet !
De DS versiequote:Op woensdag 27 april 2005 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wacht op de DS-versie
En ik heb Zelda: Link to the Past wel gespeeld.
Hij komt wel.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Correct..... een nieuwe Mario.... maar ja... we zijn in de kont geneukt door Nintendo met hun belofte over Mario op Cube. We zouden heeeeel misschien wat op E3 kunnen zien.
Graphics zijn op zo'n klein scherm meteen een stuk scherper/mooier.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:58 schreef Chocobo het volgende:
De DS versie.............................
Die komt nietquote:
Als Nintendo klaar is met een paar nieuw DS spellen.. hebben ze de nieuwe handheld alweer in de winkels liggen...quote:Op woensdag 27 april 2005 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wacht op de DS-versie
En ik heb Zelda: Link to the Past wel gespeeld.
Advance Wars DS en Final Fantasy III. En hopelijk komen er ports van coole N64 games als Pilotwings en Zelda: OOT. Er staan ook nog wat GBA games op mijn verlanglijstje. Allemaal SNES-klassiekers.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:59 schreef Chocobo het volgende:
Op welk spel wacht je eigenlijk Strol voor de DS ?![]()
moet ook toegeven dat er een racespel is wat ik wel erg leuk vond... mariocartquote:Op woensdag 27 april 2005 08:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, dat soort games vind ik ook het tofst hoorJe mag anders wel een keertje komen gamen bij me
Gameboyquote:Op woensdag 27 april 2005 09:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als Nintendo klaar is met een paar nieuw DS spellen.. hebben ze de nieuwe handheld alweer in de winkels liggen...
Ben daar zo klaar mee![]()
Mario Kart is ook de enige racer die ik digquote:Op woensdag 27 april 2005 09:03 schreef QueenR het volgende:
[..]
moet ook toegeven dat er een racespel is wat ik wel erg leuk vond... mariocarthaha
De eerste zelda heb ik wel gespeeld, weet niet hoeveel er daarna nog gekomen zijn, maar die heb ik dus niet meer gespeeld.
Gijs... Ik kocht een GBA.. mooi ding!! Komen ze ff later met de SP.... met backlight... nou ok.. kopen dan maar... weer ff later WEER ... nu de DS... Ja daaaaagquote:Op woensdag 27 april 2005 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gameboy
Gameboy Color
Gameboy Advance
Nintendo DS
Dat zijn er 4 in 20 jaar?
quote:Op woensdag 27 april 2005 08:51 schreef QueenR het volgende:
een leuk gekleurd poppetje die vanalles moet ontdekken vind ik wel leuk
haha heb toch meer aanhangers dan dat ik had verwacht!quote:
Ja maar Surfer heeft wel een punt.... De Gameboy is de langst gebleven handheld..... was ook de eerste... daarna gingen ze steeds sneller.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gameboy
Gameboy Color
Gameboy Advance
Nintendo DS
Dat zijn er 4 in 20 jaar?
Die zal ik waarschijnlijk ook voor Chantal moeten halen, samen met dat Kurby-spel.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Kart is ook de enige racer die ik dig
Ja, maar de DS is eigenlijk een variant van de GBA SP. Net zoals de GB Colour een variant van de GB was. Philips komt toch ook elk jaar met een nieuw model DVD-speler uit?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Ja maar Surfer heeft wel een punt.... De Gameboy is de langst gebleven handheld..... was ook de eerste... daarna gingen ze steeds sneller.
2quote:Op woensdag 27 april 2005 08:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee en zwaardjes en trollen zal je ook niet zien aangezien je geen Cube meer hebt
Nog maar 3 weken Gijs......... zie je auto's
Ja hequote:Op woensdag 27 april 2005 08:59 schreef silver-surfer het volgende:
Die Baantjer fragmenten bij Stenders zijn briljant hoor..![]()
![]()
Ik las net dat er allerlei hulpmiddelen zijn die je kunt gebruiken, zoals een ideale lijn die aangeeft hoe je het beste een bocht kunt nemen en of je te snel gaat!quote:Op woensdag 27 april 2005 09:10 schreef Bastard het volgende:
Heb net een review gelezen.. gek geworden
Gijs... dat is toch geen vergelijk... op de DS komen spellen uit die je op de SP niet kan spelen... of minder leuk..quote:Op woensdag 27 april 2005 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, maar de DS is eigenlijk een variant van de GBA SP. Net zoals de GB Colour een variant van de GB was. Philips komt toch ook elk jaar met een nieuw model DVD-speler uit?
Ja maar een nieuwe DVD speler MOET je niet hebben..... die kleine kut handhelds wel. Vergelijking van niks natuurlijk........ mijn dvd speler gaat al 7 jaar mee !!quote:Op woensdag 27 april 2005 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, maar de DS is eigenlijk een variant van de GBA SP. Net zoals de GB Colour een variant van de GB was. Philips komt toch ook elk jaar met een nieuw model DVD-speler uit?
Heb die lijn in het Xbox topic gepost.... die wordt zelfs oranje of rood als je te hard de bocht in gaat.... klinkt cool hequote:Op woensdag 27 april 2005 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik las net dat er allerlei hulpmiddelen zijn die je kunt gebruiken, zoals een ideale lijn die aangeeft hoe je het beste een bocht kunt nemen en of je te snel gaat!Zal ik het eindelijk eens kunnen leren.
Vind ik nog wel de minste feature.. beetje jammer zelfs.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik las net dat er allerlei hulpmiddelen zijn die je kunt gebruiken, zoals een ideale lijn die aangeeft hoe je het beste een bocht kunt nemen en of je te snel gaat!Zal ik het eindelijk eens kunnen leren.
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb die lijn in het Xbox topic gepost.... die wordt zelfs oranje of rood als je te hard de bocht in gaat.... klinkt cool he
Link naar die review aub........................ heb er steeds meer zin inquote:Op woensdag 27 april 2005 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind ik nog wel de minste feature.. beetje jammer zelfs.
Maar wat wel cool is, als jij bijv. 10 sec. langzamer rijdt dan mij op een baan, dan kan je mijn auto downloaden met al zijn instellingen. Je kan zien hoe ik het heb gedaan, en je kan dan zeg maar met exact dezelfde auto gaan rijden.
Ongekend.
Je kan alles aan of uit zetten, configureren etc etc.... klinkt goed hoor.... moet het toegeven !quote:
Het klinkt erg goed en uitgebreid, dat zeker. Maar het kan me aan mijn reet roesten zeg maar.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je kan alles aan of uit zetten, configureren etc etc.... klinkt goed hoor.... moet het toegeven !
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het klinkt erg goed en uitgebreid, dat zeker. Maar het kan me aan mijn reet roesten zeg maar.
Ik hoop dat je het cool vind Gijsquote:Op woensdag 27 april 2005 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Link naar die review aub........................ heb er steeds meer zin in
nog 1quote:Op woensdag 27 april 2005 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het cool vind Gijs
[XBOX]Forza deeltje 3
niet normaal hoe groot die review is... ben nog niet eens op 1/3 equote:Op woensdag 27 april 2005 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het cool vind Gijs
[XBOX]Forza deeltje 3
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:40 schreef mr_Brown het volgende:
zoooo ff teruggelezen
hoop blablabla over beestjes en gameboys blabla zie nergens een lekkere chick
lekker wakker worden zo
6jequote:
mwah.....quote:
nee hèquote:Op woensdag 27 april 2005 10:18 schreef silver-surfer het volgende:
Nee?
Euh die hulpmiddelen zou ik wel aan houden als ik jou was, dat maakt de auto beter bestuurbaar. Kun je later eens kijken wat het doet als je hem uit zet, want dan krijg je een simulatieeffect, rijdt stukken moeilijker namelijk. ( wel leuker )quote:Op woensdag 27 april 2005 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Heb je ook brake assist en steering control enzo...... dat trek ik namelijk niet. Dan heb ik moeite om dat ding te besturen.... weet ik niet wat nou de beste setup is enzo...Ik vind die ideale lijn cool om mee te starten..... fijn dat die uit kan enzo, maar verder wil ik geen hulp !
Real-life simulatiestand is voor Cho maximaal 100 km/uur rijden.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:20 schreef Bastard het volgende:
Euh die hulpmiddelen zou ik wel aan houden als ik jou was, dat maakt de auto beter bestuurbaar. Kun je later eens kijken wat het doet als je hem uit zet, want dan krijg je een simulatieeffect, rijdt stukken moeilijker namelijk. ( wel leuker )
Oh en als het ff kan, in ieder geval meteen beginnen met zelf schakelen.
Zelf schakelen heeft het voordeel dat je sneller bent in je accelaratie, daarnaast is het lekkerder om "te hangen" in een versnelling in een bocht. De computer zou je bv gewoon in zn 4 de bocht in gooien, terwijl je er harder door heen zou kunnen in zn 3, langzaam de bocht in=snel de bocht uit.quote:
Nee, ik heb de gewone versie. Die Deluxe was 15 euro duurderquote:
*meld*quote:Op woensdag 27 april 2005 09:40 schreef mr_Brown het volgende:
zoooo ff teruggelezen
hoop blablabla over beestjes en gameboys blabla zie nergens een lekkere chick
lekker wakker worden zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |