Wat een hurenjongquote:Patty weigert boezemvriend geld
Juan Wells, de Surinaamse huisvriend van Patty Brard, is zijn goede vriendin na een heftige ruzie om geld kwijtgeraakt.
Juan is kwaad op Patty omdat zij de uit beeld verdwenen zanger/soapie eerst financieel uit de brand had beloofd te helpen, maar op het moment suprème niet thuis gaf. Juan vindt dat vreemd want, juist zíj moet als geen ander begrijpen hoe het voelt als je op het punt staat je hele hebben en houden te verliezen.
Omdat Juan wegens het maandenlang niet betalen van de huur de problemen zag aankomen, klopte hij aan bij Patty. Hij had 3500 euro nodig. Patty riep onmiddellijk "Ja hoor" en beloofde het geld zo spoedig mogelijk over te maken, wat helaas nooit gebeurde. In plaats daarvan ontving Juan op het laatste moment een , naar eigen zeggen, "koel" sms-je met daarin de mededeling: "Het gaat me niet lukken schat". Daarop probeerde Juan - tevergeefs - Patty te bellen, waarop hij besloot de vuile was buiten te hangen. Patty verbrak onmiddellijk daarop de jarenlange vriendschap.
Juan Wells, die ondertussen door een wederzijdse vriendin uit de brand is geholpen, vertelt aangeslagen: "Dit had natuurlijk allemaal binnenskamers moeten blijven. Maar ja" .
Patty was gisteren druk met de opnames van haar programma. Zij vertelt tussendoor. "Ik heb de afgelopen jaren steeds voor Juan klaargestaan en hem op alle mogelijke manieren geholpen. Ook met geld. Ik vind dat je dan ook een keer 'nee' moet kunnen zeggen. Ik vind het verbijsterend om te constateren dat één keer nee zeggen je dan wordt aangerekend. Nota bene door iemand die na de ellende met René gekscherend een sticker op mijn hoofd plakte met de komische tekst: 'Ik ben Patty, ik betaal' ".
Patty vertelt dat ze Juan maanden niet heeft gezien."Hij komt weer opdagen nu ik weer met opnames bezig ben. Dan is er in zijn ogen wellicht weer wat te halen. Dat vind ik raar."
Niets, hence de "hoerachterstand" van maanden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:50 schreef Parvus het volgende:
Wat doet die Juan eigenlijk voor de kost? Hij is geen soapie meer toch?
Oh oke, weer wat geleerd. Ik zeg: goed gedaan Pattyquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:03 schreef tong80 het volgende:
De huisneger, arrogante bal gehakt. Die in Patty's posse Jacques Herb belachelijk maakte.
Hij lijkt op Rene Klijn in zijn nadagenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Juan Wells.. Wie was dat ook al weer...
[afbeelding]
Zegt me neits
Wel bij haar in beeld als het meneer uitkomt, en nu klagen dat alles op straat ligt! Tja...quote:26 april 2005 13:30u
Juan Wells zit met hoge schuldenlast
De ex-soapie is gisteren bijna zijn huis uit gezet, maar een vriendin schoot hem nog net op tijd te hulp.
Hij wilde het geld in eerste instantie lenen van zijn vriendin Patty Brard lenen, maar zij vindt dat ze hem de afgelopen jaren al genoeg geholpen heeft. De ex-soapie baalt ervan dat het verhaal op straat ligt. Om verdere geldzorgen te voorkomen, vraagt Juan Wells iedereen, die hem belt, om niet zijn voice-mail in te spreken, maareen sms te sturen. Patty is nu boos op Juan. Ze heeft hem al meerdere malen uit de brand geholpen, zonder dat daar ooit iets tegenover stond. De presentatrice zegt dat Juan Wells haar nu alleen maar weet te vinden als hij in de problemen zit.
In Pat's Life geeft ze die aan haar leukste exen.quote:
Aan haar exenquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
[..]
In Pat's Life geeft ze die aan haar leukste exen..
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
De voicemail afluisteren kan hij niet eens meer betalen
in ONM speelde hij een voetballer; Bento volgens mijquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:41 schreef Taurus het volgende:
Die jongen heeft ook in 'n soap gespeeld hoor.. Ik weet alleen niet meer welke.. Ik dacht ONM.
Hij speelde daar ook 'n zanger, en is dat in 't echt ook. Hij heeft 1 liedje uitgebracht, summer rain.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
in ONM speelde hij een voetballer; Bento volgens mij
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:37 schreef milagro het volgende:
Juan
[afbeelding]
Zijn zus
[afbeelding]
oh nee
zuchtquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:19 schreef milagro het volgende:
"Hoooooooooi, Juanitotootje, hoe gaat-ie???"![]()
![]()
"Hooooooi, liefie, nou, slecht, weet je"![]()
![]()
![]()
"Hoe soooo dat dan, voel je je niet flex??"![]()
"Kan m'n ding niet doen, heb jij 3500 euri voor me dan?"
"Kéé dan, 'k ga je hangen!!!!!"
Het leven van een huisvriend is zwaar
Dat zou je inderdaad niet zeggen dat ie al 44 is.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:50 schreef milagro het volgende:
[..]
zucht![]()
zeg, die Jan Brons is trouwens van '61, zou je toch niet zeggen
Die negerts willen maar niet rimpelen, hè
Verkapte "ik wil een neger" postquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:50 schreef milagro het volgende:
[..]
zucht![]()
zeg, die Jan Brons is trouwens van '61, zou je toch niet zeggen
Die negerts willen maar niet rimpelen, hè
Patty spoort ook niet. Ze beweert altijd maar hoe goed ze wel niet is voor iedereen..pfff vermoeiend mens.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:09 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou ken ik een aantal mensen die Patty al tientallen jaren kennen, en als er iemand niet netjes is op het gebied van geld lenen en het niet terugbetalen is zij het wel hoor![]()
Jij zou dus een dove neger aanraden? kunnen die dan wel zo soepel dansen? kunnen die koken? zijn ze goedkoper in het onderhoud?quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:12 schreef Tarak het volgende:
[..]
Verkapte "ik wil een neger" post.
Ik kan het je aanraden Milagro,zorg wel dat 'ie niet van die vervelende R&B muziek houdt.
Nee, ik heb er één gekozen die van rockmuziek houdt, omdat ik niet samen zou kunnen leven met iemand die van die irritante R&B deuntjes op zet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:16 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Jij zou dus een dove neger aanraden? kunnen die dan wel zo soepel dansen? kunnen die koken? zijn ze goedkoper in het onderhoud?
Wij overwegen ook de aankoop van een neger dit oa omdat we een kleine katoen plantage bij onze caravan gaan starten en zelf niet in de zon willen gaan plukken.
Hoogachtend,
HarigeKerel
Ze is eigenlijk heel erg onzeker, maar niet erg aardig, ook niet voor de mensen die wel aardig voor haar zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Patty spoort ook niet. Ze beweert altijd maar hoe goed ze wel niet is voor iedereen..pfff vermoeiend mens.
zeg, trek eens niet van die voorbarige conclusiesquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:12 schreef Tarak het volgende:
[..]
Verkapte "ik wil een neger" post.
Ik kan het je aanraden Milagro,zorg wel dat 'ie niet van die vervelende R&B muziek houdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |