Telegraaf
quote:
Patty weigert boezemvriend geld
Juan Wells, de Surinaamse huisvriend van Patty Brard, is zijn goede vriendin na een heftige ruzie om geld kwijtgeraakt.
Juan is kwaad op Patty omdat zij de uit beeld verdwenen zanger/soapie eerst financieel uit de brand had beloofd te helpen, maar op het moment suprème niet thuis gaf. Juan vindt dat vreemd want, juist zíj moet als geen ander begrijpen hoe het voelt als je op het punt staat je hele hebben en houden te verliezen.
Omdat Juan wegens het maandenlang niet betalen van de huur de problemen zag aankomen, klopte hij aan bij Patty. Hij had 3500 euro nodig. Patty riep onmiddellijk "Ja hoor" en beloofde het geld zo spoedig mogelijk over te maken, wat helaas nooit gebeurde. In plaats daarvan ontving Juan op het laatste moment een , naar eigen zeggen, "koel" sms-je met daarin de mededeling: "Het gaat me niet lukken schat". Daarop probeerde Juan - tevergeefs - Patty te bellen, waarop hij besloot de vuile was buiten te hangen. Patty verbrak onmiddellijk daarop de jarenlange vriendschap.
Juan Wells, die ondertussen door een wederzijdse vriendin uit de brand is geholpen, vertelt aangeslagen: "Dit had natuurlijk allemaal binnenskamers moeten blijven. Maar ja" .
Patty was gisteren druk met de opnames van haar programma. Zij vertelt tussendoor. "Ik heb de afgelopen jaren steeds voor Juan klaargestaan en hem op alle mogelijke manieren geholpen. Ook met geld. Ik vind dat je dan ook een keer 'nee' moet kunnen zeggen. Ik vind het verbijsterend om te constateren dat één keer nee zeggen je dan wordt aangerekend. Nota bene door iemand die na de ellende met René gekscherend een sticker op mijn hoofd plakte met de komische tekst: 'Ik ben Patty, ik betaal' ".
Patty vertelt dat ze Juan maanden niet heeft gezien."Hij komt weer opdagen nu ik weer met opnames bezig ben. Dan is er in zijn ogen wellicht weer wat te halen. Dat vind ik raar."
Wat een hurenjong
![]()
Ms is niet zo boven je stand leven een idee, kan je gewoon maandelijks zélf de huur betalen.
Nare profiteur
[ Bericht 6% gewijzigd door milagro op 26-04-2005 08:54:26 ]
[i]"you left me standing here,
a long long time ago"[/i]