En dan Bulls-Wizards tot 7quote:Op zondag 1 mei 2005 23:33 schreef Zwansen het volgende:
nets staan achter.... Zou gunstig zijn voor Shaq als nets sweepen, heeft ie paar dagen rust...
Inderdaad! Prachtigquote:
Ongeloof bij de commentatoren, en ook bij mij dat ze Allen zo z'n gang lieten gaan:quote:Op maandag 2 mei 2005 10:10 schreef pfaf het volgende:
Geweldig moment van Allen en Lewis om te pieken.![]()
B.A. Baracus?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Ah ik heb het al gevonden. Ze hadden B.A. Baracus wel weg kunnen laten als commentator bij Bulls-Wizzards.
quote:Dinsdag zendt CANAL+ geen live-wedstrijd uit. Daarvoor in de plaats zal er of zaterdag of zondagnacht een wedstrijd live worden uitgezonden. Dit omdat er dan beslissingen zullen vallen, in tegenstelling tot dinsdag.
Volgens mij bedoelen ze de sweeps in de historie van beide clubsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:23 schreef Zwansen het volgende:
Huh, de first round-sweeps van Miami en de Suns waren de nummers 2 en 3 in de historie van de playoffs... Ik dacht toch echt dat een sweep veel vaker voorkwam... Helemaal in de 1e ronde.
nee,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze de sweeps in de historie van beide clubs![]()
Dat hoop ik ook, wellicht speelt Tinsley vannacht weer, want Johnson heeft nu weer een blessure.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoop dat de 76ers en de Pacers nog wat laten zien vanacht !!! GO GO GO....![]()
"We're not going to get into specifics. We're going to do things a certain way. These players are committed to that," said Grunfeld, referring to the remaining players on the roster. "And those are the type of players we want around us."quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:44 schreef D3nn15 het volgende:
Ben Gordon is 6th man of the year
De eerste rookie die dat flikt![]()
![]()
![]()
Kwame Brown is geschorst voor de rest playoffs door de Wizards... Ik hoop dat de bulls doorgaan, ik heb 4-2 voorspelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |