Nja ik mis 'm ook niet, maar ik vind 'm niet vergelijkbaar met 'n Dutroux of noem-eens-'n-serie-moordenaar. Het komt op mij over als 'n familiedrama, waarbij de man dus geestelijk instabiel was, in ieder geval op dat moment.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Als hij nu weer bij zinnen is, zal hij daar best mee bezig zijn, wat het beste is, hoor.
Als hij niet weet waarom hij het gedaan heeft, zou er kans op herhaling kunnen zijn, men kan dan niet vaststellen of het een specifiek gezin gerelateerd iets was.
Als hij wel weet waarom, maar dat een vlaag van paniek of angst was, dan kan dat een verzachtende omstandigheid zijn.
Als hij helemaal niets loslaat, kan er dus ook niet bepaald worden of het koele berekening was (een ander in het spel bijv.) of dat het een vlaag van was.
En al zou er geen sprake van kans op herhaling zijn, boeien, deze man mag van mij levenslang zitten, hij heeft 3 mensen omgebracht, en dat ook nog eens proberen te verbloemen.
Hij heeft zelf bekend???? Ja, maar NIET uit zichzelf, dat is een heel erg groot verschil ja. Als de politie geen bloedsporen had gevonden, omdat die RAT geen waterdicht alibi had, dan had hij echt niet uit zichzelf bekend, maar gewoon als slachtoffer door het leven gegaan.....quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dus kan ik me ook niet voorstellen dat hij nu bezig is met 'kut ik ben betrapt, wat kan ik beter doen, zwijgen of alles bekennen?'.. Hij heeft zelf bekend, ik denk dat ie zich gewoon d'r bij neer legt. Ik zie 'm niet als 'n gevaarlijke crimineel die geen moeite heeft met mensen pijn doen.
Zo. Rustig maar hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:48 schreef Sissey het volgende:
[..]
Hij heeft zelf bekend???? Ja, maar NIET uit zichzelf, dat is een heel erg groot verschil ja. Als de politie geen bloedsporen had gevonden, omdat die RAT geen waterdicht alibi had, dan had hij echt niet uit zichzelf bekend, maar gewoon als slachtoffer door het leven gegaan.....
Ja, maar erna dusdanig stabiel dat hij alle sporen heeft kunnen verwijderen, de lichamen 1 uur rijden ver weg heeft kunnen begraven en dan nog bijna 2 weken familie, vrienden. collega's 'en politie een compleet toneelstuk heeft kunnen voorschotelen, en dat alles met een toch wel zeer kille berekendheid , vooral ook dat handig en gecalculeerde telefoontje naar de buurvrouw die maandag vanaf zijn werk ...quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nja ik mis 'm ook niet, maar ik vind 'm niet vergelijkbaar met 'n Dutroux of noem-eens-'n-serie-moordenaar. Het komt op mij over als 'n familiedrama, waarbij de man dus geestelijk instabiel was, in ieder geval op dat moment.
En omdat 't zo onwaarschijnlijk is, in zo'n gezin, kan ik me niet voorstellen dat ie nu zit te bedenken hoe hij het snelst weer die gevangenis uit is. Ik denk niet dat ie d'r echt helemaal niet mee zit, namelijk. Ik ken 'm natuurlijk niet, maar dat idee heb ik altijd bij dat soort familiedrama's. De dader doet 't dan toch meestal uit wanhoop, uit gekte.
wat worden wij nu allen vrolijk van dit nieuws?quote:Op zondag 1 mei 2005 02:04 schreef ondeugend het volgende:
130 Teletekst zo 01 mei
Kort buitenlands nieuws
RHEINFELDEN Een 41-jarige Duitser heeft
z'n vrouw en twee kinderen en ouders
doodgeschoten.Daarna probeerde de man
zelfmoord te plegen,maar dat mislukte.
Hij is zwaargewond opgenomen in het
ziekenhuis.
Worden wij vrolijker van dit topicquote:Op zondag 1 mei 2005 02:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat worden wij nu allen vrolijk van dit nieuws?
welk een toevoegende waarde heeft dit in godsnaam ik wil dit niet eens weten zelfs
![]()
Dat zou idd een geweldige oplossing zijn geweest ;[ .quote:Op zondag 1 mei 2005 02:06 schreef Arcee het volgende:
In plaats van dat zo'n oelewapper nou éérst een gesláágde zelfmoordpoging doet...
Dan wordt Richard wel gepakt hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:37 schreef MyMilkshake het volgende:
als er nou maar geen vormfouten gemaakt worden...
Hier ligt nummer 109 ook direkt naast 110 hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:45 schreef TheMassive het volgende:
Buren aan de overkant zeker, 26 ligt nooit direct naast 25.
Nou, ik zal vanavond een foto voor je makenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:54 schreef TheMassive het volgende:
Geloof er niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |