abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26606784
als er nou maar geen vormfouten gemaakt worden...
it's better than yours
pi_26607043
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:36 schreef milagro het volgende:

[..]

Als hij nu weer bij zinnen is, zal hij daar best mee bezig zijn, wat het beste is, hoor.
Als hij niet weet waarom hij het gedaan heeft, zou er kans op herhaling kunnen zijn, men kan dan niet vaststellen of het een specifiek gezin gerelateerd iets was.
Als hij wel weet waarom, maar dat een vlaag van paniek of angst was, dan kan dat een verzachtende omstandigheid zijn.
Als hij helemaal niets loslaat, kan er dus ook niet bepaald worden of het koele berekening was (een ander in het spel bijv.) of dat het een vlaag van was.

En al zou er geen sprake van kans op herhaling zijn, boeien, deze man mag van mij levenslang zitten, hij heeft 3 mensen omgebracht, en dat ook nog eens proberen te verbloemen.
Nja ik mis 'm ook niet, maar ik vind 'm niet vergelijkbaar met 'n Dutroux of noem-eens-'n-serie-moordenaar. Het komt op mij over als 'n familiedrama, waarbij de man dus geestelijk instabiel was, in ieder geval op dat moment.
En omdat 't zo onwaarschijnlijk is, in zo'n gezin, kan ik me niet voorstellen dat ie nu zit te bedenken hoe hij het snelst weer die gevangenis uit is. Ik denk niet dat ie d'r echt helemaal niet mee zit, namelijk. Ik ken 'm natuurlijk niet, maar dat idee heb ik altijd bij dat soort familiedrama's. De dader doet 't dan toch meestal uit wanhoop, uit gekte.
  vrijdag 29 april 2005 @ 20:48:40 #203
119529 Sissey
klein en fijn
pi_26607075
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:45 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dus kan ik me ook niet voorstellen dat hij nu bezig is met 'kut ik ben betrapt, wat kan ik beter doen, zwijgen of alles bekennen?'.. Hij heeft zelf bekend, ik denk dat ie zich gewoon d'r bij neer legt. Ik zie 'm niet als 'n gevaarlijke crimineel die geen moeite heeft met mensen pijn doen.
Hij heeft zelf bekend???? Ja, maar NIET uit zichzelf, dat is een heel erg groot verschil ja. Als de politie geen bloedsporen had gevonden, omdat die RAT geen waterdicht alibi had, dan had hij echt niet uit zichzelf bekend, maar gewoon als slachtoffer door het leven gegaan.....
pi_26607208
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:48 schreef Sissey het volgende:

[..]

Hij heeft zelf bekend???? Ja, maar NIET uit zichzelf, dat is een heel erg groot verschil ja. Als de politie geen bloedsporen had gevonden, omdat die RAT geen waterdicht alibi had, dan had hij echt niet uit zichzelf bekend, maar gewoon als slachtoffer door het leven gegaan.....
Zo. Rustig maar hoor.
Als ie echt zo bang was om opgepakt te worden, dan blijf je toch ontkennen? Dat maakt 't allemaal wel 'n stuk moeilijker voor de politie hoor.. Ik krijg de indruk bij wat voor andere mensen een 'volkomen normaal gezinnetje' was, dat de man in kwestie geen RAT is geweest, maar dus behoorlijk in de put is geraakt om tot zo'n daad te kunnen komen. Hiermee maak ik 'm geen slachtoffer, hij verdiend gewoon de straf zoals iedere moordenaar dat krijgt.
pi_26608106
Er zijn echt wel koele berekenende moordenaars hoor.
Niet allemaal doden ze uit wanhoop, psychose, vlaag van verstandsverbijstering, depressie enz.
Waartoe Richard Harteloos behoort dat moet nog blijken na onderzoek daar kunnen wij niet over oordelen.
it's better than yours
pi_26608966
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:47 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nja ik mis 'm ook niet, maar ik vind 'm niet vergelijkbaar met 'n Dutroux of noem-eens-'n-serie-moordenaar. Het komt op mij over als 'n familiedrama, waarbij de man dus geestelijk instabiel was, in ieder geval op dat moment.
En omdat 't zo onwaarschijnlijk is, in zo'n gezin, kan ik me niet voorstellen dat ie nu zit te bedenken hoe hij het snelst weer die gevangenis uit is. Ik denk niet dat ie d'r echt helemaal niet mee zit, namelijk. Ik ken 'm natuurlijk niet, maar dat idee heb ik altijd bij dat soort familiedrama's. De dader doet 't dan toch meestal uit wanhoop, uit gekte.
Ja, maar erna dusdanig stabiel dat hij alle sporen heeft kunnen verwijderen, de lichamen 1 uur rijden ver weg heeft kunnen begraven en dan nog bijna 2 weken familie, vrienden. collega's 'en politie een compleet toneelstuk heeft kunnen voorschotelen, en dat alles met een toch wel zeer kille berekendheid , vooral ook dat handig en gecalculeerde telefoontje naar de buurvrouw die maandag vanaf zijn werk ...

Mocht hij dan vlak voor en tijdens de moorden niet bij zinnen geweest zijn daarna was hij het toch echt wel, dat gedrag vereist toch echt een zekere helderheid van geest.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_26613492
-never mind-

[ Bericht 98% gewijzigd door Cosma-Shiva op 30-04-2005 21:05:22 ]
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  zondag 1 mei 2005 @ 01:35:29 #208
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_26633825
Die man is zo intens ziek..

enge is hoe word je nu zo?
Kan dit elk mens overkomen?
ben zeer geschokt nml door allerlei nieuwsberichten en vind het echt niet fijn om
na te denken over een motief oid

de agent die zijn gezin doodmaakt en dan zichzelf
deze man die zijn vrouw en kindjes vermoord
en dan die halve gare die zijn moeder doodmaakt en dan haar huid

gruwelijk

is het door de films dat mensen hiertoe aangezet worden of?
door het nieuws?

Ik weet wel dat dit vroeger niet voorkwam maar na de nieuwsberichten in deze
er dus steeds meer komen?
Zou
het zo zijn dat als men dit geheim zou houden
dus ver weg zou houden van het nieuws dat dit niet beter zou zijn?

dit vraag ik me gewoon af..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 1 mei 2005 @ 02:04:56 #209
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26634060
130 Teletekst zo 01 mei
Kort buitenlands nieuws

RHEINFELDEN Een 41-jarige Duitser heeft
z'n vrouw en twee kinderen en ouders
doodgeschoten.Daarna probeerde de man
zelfmoord te plegen,maar dat mislukte.
Hij is zwaargewond opgenomen in het
ziekenhuis.

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 mei 2005 @ 02:06:04 #210
862 Arcee
Look closer
pi_26634065
In plaats van dat zo'n oelewapper nou éérst een gesláágde zelfmoordpoging doet...
Als jij wou dan verfde jij de wolken blauw.
pi_26634105
hoe kende jij die kerel dan, Taurus?
  zondag 1 mei 2005 @ 02:29:31 #212
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_26634235
quote:
Op zondag 1 mei 2005 02:04 schreef ondeugend het volgende:
130 Teletekst zo 01 mei
Kort buitenlands nieuws

RHEINFELDEN Een 41-jarige Duitser heeft
z'n vrouw en twee kinderen en ouders
doodgeschoten.Daarna probeerde de man
zelfmoord te plegen,maar dat mislukte.
Hij is zwaargewond opgenomen in het
ziekenhuis.

wat worden wij nu allen vrolijk van dit nieuws?
welk een toevoegende waarde heeft dit in godsnaam ik wil dit niet eens weten zelfs
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 1 mei 2005 @ 02:33:51 #213
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26634258
quote:
Op zondag 1 mei 2005 02:29 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wat worden wij nu allen vrolijk van dit nieuws?
welk een toevoegende waarde heeft dit in godsnaam ik wil dit niet eens weten zelfs
Worden wij vrolijker van dit topic
Het is gerelateerd, dus heeft het toegevoegde waarde.

Negatieve welliswaar....
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 03:51:50 #214
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26634597
quote:
Op zondag 1 mei 2005 02:06 schreef Arcee het volgende:
In plaats van dat zo'n oelewapper nou éérst een gesláágde zelfmoordpoging doet...
Dat zou idd een geweldige oplossing zijn geweest ;[ .
  zondag 1 mei 2005 @ 10:53:43 #215
23117 CherrymoonTraxx
SI CUMPLE!!!
pi_26636139
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:37 schreef MyMilkshake het volgende:
als er nou maar geen vormfouten gemaakt worden...
Dan wordt Richard wel gepakt hoor.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26637430
Je vraagt je toch af of Richard (en nu die Duitser) toevallig deze film hebben gezien ..
http://www.cinema.nl/cinema/movies/index.jsp?portals=3142294&movies=9396649
  maandag 2 mei 2005 @ 08:43:17 #217
119529 Sissey
klein en fijn
pi_26658200
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:55 schreef Taurus het volgende:

[..]

Zo. Rustig maar hoor.
Sorry, liet me even meeslepen....
pi_26680631
Deze hele bizarre gebeurtenis houdt de hele wijk hier al weken bezig. Je valt van de ene stomme verbazing in de andere. Vandaag hoorde ik weer van één van de overburen dat Richard nog doodleuk van buiten door het raam van hun huis heeft gezwaaid. Op het moment dat hij ze al had vermoord en nog vóór hij ze als vermist had opgegeven. Waarschijnlojk om de indruk te wekken dat hij werd uitgezwaaid door zijn gezin. Ik heb het zelf niet gezien, maar met alles wat er o.a. hier op het forum naar buiten komt, sta ik niet meer verbaasd. Welk zieke brein...?
pi_26693283
Klopt het dat het huis aan de Haverakker 26 is? Want op Funda staat dat huis namelijk te koop. De foto's die erbij staan lijken precies op die op internet stonden, van de parkeergarage en de achterkant van het huis.
pi_26693471
Nee 25, volgens een nieuwsbericht. De buren gaan verhuizen dus. En dat snap ik.
pi_26694983
Buren aan de overkant zeker, 26 ligt nooit direct naast 25.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 mei 2005 @ 13:53:15 #222
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26695229
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 13:45 schreef TheMassive het volgende:
Buren aan de overkant zeker, 26 ligt nooit direct naast 25.
Hier ligt nummer 109 ook direkt naast 110 hoor.
pi_26695252
Geloof er niks van.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 mei 2005 @ 13:56:01 #224
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26695312
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 13:54 schreef TheMassive het volgende:
Geloof er niks van.
Nou, ik zal vanavond een foto voor je maken
pi_26695329
ja en dan photoshop je hem zeker