Behalve de dader...quote:Niemand van die familie zal hebben gedacht: 'Ik ga even de auto wassen'."
Ik vind het ook wel raar dat niemand even langs is gegaan ofzo, vooral als ze die week ziek is geweest(keelontsteking dacht ik). Maar aan de andere kant kon het ook wel weer zijn dat die man de mensen buiten de deur heeft gehouden met een één of andere reden (Dan zou ie gelijk als verdachte gezien moeten worden) of misschien hadden die mensen zoiets van die zien we wel weer als ze beter is, die willen we geen last bezorgen.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:13 schreef helmavankuyk het volgende:
Ik kan niet zeggen wat ik zou doen...het is een moeilijke situatie...natuurlijk ga je niet gelijk die man verdenken het is familie.....maar ik zou toch na wat ik allemaal al heb gehoord en gelezen mn twijfels hebben...zoals waarom heeft niemand ze eerder gemist...misschien hebben ze dat wel gedaan maar heeft hij ze wat op de mouw gespeld..het is natuurlijk giswerk maar goed ik vond het raar dat niemand ze gemist heeft van 6 april tot 11 april ...en als ik een vermoeden zou hebben zou ik toch een eigen onderzoek starten om hem alsnog uit te sluiten en dergelijken..de politie zit wel eens vaker fout .
Jah ik ben dichter klopt...quote:Op woensdag 27 april 2005 13:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ben jij dichter in je vrije tijd ofzo?Wat een poetisch stukje..
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:45 schreef TheMassive het volgende:
'Auto die gewassen werd, is van mij'
ZOETERMEER | Was de auto die op zondagmiddag 17 april in de gemeenschappelijke parkeergarage aan de Haverakker in Zoetermeer door een vrouw werd gewassen, van de 33-jarige man die ervan wordt verdacht zijn gezin te hebben vermoord of van diens buurman? De buurman is er 'honderd procent' van overtuigd dat het zijn auto en vrouw waren die door een buurtbewoonster zijn gezien. De buurtbewoonster durft er niets meer over te zeggen, sinds ze de recherche op bezoek heeft gehad. "Ik heb gezien wat ik heb gezien", is alles wat ze er nog over kwijt wil. De buurman van de verdachte gelooft er niets van. Hij heeft ook een Opel Astra, zij het geen donkerblauwe maar een grijze. "Mijn vrouw heeft die middag onze auto gewassen en gestofzuigd. Dus ik weet eigenlijk wel zeker dat die mevrouw haar heeft gezien." De buurman gelooft evenmin dat de voordeur van de Hartevelds open stond. Hij vertelt dat onder anderen de vader van de verdachte in die woning was
quote:De buurtbewoonster herinnerde zich plotseling dat ze op zondag 10 april, één dag voor de vermissing, in de parkeergarage van de Haverakker een voor haar onbekende vrouw zag die met een emmertje sop en een stofzuiger de achterbak van die auto onder handen nam.
Nee, en ik denk ook niet dat de buurman met de sprekend gelijkende auto zijn auto én op de 10e én op de 17e stond te soppen.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:26 schreef Barcelona het volgende:
Die data kloppen inderdaad niet.
Overigens lijken die auto's wel sprekend op elkaar, allebei opel astra.
In sommige buurtjes is dat heel normaal hoor, elke week je auto, je grote trots, je Opel Astra soppen.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:36 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Nee, en ik denk ook niet dat de buurman met de sprekend gelijkende auto zijn auto én op de 10e én op de 17e stond te soppen.
In het allereerste bericht welke verscheen over dit verhaal stond dat er geen enkele reden was om hem als verdachte aan te merken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:53 schreef TheMassive het volgende:
Gia komt aan met het gegeven dat er een tip was dat de vrouw in een trein gezien was, en gia maakte ervan dat de man daarom "boven elke verdenking was". Vervolgens maakt schwetzenegger daar "boven alle twijfel verheven" en op haar beurt maakt cosma daar "boven elke verdenking verheven" van.
Moeder en kinderen vermist
Ik ben echt benieuwd naar die artikelen waar letterlijk staat dat de man "boven elke verdenking verheven" was.
Ja klopt.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:50 schreef cpcpb het volgende:
dat is het forum van babybrabbel ;-)
http://www.haagschecouran(...)na__2682930_,00.htmlquote:'Net of je een eigen familielid hebt verloren'
door René van Leusden
ZOETERMEER | Een brandende kaars, roosjes, wat tekeningen en een foto op een klein schooltafeltje. Ze markeren in het lokaal van de gecombineerde groep 1/2a van de Zoetermeerse basisschool De Spelevaert de plek waar de 5-jarige Marieke Harteveld zat. Juffrouw Priscilla de Zoete pakt de foto en strijkt met haar hand over het glasplaatje, alsof ze het ontdoet van een laagje stof. Een zorgzaam en tegelijk liefdevol gebaar. "Dit is Marieke met de klassenbeer", zegt ze, "alle kinderen krijgen de knuffelbeer een keer thuis te logeren."
Vanaf de foto blikt een meisje vrolijk de wereld in, met een armpje om het pluchen beest. Een lief, rustig en gezellig meisje, dat het leuk vond om te zingen en te dansen, zo beschrijven de leerkrachten haar. De foto is een maand geleden gemaakt, ongeveer twee weken voordat Marieke, haar 3-jarige zusje Charlotte en haar 31-jarige moeder Claudia als vermist werden opgegeven. "De ouders van Marieke", vertelt juffrouw Priscilla, "waren ook omstreeks die tijd nog hier op school voor een tien-minutengesprek". Ze maakt een hulpeloos gebaar en zegt het bijna op fluistertoon: "Er was écht niets vreemds aan de vader te merken. Een volkomen normale man."
Elf dagen lang balanceerde De Spelevaert tussen hoop en vrees over het lot van moeder en dochtertjes. 'Ze zijn in De Efteling', hielden Marieke's klasgenootjes al die tijd vol. Vorige week vrijdag vervloog het laatste sprankje hoop. Na een bekentenis van vader werden de levenloze lichamen in een bos bij de Belgische grens gevonden.
Het slechtst denkbare scenario was werkelijkheid geworden. De Spelevaert was opnieuw getroffen door rampspoed. Ook in de nacht van 6 op 7 januari verloor de school een leerlingetje. De 6-jarige Esmée en haar 3-jarige broertje Ivan waren om het leven gebracht door hun wanhopige moeder, die daarna zelfmoord pleegde.
Hoeveel kan een school verdragen en hoe vangt ze dit op? Directeur Kees van der Aar legt uit, dat de hoeveelheid werk die er op zo'n moment op het schoolteam afkomt, ook voor afleiding zorgt. "Maar het kost heel veel energie. Het is net of je een eigen familielid hebt verloren en je ondanks je verdriet van alles moet regelen."
Welk topic is dat dan in babybrabbel, want ik heb het niet kunnen vinden. En nee ik zal niet reageren daar, wil alleen alles lezen over dit drama......quote:Op donderdag 28 april 2005 09:18 schreef cpcpb het volgende:
nou ja, die vragen worden haar daar ook gesteld.. maar ze weet ook verder niks... het is ze een groot raadsel hoe dit heeft kunnen gebeuren... Ze bevestigde wel het verhaal van mr spliffy dat charlotte en de kinderen bij een camping van zijn ouders zijn gevonden.. Dus tot nu toe geloof ik hem dat hij een ander heeft/had...
bij forum>algemeen> echtgenoot opgepaktquote:Op donderdag 28 april 2005 12:25 schreef sijkweiv het volgende:
[..]
Welk topic is dat dan in babybrabbel, want ik heb het niet kunnen vinden. En nee ik zal niet reageren daar, wil alleen alles lezen over dit drama......
ja ja mrspliffy praat geen onzin...quote:Op donderdag 28 april 2005 09:18 schreef cpcpb het volgende:
nou ja, die vragen worden haar daar ook gesteld.. maar ze weet ook verder niks... het is ze een groot raadsel hoe dit heeft kunnen gebeuren... Ze bevestigde wel het verhaal van mr spliffy dat charlotte en de kinderen bij een camping van zijn ouders zijn gevonden.. Dus tot nu toe geloof ik hem dat hij een ander heeft/had...
Weet je, hoe ze om het leven zijn gebracht?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja ja mrspliffy praat geen onzin...
althans niet over dit soort zaken......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |