abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26545245
quote:
Niemand van die familie zal hebben gedacht: 'Ik ga even de auto wassen'."
Behalve de dader...

You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_26546400
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:13 schreef helmavankuyk het volgende:
Ik kan niet zeggen wat ik zou doen...het is een moeilijke situatie...natuurlijk ga je niet gelijk die man verdenken het is familie.....maar ik zou toch na wat ik allemaal al heb gehoord en gelezen mn twijfels hebben...zoals waarom heeft niemand ze eerder gemist...misschien hebben ze dat wel gedaan maar heeft hij ze wat op de mouw gespeld..het is natuurlijk giswerk maar goed ik vond het raar dat niemand ze gemist heeft van 6 april tot 11 april ...en als ik een vermoeden zou hebben zou ik toch een eigen onderzoek starten om hem alsnog uit te sluiten en dergelijken..de politie zit wel eens vaker fout .
Ik vind het ook wel raar dat niemand even langs is gegaan ofzo, vooral als ze die week ziek is geweest(keelontsteking dacht ik). Maar aan de andere kant kon het ook wel weer zijn dat die man de mensen buiten de deur heeft gehouden met een één of andere reden (Dan zou ie gelijk als verdachte gezien moeten worden) of misschien hadden die mensen zoiets van die zien we wel weer als ze beter is, die willen we geen last bezorgen.
pi_26546763
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:14 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ben jij dichter in je vrije tijd ofzo? Wat een poetisch stukje..
Jah ik ben dichter klopt...
Is dat dan zo leesbaar?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_26550705
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:45 schreef TheMassive het volgende:

'Auto die gewassen werd, is van mij'

ZOETERMEER | Was de auto die op zondagmiddag 17 april in de gemeenschappelijke parkeergarage aan de Haverakker in Zoetermeer door een vrouw werd gewassen, van de 33-jarige man die ervan wordt verdacht zijn gezin te hebben vermoord of van diens buurman? De buurman is er 'honderd procent' van overtuigd dat het zijn auto en vrouw waren die door een buurtbewoonster zijn gezien. De buurtbewoonster durft er niets meer over te zeggen, sinds ze de recherche op bezoek heeft gehad. "Ik heb gezien wat ik heb gezien", is alles wat ze er nog over kwijt wil. De buurman van de verdachte gelooft er niets van. Hij heeft ook een Opel Astra, zij het geen donkerblauwe maar een grijze. "Mijn vrouw heeft die middag onze auto gewassen en gestofzuigd. Dus ik weet eigenlijk wel zeker dat die mevrouw haar heeft gezien." De buurman gelooft evenmin dat de voordeur van de Hartevelds open stond. Hij vertelt dat onder anderen de vader van de verdachte in die woning was
quote:
De buurtbewoonster herinnerde zich plotseling dat ze op zondag 10 april, één dag voor de vermissing, in de parkeergarage van de Haverakker een voor haar onbekende vrouw zag die met een emmertje sop en een stofzuiger de achterbak van die auto onder handen nam.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_26550987
Die data kloppen inderdaad niet.

Overigens lijken die auto's wel sprekend op elkaar.

auto van R

rechts, auto van die buurman

[ Bericht 4% gewijzigd door Barcelona op 27-04-2005 20:51:31 ]
pi_26551219
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:26 schreef Barcelona het volgende:
Die data kloppen inderdaad niet.

Overigens lijken die auto's wel sprekend op elkaar, allebei opel astra.
Nee, en ik denk ook niet dat de buurman met de sprekend gelijkende auto zijn auto én op de 10e én op de 17e stond te soppen.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_26552786
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:36 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Nee, en ik denk ook niet dat de buurman met de sprekend gelijkende auto zijn auto én op de 10e én op de 17e stond te soppen.
In sommige buurtjes is dat heel normaal hoor, elke week je auto, je grote trots, je Opel Astra soppen.
  woensdag 27 april 2005 @ 21:03:26 #158
119529 Sissey
klein en fijn
pi_26553299
Ik leesr net op een ander forum een bericht van een vriendin van R. en C. dat R. altijd zo'n schat was. R. heeft in de week van de vermissing talloze keren op haar bank gezeten en ze hebben geknuffelt...Je moet er toch niet aan denken dat zij in de ogen van een killer heeft gekeken?

Blijkbaar is er toch iets "geknapt" in het hoofd van R. en heeft hij in een opwelling C. en kids vermoord.
Er is nog steeds geen "waarom" en een motief. Er gaan geruchten dat hij een ander had, maar dat wordt eigenlijk meteen de kop ingedrukt.
pi_26553931
welk forum is dat?
pi_26554020
Dat wou ik ook vragen.. mail het anders even.
pi_26556167
dat is het forum van babybrabbel ;-)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 april 2005 @ 22:54:26 #162
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26556255
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:53 schreef TheMassive het volgende:
Gia komt aan met het gegeven dat er een tip was dat de vrouw in een trein gezien was, en gia maakte ervan dat de man daarom "boven elke verdenking was". Vervolgens maakt schwetzenegger daar "boven alle twijfel verheven" en op haar beurt maakt cosma daar "boven elke verdenking verheven" van.
Moeder en kinderen vermist

Ik ben echt benieuwd naar die artikelen waar letterlijk staat dat de man "boven elke verdenking verheven" was.
In het allereerste bericht welke verscheen over dit verhaal stond dat er geen enkele reden was om hem als verdachte aan te merken.
  woensdag 27 april 2005 @ 23:40:26 #163
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26557423
Oh, dus de zowel de dader als de buurman van de dader rijden in een Opel Astra. Het is goed mogelijk inderdaad dat de mevrouw die dacht dat de auto werd gesopt van de buurman was en niet van RH. Maar wat doet het er toe, hij heeft toch al bekend? Het is nog maar de vraag of die gast ooit nog op vrije voeten komt en als dat zo is hij weer de kans krijgt een gezinnetje te starten, dan zou ik als familielid van een eventueel door hem geslachtofferd persoon de staat aansprakelijk stellen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 28 april 2005 @ 07:36:17 #164
119529 Sissey
klein en fijn
pi_26561785
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:50 schreef cpcpb het volgende:
dat is het forum van babybrabbel ;-)
Ja klopt.
  donderdag 28 april 2005 @ 07:52:55 #165
119529 Sissey
klein en fijn
pi_26561866
Maar ga nu niet massaal met zijn allen naar babybrabbel. De vrouw in kwestie wil daar haar verhaal kwijt, ga aub niet haar "lastig" vallen met vragen, dat lijkt mij namelijk niet zo gepast.
pi_26562626
nou ja, die vragen worden haar daar ook gesteld.. maar ze weet ook verder niks... het is ze een groot raadsel hoe dit heeft kunnen gebeuren... Ze bevestigde wel het verhaal van mr spliffy dat charlotte en de kinderen bij een camping van zijn ouders zijn gevonden.. Dus tot nu toe geloof ik hem dat hij een ander heeft/had...
pi_26562953
Meestal weet de directe omgeving ook niks. Het lijkt altijd koek en ei tot je op een dag zegt "die!? . "Nee dat is onmogelijk!!" Vaak weten zulke lui het goed te verbloemen en verbergen en alle mensen om zich heen voor de gek te houden.

Was een jaar terug een vrouw in Den Bosch op straat dood gestoken. En die gast kwam vaak bij ons over de vloer samen met zijn vrouw voor onder andere hun problemen te bespreken.
Die man in kwestie was altijd een soort slap lulletje maar ook hardstikke aardig en sociaal en werd totaal niet in staat geacht om zoiets te doen. Maar ja shit happends of zoiets. Begrijp er nog steeds geen moer van deels omdat ik het misschien niet wil begrijpen
pi_26564476
Het is ook niet te begrijpen....er zijn gewoon geen woorden voor. Ben benieuwd wat ze als argument aan gaan voeren als hij voor de rechter moet verschijnen, psychose of ontoerekeningsvatbaar ofzo?
pi_26566914
quote:
'Net of je een eigen familielid hebt verloren'
door René van Leusden

ZOETERMEER | Een brandende kaars, roosjes, wat tekeningen en een foto op een klein schooltafeltje. Ze markeren in het lokaal van de gecombineerde groep 1/2a van de Zoetermeerse basisschool De Spelevaert de plek waar de 5-jarige Marieke Harteveld zat. Juffrouw Priscilla de Zoete pakt de foto en strijkt met haar hand over het glasplaatje, alsof ze het ontdoet van een laagje stof. Een zorgzaam en tegelijk liefdevol gebaar. "Dit is Marieke met de klassenbeer", zegt ze, "alle kinderen krijgen de knuffelbeer een keer thuis te logeren."

Vanaf de foto blikt een meisje vrolijk de wereld in, met een armpje om het pluchen beest. Een lief, rustig en gezellig meisje, dat het leuk vond om te zingen en te dansen, zo beschrijven de leerkrachten haar. De foto is een maand geleden gemaakt, ongeveer twee weken voordat Marieke, haar 3-jarige zusje Charlotte en haar 31-jarige moeder Claudia als vermist werden opgegeven. "De ouders van Marieke", vertelt juffrouw Priscilla, "waren ook omstreeks die tijd nog hier op school voor een tien-minutengesprek". Ze maakt een hulpeloos gebaar en zegt het bijna op fluistertoon: "Er was écht niets vreemds aan de vader te merken. Een volkomen normale man."

Elf dagen lang balanceerde De Spelevaert tussen hoop en vrees over het lot van moeder en dochtertjes. 'Ze zijn in De Efteling', hielden Marieke's klasgenootjes al die tijd vol. Vorige week vrijdag vervloog het laatste sprankje hoop. Na een bekentenis van vader werden de levenloze lichamen in een bos bij de Belgische grens gevonden.
Het slechtst denkbare scenario was werkelijkheid geworden. De Spelevaert was opnieuw getroffen door rampspoed. Ook in de nacht van 6 op 7 januari verloor de school een leerlingetje. De 6-jarige Esmée en haar 3-jarige broertje Ivan waren om het leven gebracht door hun wanhopige moeder, die daarna zelfmoord pleegde.

Hoeveel kan een school verdragen en hoe vangt ze dit op? Directeur Kees van der Aar legt uit, dat de hoeveelheid werk die er op zo'n moment op het schoolteam afkomt, ook voor afleiding zorgt. "Maar het kost heel veel energie. Het is net of je een eigen familielid hebt verloren en je ondanks je verdriet van alles moet regelen."
http://www.haagschecouran(...)na__2682930_,00.html

Niet echt nieuws, maar wellicht toch voor sommige interessant om te lezen.
pi_26566988
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:18 schreef cpcpb het volgende:
nou ja, die vragen worden haar daar ook gesteld.. maar ze weet ook verder niks... het is ze een groot raadsel hoe dit heeft kunnen gebeuren... Ze bevestigde wel het verhaal van mr spliffy dat charlotte en de kinderen bij een camping van zijn ouders zijn gevonden.. Dus tot nu toe geloof ik hem dat hij een ander heeft/had...
Welk topic is dat dan in babybrabbel, want ik heb het niet kunnen vinden. En nee ik zal niet reageren daar, wil alleen alles lezen over dit drama......
pi_26568621
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:25 schreef sijkweiv het volgende:

[..]

Welk topic is dat dan in babybrabbel, want ik heb het niet kunnen vinden. En nee ik zal niet reageren daar, wil alleen alles lezen over dit drama......
bij forum>algemeen> echtgenoot opgepakt
  donderdag 28 april 2005 @ 22:54:05 #172
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_26583761
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:18 schreef cpcpb het volgende:
ja ja mrspliffy praat geen onzin...
althans niet over dit soort zaken......
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_26591280
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

ja ja mrspliffy praat geen onzin...
althans niet over dit soort zaken......
Weet je, hoe ze om het leven zijn gebracht?
pi_26591569
Ik ben gisterenavond langs het huis geweest, ik heb er met dik kippenvel gestaan, niet alleen om wat er gebuerd is maar ook door alle reacties, bloemen en beertjes van de mensen..

Ik zou ook wel willen weten wat deze man ze aangedaan heeft...je kan wel blijven gissen over het hoe en wat......maar dat helpt ook verder niet, misschien geven ze het niet vrij maar alleen "wegens persoonlijke redenen" ofzo..
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:58:02 #175
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26591751
Ik krijg kippenvel van de posts op babbybrabbel. Moet erg zijn als Richard een goede vriend was en nog bij je over de vloer kwam terwijl hij ze al had vermoord.

http://www.babybrabbel.net/messages.php?f=alg&tp=3&th=7141
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')