abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:35:44 #276
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26915600
Weet iemand of de dader een persconferentie gaat beleggen (ivm uitleg beweegredenen) ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_26915836
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet iemand of de dader een persconferentie gaat beleggen (ivm uitleg beweegredenen) ?

Net als Mohammeb B ofzo?
Yeah baby Yeah!
pi_26918177
Er zal verder weinig naar buiten komen denk ik, het is angstvallig stil rondom dit onderwerp, ben wel benieuwd wat nu eigenlijk de reden was waarom hij dit gedaan heeft....zoals vele hier denk ik.
Er komt zo mondjesmaat wel wat maar niet veel meer zijn we te weten gekomen...naar mijn idee dan..
pi_26919743
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 16:44 schreef helmavankuyk het volgende:
Er zal verder weinig naar buiten komen denk ik, het is angstvallig stil rondom dit onderwerp, ben wel benieuwd wat nu eigenlijk de reden was waarom hij dit gedaan heeft....zoals vele hier denk ik.
Er komt zo mondjesmaat wel wat maar niet veel meer zijn we te weten gekomen...naar mijn idee dan..
Nou ik vond dat jarenlange msn geklooi anders wel een 'aardige' hap info ineens
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 11 mei 2005 @ 18:54:16 #280
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26921998
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 15:41 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Net als Mohammeb B ofzo?
Heeft Mohammed B. dat ook gedaan? Nee toch ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 11 mei 2005 @ 19:25:27 #281
111260 Charmian
a little joy
pi_26922861
Laatste nieuws volgens het plaatselijk krantje van vandaag:

het voorarrest van Richard H is verlengd met 90 dagen. Het motief is nog steeds onbekend.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_26935219
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:36 schreef milagro het volgende:

[..]

Nou ik vond dat jarenlange msn geklooi anders wel een 'aardige' hap info ineens
Dat is wel zo maar ik bedoelde verder officiele berichten van het OM, de politie en dergelijken...
pi_26935283
DEN HAAG - De 33-jarige Richard H. uit
Zoetermeer, die bekend heeft zijn vrouw
Claudia en zijn twee dochters om het leven
te hebben gebracht, blijft langer in
voorarrest.

.
De rechtbank in Den Haag heeft de
voorlopige hechtenis van de man met
negentig dagen verlengd. Hem zal moord op
de vrouw en de kinderen ten laste worden
gelegd, blijkt uit de verklaring van het
openbaar ministerie.
  donderdag 12 mei 2005 @ 08:45:50 #284
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_26935315
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:

Zwakke reply.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_26936672
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je snapt toch wat ik bedoel..
Yeah baby Yeah!
pi_27019936
Van babybrabbel:
quote:
''Hoorde net dat de kinderen zijn gewurgd en zij is neergestoken van een bron bij de recherche.Echt afschuwelijk allemaal.''

[ Bericht 2% gewijzigd door Barcelona op 15-05-2005 07:34:46 ]
pi_27031950
Van babybrabbel:
quote:
volgens mij zijn ze niet neergestoken hoor,
ik hoorde hier in zoetermeer dat hij zijn vrouw met een stok heeft doodgeslagen, na een ruzie, en dat die kinderen er wakker van werden waarna hij ze gewurgd heeft,
ach het maakt ook niet uit hoe, het is al erg genoeg.
wil er ook eigelijk niet eens meer aan denken
  zondag 15 mei 2005 @ 18:57:11 #288
2860 ALTER-EGO
Otherstyle
pi_27032299
Deze Richard Harteloos is een misselijkmakende minderbegaafde die zijn straf niet zal ontlopen.
Helaas brengt geen enkele vorm van gerechtigheid zijn slachtoffers levend terug.
Het vreselijke en onbegrijpelijke gemis voor familie en nabestaanden blijft.
Sterkte voor hen.
Freestyle
pi_27032535
Maakt het uit wat er exact gebeu7rd is en wie er eerst dood ging?
Voor de nabestaanden wellicht wel, maar voor ons buitenstaanders is dit gewoon ongelooflijk bruut en zoals alterego zegt harteloos....

Niks, geen enkele straf kan dit rechtvaardigen ..... sterkte voor alle nabestaanden
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_27212218
Ik heb gehoord dat de vader en een vriendin uit Brabant van Richard H. ook opgepakt zijn. Het blijkt dus dat die twee mee hebben geholpen de sporen van de moord te verwijderen. De vader heeft Claudia+kids samen met Richard naar het bos gereden en de vriendin heeft de auto staan schoonmaken --> dan was het toch die vreemde vrouw, waar in de eerste instantie men ervan uitging dat ze met de moord te maken had, daarna de buurman er 100% zeker van was dat het zijn eigen vrouw was die hun auto stond te soppen en later de data niet bleken te kloppen en toen werd dit stukje in de doofpot gestopt. Waarschijnlijk had die onbekende vrouw er dan toch mee te maken en was het toch die vriendin van Richard. Wellicht weet iemand iets meer?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:28:14 #291
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27212231
Waar heb je die info vandaan?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_27212301
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:28 schreef Sanne het volgende:
Waar heb je die info vandaan?
De info van dat de vader+vriendin opgepakt waren heb ik van kennissen die in de buurt wonen en dat van die auto+buurman van dit forum.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:32:08 #293
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27212362
Hij kon het ook bijna niet allemaal alleen gedaan hebben he.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:32:43 #294
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_27212385
ik zal mn bronnen es raadplegen....
vd week een update ok?
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:35:37 #295
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27212479
mrSpliffy. Onze altijd betrouwbaar gebleken bron in dit topic.
pi_27212625
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:32 schreef Sanne het volgende:
Hij kon het ook bijna niet allemaal alleen gedaan hebben he.
Inderdaad, en dzeze feiten kloppen ook in het stukje over dat vader donderdags altijd oppast, en dus gemerkt moest hebben dat zijn schoondochter en kleinkinderen dood waren. Tenzij hij rondgebeld zou hebben om de kids en claudia ziek te melden, maar dat zou verdacht lijken, dus dan moest er tenmiste wel iemand in de naaste omgeving zijn (de vader v/d dader in dit geval) die erbij betrokken waren en dus en alibi konden verschaffen (danwel liegend). Helaas vielen ze door de mand

Ik ben benieuwd...
pi_27212694
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:27 schreef Zephyrus het volgende:
Ik heb gehoord dat de vader en een vriendin uit Brabant van Richard H. ook opgepakt zijn. Het blijkt dus dat die twee mee hebben geholpen de sporen van de moord te verwijderen. De vader heeft Claudia+kids samen met Richard naar het bos gereden en de vriendin heeft de auto staan schoonmaken --> dan was het toch die vreemde vrouw, waar in de eerste instantie men ervan uitging dat ze met de moord te maken had, daarna de buurman er 100% zeker van was dat het zijn eigen vrouw was die hun auto stond te soppen en later de data niet bleken te kloppen en toen werd dit stukje in de doofpot gestopt. Waarschijnlijk had die onbekende vrouw er dan toch mee te maken en was het toch die vriendin van Richard. Wellicht weet iemand iets meer?
De vader heeft dus zijn zoon willen helpen achteraf, en de zoon heeft dus als eerste die nacht na de moorden zijn vader gebeld in paniek en om hulp? ... dat is natuurlijk zo na te gaan, of er gebeld is naar de vader van Richard door Richard.

Als dat zo is, dat opa een medeplichtige is, in de zin van achteraf medeplichtig, zou dat opnieuw ongelofelijk zijn.
Dat je je zoon niet afvalt en wilt helpen, daar kan ik nog inkomen, maar het gaat hier wel om je kleinkinderen.

Maar goed, wanneer zijn die 2 dan opgepakt? De ouders van Richard waren immers ook op de begrafenis aanwezig, heb ik begrepen.
pi_27212938
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:43 schreef milagro het volgende:

[..]

De vader heeft dus zijn zoon willen helpen achteraf, en de zoon heeft dus als eerste die nacht na de moorden zijn vader gebeld in paniek en om hulp? ... dat is natuurlijk zo na te gaan, of er gebeld is naar de vader van Richard door Richard.

Als dat zo is, dat opa een medeplichtige is, in de zin van achteraf medeplichtig, zou dat opnieuw ongelofelijk zijn.
Dat je je zoon niet afvalt en wilt helpen, daar kan ik nog inkomen, maar het gaat hier wel om je kleinkinderen.

Maar goed, wanneer zijn die 2 dan opgepakt? De ouders van Richard waren immers ook op de begrafenis aanwezig, heb ik begrepen.
Dat gezin (vaders kant) is dan ook niet helemaal gezond Misschien was het wel een geplande daad, en stond al vast dat opa en vriendin zouden. Even de vrienin inlichten en ook meedraaien in de verdwijningsscène door de steun en toeverlaat te spelen van Richard (ik heb eerder op dit forum gelezen dat ze elkaar zaten te knuffelen en te troosten op de bank). Het kan inderdaad ook een onverwachts iets zijn dat, net als wat jij zegt, vader zijn zoon te hulp schoot.
even vriendin in Brabant inlichten die komt dan de auto schoonmaken vervolgens mee zitten huilen.
pi_27213054
Wacht even, over welke vriendin hebben we het hier
Die vriendin met wie hij zat te knuffelen op de bank, was volgens mij een getrouwde vriendin, wiens man ook bevriend was met het gezin, en die naar ik begrepen heb ook zelf postte op dat andere forum (baby brabbel of zoiets).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')