Krijg nu te horen dat Reggie het ook een keer had gezegdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:29 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.gamespot.com/news/2005/03/15/news_6120523.html
Dat zei Iwata-san in Maart.Jij met je flutbronnen.
Wat vindt iedereen van me poster?
Zelda, Mario en Metroid werd al lange tijd rond geroddeld en beweerd. Nu lijkt het dus bevestigd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Van de EGM
[afbeelding]
Reggie Fils-Aime= RF.
Betekent dit dat we Zelda, Mario en Metroid als launchgames krijgen voor de Rev? Wat mensen van Nintendo zeiden wel dat de Gamecube het moeilijk kreeg omdat er op launch weinig goede spellen waren en dat ze hun lesje hadden geleerd.
En als de Revolution uitkomt krijgen we ook nieuwe franchises, waarschijnlijk om Playstation en Xbox fans aan te trekken?
Eind dit jaar Zelda Reborn, zou dan voor de GC moeten zijn. Maar Zelda Revo, als die - volgens jou - eind 2006 uitkomt, kan het toch nooit meer een launchgame voor de Revo worden? Of zie ik nu iets over het hoofd?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:37 schreef Thomper het volgende:
Tsja, eind dit jaar de Zelda Reborn, en eind 2006 de Zelda Revolution. Kunnen jullie je ook nog herinneren dat Miyamoto en Anouma zeiden dat zij niet de kopstukken waren bij deze Reborn? Ze kjken er wel naar, en adviseerden, maar zijn niet producers van de game dacht ik. Dan hebben ze tijd zat om er eentje te maken voor de Revo ondertussen.
Ik denk dat Nintendo juist wél zowel Mario als Zelda moet hebben als launchgame bij de Revo. Net als Metroid btw. Daar trek je klanten mee, iig bij de launch. En de launch van een product kan veel betekingen in de toekomst. Ze moeten juist met veel goede launchgames de twijfelaars naar zich toe trekken, voordat die twijfelaars een PS3 of een XBOX 360 kopen. De meeste mensen kopen nl ook maar 1 console. Als ze dan al een PS3 of een XBOX 360 hebben, zullen vaak geen Revolution meer kopen. Daarom zal Nintendo m.i. alles op alles moeten zetten om dit de succesvolste launch te laten worden met launchgames als Mario, Zelda én Metroid.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:18 schreef Xrenity het volgende:
Volgens de laatste geruchten komt ie eind volgend jaar (de revo), dus we zien wel, misschien komt ie wel dit jaar nog
Ik denk dat het wel safe is te zeggen dat er geen nieuwe Zelda is op de Revo launch. Het is Mario of Zelda, je moet iets bewaren voor de rest van het jaar. Ik denk dat ze voor Mario kiezen. Bovendien, als je allemaal toppers tegelijk released zullen ze waarschijnlijk niet allemaal top verkopen, omdat de consument niet zo veel geld heeft.
Ik ga er trouwens wel vanuit dat de nieuwe Zelda de überrealisme grafische stijl krijgt
Hmm, ok, misschien is Mario, Zelda én Metroid dan weer teveel van het goede. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat Nintendo met een goede launch moet komen waarbij diverse games te koop zijn vanaf het begin. Goede games waarvoor je een Nintendo koopt en niet een PS of een XBOX (hoewel die dan idd al uit zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:54 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Xrenity slimmer is dan dat 'ie soms laat zien in 't Xbox topicDenk eens na. Iedereen die echt van Nintendo houdt wil zowel Mario als Zelda als (in mindere mate) Metroid hebben. Het beste zou zijn om met Mario te releasen, en dan na een maand of 3 met Zelda en Metroid Prime te kopen. Dat zijn toch twee hele andere typen games, en dan heb je toch erg snel na de launch weer een regelrechte topper in handen. Een fantastische line-up is leuk natuurlijk, maar je moet 't niet zo fantastisch maken dat je direct daarna in een gigantisch gat valt, en dat de verkopen van die games elkaar in de weg gaan zitten. Het is namelijk wel zo dat een redelijk groot percentage een game op de hype koopt, nog een percentage een bepaald bedrag (voor console + 1 game + memorycard) wel meer dan zat vindt om in 1 keer uit te geven. En eerlijk is eerlijk, games koop je het liefste als ze hot zijn. Door alles tegelijk uit te brengen stimuleer je mensen om te wachten tot een game Platinum is, of om de 2e hands markt te bewandelen.
Twijfelaars die voor de Xbox kiezen heb je tegen die tijd niet meer, want de Xbox is dan al lang en breed uit.
oja idd, daar ga ik ook wel van uitquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:30 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga er vanuit dat ze ook met een ssb game launchen!
Hmm... Mario 128 en Mario Revolution kunnen eenzelfde game zijn. Niemand weet of 128 nou op DS, GameCube, of Revolution verschijnt, dus dat gerucht zou ik nog even schrappen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
- Nintendo launcht met óf een Mario, óf een Zelda, óf een Metroid óf een mix van deze.
- Nintendo is bezig met 2 Mario's: Super Mario 128 en Super Mario Revolution,
- Nintendo is ook bezig met 2 Zelda versies: Zelda "Reborn" en Zelda "Revolution".
- Nintendo is bezig met nieuwe franchises, waaronder een "Halo-killer". Deze zou meer op het "volwassen" publiek zijn gericht.
- Er komt waarschijnlijk ook nog een SSB aan als mogelijke launchtitel.
Wéér een nieuwe (mogelijke) lauchtitel die er dus misschien aan komt.quote:Rumored info regarding Factor 5 / Raven Softwares Rouge Squadrion 4 Revolution Title.
Factor 5 is working in conjunction with raven software on this one. the on-foot missions will be in both first-person view (non-jedi characters) and third person (jedi characters). by the way theyre not really on-foot missions to be exact. think GTA in the star wars universe. seamlessly getting in and out of any ship or land vehicle you see. even jacking ATATs and such. this will be in both the single-player, multiplayer, and 4 player co-op portions ofthe game (basically the whole game is a seamless choice of vehicle or on-foot)
Yes you can control AT STs, and just about everything else you can think of. swoop bikes, land speeders, ATATs, etc.
He didnt mention underwtaer levels and i didnt ask. perhaps i will ask him that next time i see him.
Yes there will be some scenarios from the movies and some all-original ones.
Well he talked about multiplayer being imperials vs. rebels. so im fairly sure its the classic star wars.
It is an exclusive launch title to the revollution.
It holds true to its arcade roots of course. atleast as far as the vehicle parts go. i never really saw ravens games as being arcadey so i wouldnt say its all arcadey. atleast not on foot (rebel strike on-foot missions were arcadey)
It will make use of heating up the controller when under blaster fire. it makes use of voice recognition as far as making commands (no more d-pad commands!) and it will make use of the gyroscope feature which can be optionally turned off.
Posted in the GGD forums.
Revolutionairy System misschien.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:00 schreef Xrenity het volgende:
Seems to be fake dan idd... Waar zou RS voor moeten staan?
Volgens mij is sie nep, dat logo is te voorspelbaar om te gebruiken voor een Revolutionquote:Op zondag 8 mei 2005 09:41 schreef Tomasso het volgende:
Er is een foto opgedoken van wat misschien het medium is wat gebruikt wordt voor de Revolution:
[afbeelding]
Hier is nog meer
Lijkt me fake, maar ik wilde het toch met jullie delen. Snap btw niet waarom die gozer met die disk en z'n hoofd op de foto gaat, maar dat zal wel aan mij liggen.
Hoezo? Ik zou het wel stylish vinden, precies zoals BMH zegt. Ook nog eens in-line met de DSquote:Op zondag 8 mei 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens mij is sie nep, dat logo is te voorspelbaar om te gebruiken voor een Revolution
Hmm hele lap tekst. Ben het een beetje aant lezen maar snap er nog niet veel van.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:49 schreef Tomasso het volgende:
EDIT: Had iemand dit al gezien: Patent van Nintendo
Dat plaatje is hier een tijd geleden ook al gepost, nog niet fake bewezen.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hmm hele lap tekst. Ben het een beetje aant lezen maar snap er nog niet veel van.
Was deze trouwens ook al fake bewezen? Vind het er nog steeds redelijk uit zien, alle O's zijn onder elkaar gepositioneerd.
[afbeelding]
En daar heb ik iets gemist, wat is er over negen dagen?quote:Op zondag 8 mei 2005 11:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat plaatje is hier een tijd geleden ook al gepost, nog niet fake bewezen.
Het heeft wel weer veel overeenkomsten met het logo op die hd-dvd, maar eigenlijk kan je dat logo zo ook zelf wel verzinnen.
Nog 9 dagen, en dan weten we het hopelijk.
Pre-E3 conferentie van Nintendoquote:Op zondag 8 mei 2005 11:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En daar heb ik iets gemist, wat is er over negen dagen?![]()
quote:
Is gewoon fake.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat plaatje is hier een tijd geleden ook al gepost, nog niet fake bewezen.
Het heeft wel weer veel overeenkomsten met het logo op die hd-dvd, maar eigenlijk kan je dat logo zo ook zelf wel verzinnen.
Nog 9 dagen, en dan weten we het hopelijk.
Op Pre-E3 wordt er veel info vrijgegeven hoor.quote:
Ik vond het een grappige term, had er nog nooit van gehoordquote:Op zondag 8 mei 2005 11:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Op Pre-E3 wordt er veel info vrijgegeven hoor.
Dus nog 9 dagenquote:Of volgens mij is het gewoon een E3 conferentie. Het wordt op 17 mei gehouden.
Wow vet!quote:Op zondag 8 mei 2005 10:49 schreef Tomasso het volgende:
EDIT: Had iemand dit al gezien: Patent van Nintendo
Dat las ik even later ook ja, nadat ik het postte.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
't is geloof ik toch gewoon het Zelda Four Swords patent.
Nou en. Er staat ook Nintendo&OS. De Nintendo Operating System?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ehh dit is weird, aan het eind van de link van dat patent staat Nintendo RS, hetzelfde als op die disc!
Si teh ontdekking!
Dat RS zal denk ik wel niets te betekenen hebben. Het is daarnaast mi gewoon puur toeval dat die gene die de disk showed ook voor RS heeft gekozen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ehh dit is weird, aan het eind van de link van dat patent staat Nintendo RS, hetzelfde als op die disc!
Si teh ontdekking!
whehequote:Op zondag 8 mei 2005 13:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop wel dat ie wat mooier word dan de nieuwe xbox haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |