abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26802256
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 14:29 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.gamespot.com/news/2005/03/15/news_6120523.html

Dat zei Iwata-san in Maart. Jij met je flutbronnen.

Wat vindt iedereen van me poster?
Krijg nu te horen dat Reggie het ook een keer had gezegd
Ik vind die droid Mario wel cool
  zaterdag 7 mei 2005 @ 15:03:36 #252
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26802303
Ja wel vette poster hoor Ruzbeh!

Btw, add me es ff @ msn : mmarsupilami apenstaart hetemail.com
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 16:21:33 #253
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_26804104
Van de EGM

Reggie Fils-Aime= RF.

Betekent dit dat we Zelda, Mario en Metroid als launchgames krijgen voor de Rev? Wat mensen van Nintendo zeiden wel dat de Gamecube het moeilijk kreeg omdat er op launch weinig goede spellen waren en dat ze hun lesje hadden geleerd.

En als de Revolution uitkomt krijgen we ook nieuwe franchises, waarschijnlijk om Playstation en Xbox fans aan te trekken?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 7 mei 2005 @ 16:33:31 #254
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26804293
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 16:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Van de EGM

[afbeelding]

Reggie Fils-Aime= RF.

Betekent dit dat we Zelda, Mario en Metroid als launchgames krijgen voor de Rev? Wat mensen van Nintendo zeiden wel dat de Gamecube het moeilijk kreeg omdat er op launch weinig goede spellen waren en dat ze hun lesje hadden geleerd.

En als de Revolution uitkomt krijgen we ook nieuwe franchises, waarschijnlijk om Playstation en Xbox fans aan te trekken?
Zelda, Mario en Metroid werd al lange tijd rond geroddeld en beweerd. Nu lijkt het dus bevestigd.

Over die nieuwe franchise, volgens mij Nintendo al eerder beweert hiermee bezig te zijn. En ik wil niet lullig zijn, maar wat hier wordt gezecht, komt wel over een met de Broken Saints log. Of waren het gewoon goede gokken van Aries/Brooke?

Maar het is idd ook goed om te horen dat Nintendo geleerd heeft van haar fouten in het verleden. Ik hoop ook dat er nu meer third party support gaat komen en ook dat de Revolution een goede launch krijgt met daarbij horende goede en genoeg launchgames.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_26804303
Mja ik las het idd! Wel indrukwekkend, Mario, Zelda, Metroid én daarbovenop nog nieuwe franchises :x Das wel een hoop Wel snel ook trouwens, dan al een nieuwe Zelda.
pi_26804360
Tsja, eind dit jaar de Zelda Reborn, en eind 2006 de Zelda Revolution. Kunnen jullie je ook nog herinneren dat Miyamoto en Anouma zeiden dat zij niet de kopstukken waren bij deze Reborn? Ze kjken er wel naar, en adviseerden, maar zijn niet producers van de game dacht ik. Dan hebben ze tijd zat om er eentje te maken voor de Revo ondertussen.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 16:40:33 #257
65330 Ruzbeh
pi_26804412
Anouma-san werkte wel aan de nieuwe Zelda hoor.

Alleen Miyamoto-san niet.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 17:12:37 #258
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26804785
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 16:37 schreef Thomper het volgende:
Tsja, eind dit jaar de Zelda Reborn, en eind 2006 de Zelda Revolution. Kunnen jullie je ook nog herinneren dat Miyamoto en Anouma zeiden dat zij niet de kopstukken waren bij deze Reborn? Ze kjken er wel naar, en adviseerden, maar zijn niet producers van de game dacht ik. Dan hebben ze tijd zat om er eentje te maken voor de Revo ondertussen.
Eind dit jaar Zelda Reborn, zou dan voor de GC moeten zijn. Maar Zelda Revo, als die - volgens jou - eind 2006 uitkomt, kan het toch nooit meer een launchgame voor de Revo worden? Of zie ik nu iets over het hoofd?
pi_26804844
Volgens de laatste geruchten komt ie eind volgend jaar (de revo), dus we zien wel, misschien komt ie wel dit jaar nog
Ik denk dat het wel safe is te zeggen dat er geen nieuwe Zelda is op de Revo launch. Het is Mario of Zelda, je moet iets bewaren voor de rest van het jaar. Ik denk dat ze voor Mario kiezen. Bovendien, als je allemaal toppers tegelijk released zullen ze waarschijnlijk niet allemaal top verkopen, omdat de consument niet zo veel geld heeft.

Ik ga er trouwens wel vanuit dat de nieuwe Zelda de überrealisme grafische stijl krijgt
  zaterdag 7 mei 2005 @ 17:24:53 #260
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26804942
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 17:18 schreef Xrenity het volgende:
Volgens de laatste geruchten komt ie eind volgend jaar (de revo), dus we zien wel, misschien komt ie wel dit jaar nog
Ik denk dat het wel safe is te zeggen dat er geen nieuwe Zelda is op de Revo launch. Het is Mario of Zelda, je moet iets bewaren voor de rest van het jaar. Ik denk dat ze voor Mario kiezen. Bovendien, als je allemaal toppers tegelijk released zullen ze waarschijnlijk niet allemaal top verkopen, omdat de consument niet zo veel geld heeft.

Ik ga er trouwens wel vanuit dat de nieuwe Zelda de überrealisme grafische stijl krijgt
Ik denk dat Nintendo juist wél zowel Mario als Zelda moet hebben als launchgame bij de Revo. Net als Metroid btw. Daar trek je klanten mee, iig bij de launch. En de launch van een product kan veel betekingen in de toekomst. Ze moeten juist met veel goede launchgames de twijfelaars naar zich toe trekken, voordat die twijfelaars een PS3 of een XBOX 360 kopen. De meeste mensen kopen nl ook maar 1 console. Als ze dan al een PS3 of een XBOX 360 hebben, zullen vaak geen Revolution meer kopen. Daarom zal Nintendo m.i. alles op alles moeten zetten om dit de succesvolste launch te laten worden met launchgames als Mario, Zelda én Metroid.
pi_26805452
Mwah met Zelda en Mario trek je vooral de die hard fans, met nieuwe franchises trek je misschien net wel die nieuwe klanten...
  zaterdag 7 mei 2005 @ 17:54:28 #262
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26805555
Ik denk dat Xrenity slimmer is dan dat 'ie soms laat zien in 't Xbox topic Denk eens na. Iedereen die echt van Nintendo houdt wil zowel Mario als Zelda als (in mindere mate) Metroid hebben. Het beste zou zijn om met Mario te releasen, en dan na een maand of 3 met Zelda en Metroid Prime te kopen. Dat zijn toch twee hele andere typen games, en dan heb je toch erg snel na de launch weer een regelrechte topper in handen. Een fantastische line-up is leuk natuurlijk, maar je moet 't niet zo fantastisch maken dat je direct daarna in een gigantisch gat valt, en dat de verkopen van die games elkaar in de weg gaan zitten. Het is namelijk wel zo dat een redelijk groot percentage een game op de hype koopt, nog een percentage een bepaald bedrag (voor console + 1 game + memorycard) wel meer dan zat vindt om in 1 keer uit te geven. En eerlijk is eerlijk, games koop je het liefste als ze hot zijn. Door alles tegelijk uit te brengen stimuleer je mensen om te wachten tot een game Platinum is, of om de 2e hands markt te bewandelen.

Twijfelaars die voor de Xbox kiezen heb je tegen die tijd niet meer, want de Xbox is dan al lang en breed uit.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:16:51 #263
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26806013
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 17:54 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Xrenity slimmer is dan dat 'ie soms laat zien in 't Xbox topic Denk eens na. Iedereen die echt van Nintendo houdt wil zowel Mario als Zelda als (in mindere mate) Metroid hebben. Het beste zou zijn om met Mario te releasen, en dan na een maand of 3 met Zelda en Metroid Prime te kopen. Dat zijn toch twee hele andere typen games, en dan heb je toch erg snel na de launch weer een regelrechte topper in handen. Een fantastische line-up is leuk natuurlijk, maar je moet 't niet zo fantastisch maken dat je direct daarna in een gigantisch gat valt, en dat de verkopen van die games elkaar in de weg gaan zitten. Het is namelijk wel zo dat een redelijk groot percentage een game op de hype koopt, nog een percentage een bepaald bedrag (voor console + 1 game + memorycard) wel meer dan zat vindt om in 1 keer uit te geven. En eerlijk is eerlijk, games koop je het liefste als ze hot zijn. Door alles tegelijk uit te brengen stimuleer je mensen om te wachten tot een game Platinum is, of om de 2e hands markt te bewandelen.

Twijfelaars die voor de Xbox kiezen heb je tegen die tijd niet meer, want de Xbox is dan al lang en breed uit.
Hmm, ok, misschien is Mario, Zelda én Metroid dan weer teveel van het goede. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat Nintendo met een goede launch moet komen waarbij diverse games te koop zijn vanaf het begin. Goede games waarvoor je een Nintendo koopt en niet een PS of een XBOX (hoewel die dan idd al uit zijn ).

Maar even de game-geruchten op een rijtje:

- Nintendo launcht met óf een Mario, óf een Zelda, óf een Metroid óf een mix van deze.
- Nintendo is bezig met 2 1 Mario's: Super Mario 128 en Super Mario Revolution.
- Nintendo is ook bezig met 2 Zelda versies: Zelda "Reborn" en Zelda "Revolution".
- Nintendo is bezig met nieuwe franchises, waaronder een "Halo-killer". Deze zou meer op het "volwassen" publiek zijn gericht.
- Er komt waarschijnlijk ook nog een SSB aan als mogelijke launchtitel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tomasso op 07-05-2005 19:06:18 ]
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:30:51 #264
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26806289
Ik ga er vanuit dat ze ook met een ssb game launchen!
pi_26806392
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 18:30 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga er vanuit dat ze ook met een ssb game launchen!
oja idd, daar ga ik ook wel van uit
Ben benieuwd of dat nou waar blijkt de zijn van de verschillende visuele stijlen.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:37:12 #266
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26806419
Dat zou ik wel vet vinden hoor! Maar zowieso koop ik alleen al een Revo voor ssb, dat spel speel ik namelijk nog steeds met vrienden, zolang heeft een game dat nog nooit volgehouden .
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:38:26 #267
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26806452
Hmm, begin me nu toch echt af te vragen hoe de launch line-up van de Revolution gaat worden. Als er idd ook nog een SSB aankomt, dan zou je dus samen met Mario, Zelda en Metroid al 4 hele goede titels hebben. Doe daarnaast ook nog niet first-party titels...

Niet dat ze alle 4 bij de launch zullen zijn, maar ze hebben dan iig 4 geweldige games (mag ik toch hopen) waar ze uit kunnen kiezen om de Revolution launch succesvol te maken.
pi_26806972
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 18:16 schreef Tomasso het volgende:

[..]
- Nintendo launcht met óf een Mario, óf een Zelda, óf een Metroid óf een mix van deze.
- Nintendo is bezig met 2 Mario's: Super Mario 128 en Super Mario Revolution,
- Nintendo is ook bezig met 2 Zelda versies: Zelda "Reborn" en Zelda "Revolution".
- Nintendo is bezig met nieuwe franchises, waaronder een "Halo-killer". Deze zou meer op het "volwassen" publiek zijn gericht.
- Er komt waarschijnlijk ook nog een SSB aan als mogelijke launchtitel.
Hmm... Mario 128 en Mario Revolution kunnen eenzelfde game zijn. Niemand weet of 128 nou op DS, GameCube, of Revolution verschijnt, dus dat gerucht zou ik nog even schrappen.
pi_26807058
Mij lijkt de beste strategie trouwens om na de launch iedere maand met een nieuwe topgame te kopen. Begin van Nintendo: Mario. Maand later: Smash Bros. Vervolgens: Zelda. Daarna: Metroid. Gemixed met thirdparty titels en wellicht een Mario Party hier, Camelot RPGtje daar (Advance Wars/Fire Emblem), en een Animal Crossing erbij, moet dat het toch zeker top doen. En dan ook nog eens nieuwe franchises...

Edit: ohja, en Kirby, en Pikmin natuurlijk ook. Jezus, ze stikken in de franchises.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:13:08 #270
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26807225
Haaha inderdaad als ze het goed doen kunnen ze een soort rotatie maken, als ze dan na anderhalf jaar alle franchises hebben gehad kunnen ze weer een mario uitbrengen .
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:25:30 #271
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_26807578
een ietswat verlate TVP
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  zondag 8 mei 2005 @ 09:41:04 #272
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26818585
Er is een foto opgedoken van wat misschien het medium is wat gebruikt wordt voor de Revolution:

Hier is nog meer

Lijkt me fake, maar ik wilde het toch met jullie delen. Snap btw niet waarom die gozer met die disk en z'n hoofd op de foto gaat, maar dat zal wel aan mij liggen .
pi_26818730
Seems to be fake dan idd... Waar zou RS voor moeten staan?
  zondag 8 mei 2005 @ 10:16:05 #274
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26818860
Weer een gerucht over een mogelijk Revolution spel/launch titel:
quote:
Rumored info regarding Factor 5 / Raven Softwares Rouge Squadrion 4 Revolution Title.

Factor 5 is working in conjunction with raven software on this one. the on-foot missions will be in both first-person view (non-jedi characters) and third person (jedi characters). by the way theyre not really on-foot missions to be exact. think GTA in the star wars universe. seamlessly getting in and out of any ship or land vehicle you see. even jacking ATATs and such. this will be in both the single-player, multiplayer, and 4 player co-op portions ofthe game (basically the whole game is a seamless choice of vehicle or on-foot)

Yes you can control AT STs, and just about everything else you can think of. swoop bikes, land speeders, ATATs, etc.

He didnt mention underwtaer levels and i didnt ask. perhaps i will ask him that next time i see him.

Yes there will be some scenarios from the movies and some all-original ones.

Well he talked about multiplayer being imperials vs. rebels. so im fairly sure its the classic star wars.

It is an exclusive launch title to the revollution.

It holds true to its arcade roots of course. atleast as far as the vehicle parts go. i never really saw ravens games as being arcadey so i wouldnt say its all arcadey. atleast not on foot (rebel strike on-foot missions were arcadey)

It will make use of heating up the controller when under blaster fire. it makes use of voice recognition as far as making commands (no more d-pad commands!) and it will make use of the gyroscope feature which can be optionally turned off.

Posted in the GGD forums.
Wéér een nieuwe (mogelijke) lauchtitel die er dus misschien aan komt.
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:00 schreef Xrenity het volgende:
Seems to be fake dan idd... Waar zou RS voor moeten staan?
Revolutionairy System misschien.
  zondag 8 mei 2005 @ 10:31:26 #275
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26819016
Die 2 O's van Nintendo zijn ook wel tactisch geplaatst. Bij de NDS staan ze onder elkaar (2 schermen). Bij dit logo staan ze door elkaar heen (3D / off picture?).
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 8 mei 2005 @ 10:38:45 #276
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_26819104
quote:
Op zondag 8 mei 2005 09:41 schreef Tomasso het volgende:
Er is een foto opgedoken van wat misschien het medium is wat gebruikt wordt voor de Revolution:

[afbeelding]

Hier is nog meer

Lijkt me fake, maar ik wilde het toch met jullie delen. Snap btw niet waarom die gozer met die disk en z'n hoofd op de foto gaat, maar dat zal wel aan mij liggen .
Volgens mij is sie nep, dat logo is te voorspelbaar om te gebruiken voor een Revolution
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_26819203
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Volgens mij is sie nep, dat logo is te voorspelbaar om te gebruiken voor een Revolution
Hoezo? Ik zou het wel stylish vinden, precies zoals BMH zegt. Ook nog eens in-line met de DS
  zondag 8 mei 2005 @ 10:49:11 #278
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26819232
Maar dan is het toch vreemd van Nintendo om het logo in dezelfde stijl te laten als de DS (wat ik zelf mooi vind btw). Dat aangezien ze geloof ik hebben gezegd dat de Revolution niet met de DS zou connecten zoals de GC met de GBA.

Het kan zijn dat ik nu feiten en geruchten door elkaar, maar ik kan me zoiets vaag herinneren. Het kan daarom nog wel evengoed van dat Broken Saints log afkomen, daar heb je de afgelopen tijd nl best veel van gelezen.

EDIT: Had iemand dit al gezien: Patent van Nintendo
pi_26819399
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:49 schreef Tomasso het volgende:
Hmm hele lap tekst. Ben het een beetje aant lezen maar snap er nog niet veel van.
Was deze trouwens ook al fake bewezen? Vind het er nog steeds redelijk uit zien, alle O's zijn onder elkaar gepositioneerd.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:06:40 #280
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26819457
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:03 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Hmm hele lap tekst. Ben het een beetje aant lezen maar snap er nog niet veel van.
Was deze trouwens ook al fake bewezen? Vind het er nog steeds redelijk uit zien, alle O's zijn onder elkaar gepositioneerd.
[afbeelding]
Dat plaatje is hier een tijd geleden ook al gepost, nog niet fake bewezen.
Het heeft wel weer veel overeenkomsten met het logo op die hd-dvd, maar eigenlijk kan je dat logo zo ook zelf wel verzinnen.

Nog 9 dagen, en dan weten we het hopelijk .
  zondag 8 mei 2005 @ 11:13:34 #281
38229 kanaiken
pi_26819562
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:06 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het heeft wel weer veel overeenkomsten met het logo op die hd-dvd, maar eigenlijk kan je dat logo zo ook zelf wel verzinnen.

En daar heb ik iets gemist, wat is er over negen dagen?
  zondag 8 mei 2005 @ 11:14:22 #282
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26819571
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:13 schreef kanaiken het volgende:

[..]

En daar heb ik iets gemist, wat is er over negen dagen?
Pre-E3 conferentie van Nintendo .
  zondag 8 mei 2005 @ 11:29:25 #283
38229 kanaiken
pi_26819820
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:14 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Pre-E3 conferentie van Nintendo .
woepie
(Pre-E3 )
  zondag 8 mei 2005 @ 11:29:59 #284
65330 Ruzbeh
pi_26819829
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:06 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Is gewoon fake.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:31:52 #285
65330 Ruzbeh
pi_26819863
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:29 schreef kanaiken het volgende:

[..]

woepie
(Pre-E3 )
Op Pre-E3 wordt er veel info vrijgegeven hoor.

Of volgens mij is het gewoon een E3 conferentie. Het wordt op 17 mei gehouden.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:33:45 #286
38229 kanaiken
pi_26819901
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:31 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Op Pre-E3 wordt er veel info vrijgegeven hoor.
Ik vond het een grappige term, had er nog nooit van gehoord
quote:
Of volgens mij is het gewoon een E3 conferentie. Het wordt op 17 mei gehouden.
Dus nog 9 dagen
  zondag 8 mei 2005 @ 11:44:37 #287
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26820092
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:49 schreef Tomasso het volgende:

Wow vet!
pi_26821737
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:44 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wow vet!
't is geloof ik toch gewoon het Zelda Four Swords patent.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:57:28 #289
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26821806
Wat heeft dat met 3d te maken dan
  zondag 8 mei 2005 @ 12:58:00 #290
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26821821
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:54 schreef Xrenity het volgende:

[..]

't is geloof ik toch gewoon het Zelda Four Swords patent.
Dat las ik even later ook ja, nadat ik het postte.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:00:30 #291
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26821882
Ehh dit is weird, aan het eind van de link van dat patent staat Nintendo RS, hetzelfde als op die disc!

Si teh ontdekking!
  zondag 8 mei 2005 @ 13:03:36 #292
65330 Ruzbeh
pi_26821950
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ehh dit is weird, aan het eind van de link van dat patent staat Nintendo RS, hetzelfde als op die disc!

Si teh ontdekking!
Nou en. Er staat ook Nintendo&OS. De Nintendo Operating System?
  zondag 8 mei 2005 @ 13:04:46 #293
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26821979
Ja daarom! het Nintendo Os = Nintendo Rs
pi_26821991
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:57 schreef MMaRsu het volgende:
Wat heeft dat met 3d te maken dan
Mja dat maken mensen ervan Gaat er gewoon om dat de camera anders wordt gebruikt oid.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:06:52 #295
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26822028
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:00 schreef MMaRsu het volgende:

Si teh ontdekking!
Dat RS zal denk ik wel niets te betekenen hebben. Het is daarnaast mi gewoon puur toeval dat die gene die de disk showed ook voor RS heeft gekozen.

Er valt ook helemaal niets over "Nintendo RS" te vinden, op typefouten na (waar ze dus bedoelden Nintendo DS ).
  zondag 8 mei 2005 @ 13:07:25 #296
65330 Ruzbeh
pi_26822047
Goddamn... het niveau begint te dalen. Nintendo OS? Nintendo RS? 3D wat eigelijk gewoon een Four Swords patent was? Oh boy.

Nog even wachten... Over een paar dagen krijgen we een lading aan echt Nintendo Revolution info.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:09:20 #297
65330 Ruzbeh
pi_26822084

9 Dagen. 4 uur. 50 Minuten.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:13:36 #298
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_26822179
Ik hoop wel dat ie wat mooier word dan de nieuwe xbox haha
Houd van een lijntje.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:28:53 #299
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_26822525
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop wel dat ie wat mooier word dan de nieuwe xbox haha
whehe . Ik weet zeker van wel aangezien reggie heeft gezegd dit keer met iets mooiers dan een paarse kubus te willen komen
pi_26822528
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]

9 Dagen. 4 uur. 50 Minuten.
Dankjewel voor het plaatje. Ik zat er al weer op te wachten.

Overigens heb ik de bewuste 17 mei de hele dag vrij wegens een lerarenuitje. 's ochtends even op IGN de Sony en MS confences downloaden, en 's avonds Nintendo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')