Volgens mij is sie nep, dat logo is te voorspelbaar om te gebruiken voor een Revolutionquote:Op zondag 8 mei 2005 09:41 schreef Tomasso het volgende:
Er is een foto opgedoken van wat misschien het medium is wat gebruikt wordt voor de Revolution:
[afbeelding]
Hier is nog meer
Lijkt me fake, maar ik wilde het toch met jullie delen. Snap btw niet waarom die gozer met die disk en z'n hoofd op de foto gaat, maar dat zal wel aan mij liggen.
Hoezo? Ik zou het wel stylish vinden, precies zoals BMH zegt. Ook nog eens in-line met de DSquote:Op zondag 8 mei 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens mij is sie nep, dat logo is te voorspelbaar om te gebruiken voor een Revolution
Hmm hele lap tekst. Ben het een beetje aant lezen maar snap er nog niet veel van.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:49 schreef Tomasso het volgende:
EDIT: Had iemand dit al gezien: Patent van Nintendo
Dat plaatje is hier een tijd geleden ook al gepost, nog niet fake bewezen.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hmm hele lap tekst. Ben het een beetje aant lezen maar snap er nog niet veel van.
Was deze trouwens ook al fake bewezen? Vind het er nog steeds redelijk uit zien, alle O's zijn onder elkaar gepositioneerd.
[afbeelding]
En daar heb ik iets gemist, wat is er over negen dagen?quote:Op zondag 8 mei 2005 11:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat plaatje is hier een tijd geleden ook al gepost, nog niet fake bewezen.
Het heeft wel weer veel overeenkomsten met het logo op die hd-dvd, maar eigenlijk kan je dat logo zo ook zelf wel verzinnen.
Nog 9 dagen, en dan weten we het hopelijk.
Pre-E3 conferentie van Nintendoquote:Op zondag 8 mei 2005 11:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En daar heb ik iets gemist, wat is er over negen dagen?![]()
quote:
Is gewoon fake.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat plaatje is hier een tijd geleden ook al gepost, nog niet fake bewezen.
Het heeft wel weer veel overeenkomsten met het logo op die hd-dvd, maar eigenlijk kan je dat logo zo ook zelf wel verzinnen.
Nog 9 dagen, en dan weten we het hopelijk.
Op Pre-E3 wordt er veel info vrijgegeven hoor.quote:
Ik vond het een grappige term, had er nog nooit van gehoordquote:Op zondag 8 mei 2005 11:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Op Pre-E3 wordt er veel info vrijgegeven hoor.
Dus nog 9 dagenquote:Of volgens mij is het gewoon een E3 conferentie. Het wordt op 17 mei gehouden.
Wow vet!quote:Op zondag 8 mei 2005 10:49 schreef Tomasso het volgende:
EDIT: Had iemand dit al gezien: Patent van Nintendo
Dat las ik even later ook ja, nadat ik het postte.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:54 schreef Xrenity het volgende:
[..]
't is geloof ik toch gewoon het Zelda Four Swords patent.
Nou en. Er staat ook Nintendo&OS. De Nintendo Operating System?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ehh dit is weird, aan het eind van de link van dat patent staat Nintendo RS, hetzelfde als op die disc!
Si teh ontdekking!
Dat RS zal denk ik wel niets te betekenen hebben. Het is daarnaast mi gewoon puur toeval dat die gene die de disk showed ook voor RS heeft gekozen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ehh dit is weird, aan het eind van de link van dat patent staat Nintendo RS, hetzelfde als op die disc!
Si teh ontdekking!
whehequote:Op zondag 8 mei 2005 13:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop wel dat ie wat mooier word dan de nieuwe xbox haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |