abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26729840
quote:
"Een grote verrassing zal van Zoonami komen, die werkt aan een Splinter Cell én Metal Gear Solid-beater in één. Retro Studios zou bezig zijn met een Halo-killer die gepresenteerd zal worden op de aankomende E3. Volgens de geruchten zullen biologische wapens een grote rol spelen in de game. Door de biologische wapens kunnen er effecten ontstaan tijdens het spelen, zoals een controller die erg heet kan worden of het beeld dat kan vervagen of bewegen"
van games.fok

dat zou wel heel kewl zijn
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
  woensdag 4 mei 2005 @ 15:54:12 #152
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_26729914
Metal gear: Solid beater

Dream on
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
  woensdag 4 mei 2005 @ 16:00:12 #153
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_26730106
Nintendo... Online...

NES:

SNES:

Nintendo 64:

Gameboy Network:

Gamecube:
quote:
"I don't think its reasonable to make someone pay for a game and then make them prepare a network connection and charge a monthly fee. In the near future we are hoping to announce something that addresses this issue."
- Satoru Iwata
president of Nintendo @ 2003 E3
Nintendo Revolution:

Zie: http://www.n-sider.com/articleview.php?articleid=258&page=1
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  woensdag 4 mei 2005 @ 16:02:46 #154
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26730175
Het is maar de manier waarop je online gamen ziet. Microsoft en Sony bieden je wel wat aan, itt Nintendo. Dat de console online kán gaan en er geen gebruik van maakt is wel een makkelijke uitweg.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_26730251
of dit dan:
quote:
"Terug naar de console. De Revolution zal een nieuw stemherkenningsysteem kennen zoals geen enkel apparaat dat nog kent. Hiervoor zou een draadloze helm of headset gebruikt moeten worden, waarmee de speler interactief inpraat en speelt met games.Daarnaast zou een nieuwe Mario-game hier gebruik van gaan maken."
wederom games.fok

moet ik bij een helm me zoiets daarbij voorstellen ?? :s

[ Bericht 6% gewijzigd door jorryt op 04-05-2005 16:07:08 (iets erbij vergeten) ]
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
  woensdag 4 mei 2005 @ 16:06:50 #156
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26730308
quote:
. Op de E3 zal alles duidelijk worden.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 4 mei 2005 @ 16:07:03 #157
65330 Ruzbeh
pi_26730318
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:02 schreef Steeven het volgende:
Het is maar de manier waarop je online gamen ziet. Microsoft en Sony bieden je wel wat aan, itt Nintendo. Dat de console online kán gaan en er geen gebruik van maakt is wel een makkelijke uitweg.
Volgens mij biedt Nintendo even veel aan als Sony. Je kan wel met een paar spellen online dacht ik op de Gamecube.
  woensdag 4 mei 2005 @ 16:10:33 #158
65330 Ruzbeh
pi_26730422
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:05 schreef jorryt het volgende:
of dit dan:
[..]

wederom games.fok

[afbeelding]
Dat hele gerucht van games.fok.nl is nep. De gast die het heeft verzonnen heeft al bekend (de vuile rat ).
pi_26730540
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo... Online...
Interessant stuk.
pi_26730606
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:07 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Volgens mij biedt Nintendo even veel aan als Sony. Je kan wel met een paar spellen online dacht ik op de Gamecube.
Alleen met de Phantasy Star spellen kan je online op de cube, verder zijn er wat tunnel progjes dat je een lan verbinding kan simuleren voor bijv mario kart.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26730914
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:10 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat hele gerucht van games.fok.nl is nep. De gast die het heeft verzonnen heeft al bekend (de vuile rat ).
dat was ook een faker.
en met die helm ed is weer een foute babelfish vertaling.
pi_26730958
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo... Online...

NES:
[afbeelding]

SNES:
[afbeelding]

Nintendo 64:
[afbeelding]

Gameboy Network:
[afbeelding]

Gamecube:
[afbeelding]
[..]

Nintendo Revolution:
[afbeelding]

Dat ding onder de N64 is een DD64, een soort van hardware upgrade, heeft niks met online te maken.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  woensdag 4 mei 2005 @ 16:37:52 #163
65330 Ruzbeh
pi_26731129
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:31 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Dat ding onder de N64 is een DD64, een soort van hardware upgrade, heeft niks met online te maken.
Je kon er ook mee online (als je nou dat artikel leest).

En het is trouwens 64DD.
pi_26731381
Leuk, je kan er mee online. Alleen met wat? Nintenod heeft nooit iets met online gaming gedaan. ie progjes waarmee je met mario kart DD online kan zijn 3rd party en volgens mij is nintendo er niet eens blij mee. Nintendo online zou op zich al een revolutie zijn, voor hen dan. Zullen ze alleen dat bedoelen met Revolution?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 4 mei 2005 @ 16:48:29 #165
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26731433
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:46 schreef Pheno het volgende:
Leuk, je kan er mee online. Alleen met wat? Nintenod heeft nooit iets met online gaming gedaan. ie progjes waarmee je met mario kart DD online kan zijn 3rd party en volgens mij is nintendo er niet eens blij mee. Nintendo online zou op zich al een revolutie zijn, voor hen dan. Zullen ze alleen dat bedoelen met Revolution?
Leuk man, dat je ook ergens in verdiept. Nintendo is al sinds jaren bezig een goede online service te ontwikkelen voor haar klanten. Het is alleen nooit echt van de grond gekomen, maar nu moeten ze wel.

Ik heb er ook alle vertrouwen in dat Nintendo het lukt om een uitstekende online service op te zetten...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_26731494
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:48 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Leuk man, dat je ook ergens in verdiept. Nintendo is al sinds jaren bezig een goede online service te ontwikkelen voor haar klanten. Het is alleen nooit echt van de grond gekomen, maar nu moeten ze wel.

Ik heb er ook alle vertrouwen in dat Nintendo het lukt om een uitstekende online service op te zetten...
Ik ook, ik hoop dat het een makkelijke en toegankelijke manier is van online gamen, zonder veel poespas
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_26731613
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:48 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dat mag dan ook wel na al die jaren. Alle consoles van Nintendo hebben wel een uitbreiding voor online gaming, maar feit is dat ze er niets mee doen. Waarom geen pokemon (om maar iets crappy te noemen) online, waar iedereen in een wereldje rond kan rennen? Het zal verkopen als zoete broodjes, maar Nintendo neemt die kans gewoon niet aan.
Ik heb altijd Nintendo gehad, ze maken leuke dingen, maar het onlinegedeelte valt me gewoon tegen tot nu toe. Ik hoop dan ook dat ze eindelijk iets van de grond gaan krijgen.
pi_26731662
Lees het artikel anders even door Pheno.
En kom dan terug.
pi_26731975
Dat heb ik gelezen voordat je het meldde, en nu? Ik zie nog steeds geen online gaming, wat mijn punt is. Kan ik een adapter kopen voor de GC (=ja) en kan ik dan GC spellen spelen op het internet? Nee, op een uitzondering na. Leuk dat ze al zo lang bezig zijn, maar nogmaals, feit is dat ze niets zijn opgeschoten voor de consument tot nu toe. De vooruitgang achter de schermen heb ik als consument namelijk niets aan. Microsoft en Sony hebben al iets op poten, simpel en doeltreffend.
En de gebruikers ervan vinden het best.
Maar goed, nu denken jullie dat ik flame ofzo, maar dat is niet het geval. Ik ben alleen teleurgesteld in het innovatieve online gedoe van Nintendo tot nu toe. Elke keer zie je weer een adapter verschijnen, maar helaas wordt er wereldwijd geen gebruik van gemaakt. Maar ze mogen van mij nu met iets komen waardoor ik online die japannertjes eindelijk eens kan uitdagen hoor. Dus laat de E3 show maar komen
pi_26732087
Ze zochten naar iets dat:
-Hen wat opleverde op de lange termijn
-Consumenten ook daadwerkelijk kopen
-makkelijk is

Dit is echter niet zo makkelijk, zeker niet in het N64 tijdperk bijvoorbeeld. Nu zie je dat Xbox iig al wat heeft (zoals je zegt), maar ook dit is niet perfect (fees enz). Nu kijkt Nintendo hoe online het gamen leuker kan maken (ipv er gewoon aan te willen verdienen) dmv online. Iig, zo begrijp ik dat artikel
pi_26732088
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 17:10 schreef Pheno het volgende:
Dat heb ik gelezen voordat je het meldde, en nu? Ik zie nog steeds geen online gaming, wat mijn punt is. Kan ik een adapter kopen voor de GC (=ja) en kan ik dan GC spellen spelen op het internet? Nee, op een uitzondering na. Leuk dat ze al zo lang bezig zijn, maar nogmaals, feit is dat ze niets zijn opgeschoten voor de consument tot nu toe. De vooruitgang achter de schermen heb ik als consument namelijk niets aan. Microsoft en Sony hebben al iets op poten, simpel en doeltreffend.
We hebben het hier over de Revolution, niet over de cube
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_26732277
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 17:16 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

We hebben het hier over de Revolution, niet over de cube
Resultaten in het verleden bieden garanties voor de toekomst.
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:20:06 #173
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_26735375
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:17 schreef Tain het volgende:

[..]

Alleen met de Phantasy Star spellen kan je online op de cube, verder zijn er wat tunnel progjes dat je een lan verbinding kan simuleren voor bijv mario kart.
Nope, met homeland kan je ook online, de enige MMO voor de cube
push it to the limit
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:46:22 #174
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_26736172
Ik kan niet wachten op de revolution! Ik ben nu weer op mijn SNES aan het spelen, maar Nintendo blijft gewoon meesterlijk!
Houd van een lijntje.
  donderdag 5 mei 2005 @ 08:58:33 #175
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26747474
quote:
Vraag:
What's up with this? I got this off of the Broken Saints forums:

"Because I work for a developer, I am connected to many different people who know more than I do. We are all waiting for E3 like little kids wait for Santa Claus. Once it gets here, the flood gates will be opened. There are many sites and magazines out there that know a whole lot about what's going on, but they can't reveal it yet. For instance, Matt from IGN has a lot of details on Silicon Knights as well as their game. He just can't tell you guys yet."

So...you know but you can't tell us eh? Matt...what's up with that? And do you know this guy?

Antwoord:
Matt responds: Oh yes, Aries. For people who haven't been following the avalanche of rumors being spread over at the Broken Saints message boards, here is a quick recap: a poster named Aries alleges he is a developer with all sorts of inside Revolution and next-gen information, and he's been posting sizeable chunks of it on a daily or weekly basis. He's written pages on various subjects and up until recently I've done my best to avoid it, but then a helpful IGN message boarder conveniently put together all of Aries' comments in one tidy thread, and I checked it over.

I guess lots of people have been waiting for me to comment on these posts and either qualify or disqualify the guy. So here it is. Everything he's said is true. Completely true. I can't believe he spilled it all already!

If you immediately stopped reading and raced to the message boards to post a "Matt Confirms!!!11" topic, you've really made a jackass out of yourself. Well done. If, on the other hand, you've continued reading, even better.

Honestly, this Aries guy is a fake. But I have to give to him: he's a pretty good one. He's definitely on top of the industry and some of his predictions -- guesses, even -- are logical. He's made an accurate guess or two about certain things not related to Revolution. And he remains just vague enough in most cases to perpetuate his credibility.

But he goes too far. The simple truth is that nobody in the industry, except for possibly Satoru Iwata, Shigeru Miyamoto and Genyo Takeda, could know as much about Revolution as this guy claims he does. I don't care if he worked for Nintendo of America for 30 years. Nobody at Nintendo of America, including the highest-ranking executive, has the kind of access Aries professes he does. Nobody. And I have enough contacts in the development industry to know that advanced Revolution hardware is not in high circulation. I mean, some of the biggest publishers out there have yet to receive any information on the platform. Trust me on this. Some of these outlandish claims Aries makes are just bogus. And that's really the biggest giveaway.

I'm sure some of you would love to believe the guy. He makes Nintendo look like gold. But don't. Wait a couple weeks for the real deal.
Bron

Wie nu te geloven? Matt van IGN of een of andere Aries die zegt dat hij in de game-bussiness werkt?

Voor Aries' verhaal kan je heel makkelijk vallen, omdat alles wat hij zegt zo logisch lijkt, maar ook omdat het toch vrij gedaitelleerd is. Zoals Matt ook al zegt: "Het is een goeie".
We zullen het allemaal over 1,5 week wel zijn, dinsdag de 17e om 18.00 uur bij Nintendo's pre-E3-conferentie .
pi_26751762
Mja, aan de ene kant vertelt Matt dat Aries fake is, maar hij zegt ergens anders dat hij iets gaat typen over 2 Xbox 360 games - misschien dus wel die Silicon Knights game. Maarja, ach, misschien wil ik wel te graag geloven Kan niet wachten op de E3!
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:11:45 #177
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26751898
Niet helemaal over de Revolution, maar over de Evolution, de nieuwe gameboy. Stond opeens een plaatje over op het net:

Ziet er zeer goed uit, alhoewel dit hem zeker niet zal zijn. De GameCube controller is gewoon plat gemaakt, de besturing zal hierdoor ook wel minder fijn zijn. Jammer dat dit hem niet is, ziet er toch goed uit moet ik zeggen.

EDIT: Extra plaatje toegevoegd.

Ja kom, laten we er een walkman van maken...

[ Bericht 17% gewijzigd door Tomasso op 05-05-2005 16:12:54 ]
pi_26752012
Hoe wil je dat ding dichtklappen?! Dat lettertype voor E3 confidential ook
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:21:39 #179
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26752115
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:17 schreef Roi het volgende:
Hoe wil je dat ding dichtklappen?! Dat lettertype voor E3 confidential ook
Over dit dichtklappen had ik nog geen eens nagedacht . Nu je het zo zegt ziet het er idd vrij onmogelijk uit, tenminste, als je je scherm niet wilt beschadigen .
pi_26752140
Grappig (maar fake)
Iemand had eerst zelf een portable cube gemaakt, die was wel gaaf Dus het kan in principe wel, maar nog niet zo compact als pak 'm beet een PSP, gok ik.
/edit
overigens wordt de GBE waarschijnlijk gewoon 'plat' ipv dat je hem dicht kan klappen of iets dergelijks, denk ik iig
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:42:16 #181
65330 Ruzbeh
pi_26753989
Er komt geen Gameboy Evolution.

Hij gaat geen Evolution heten, en hij komt in ieder geval niet in 2006 of 2007.
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:44:59 #182
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26754049
quote:
Mr. Iwata says ~"We are even getting smaller in how we define progress. Making games look more photorealistic is not the only means of improving the game experience. I know, on this point I risk being misunderstood, so remember, I am a man who once programmed a baseball game with no baseball players. If anyone appreciates graphics, it's me! But my point is that this is just one path to improved game. We need to find others. Improvement has more than one definition."
bron
quote:
George Harrison, senior vice President of marketing, Nintendo of America:

Since the early 1980s, Nintendo was one of only a few dragons in the field. And as you know, our company quickly matured and led the industry into the 1990s and beyond, ensuring it became a permanent form of entertainment. Of course the success and immense market we built began to be eyed by competitors. And as the industry has grown, so has the competition. Who wouldn't want a piece of this market? But you can bet Nintendo will continue to be a very active innovator and we'll keep producing and positioning our products so consumers know what we have they can be excited about.

Is there more we can be doing to be assertive? That would likely be the case for any company that is part of a competitive landscape. We've worked hard this last year to make sure we are strong with our grassroots efforts - giving consumers a chance to touch and feel the products; sponsoring our own music tours; and teaming up with other relevant companies to showcase our products. We'll keep doing this and always want to hear from our consumers and your readers about what they'd like to see Nintendo involved in. Remember that Nintendo is founded with a passion for quality and fun, and we will never settle on being considered second-best at what we do.

Looking to the future and Revolution, it's still too early to discuss specific strategies, but I can tell you that we have learned much from the launch of the Nintendo GameCube. We realize that things such as having a strong software line-up at launch is critical to the success of Revolution. We understand what kinds of technologies and experiences the market is asking for. You are certainly correct that our financial and creative resources are vast, and we intend to fully flex this muscle more than ever in the coming years.
quote:
Also from G.H.> "we'll also continue to push the envelope to bring hardcore fans even bigger Nintendo adventures. And hopefully, a number of adventures they could have never imagined before they saw it play on a Nintendo system. "
quote:
Mr. Iwata Says ~"With IBM, we are creating Revolution's core processor, which we have codenamed Broadway because Broadway is the capital of live entertainment. With ATI, we are developing the graphics chipset, codenamed Hollywood because Hollywood is the capital of movie entertainment. With Revolution, we are determined to create the new capital of interactive entertainment. "
Deze interviews geven toch weer hoop voor de Nintendo fans, ongeacht hoe de Revolution ook maar word. Ze hebben geleerd van hun fouten, althans, dat beweren ze.
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:47:24 #183
65330 Ruzbeh
pi_26754101
Nintendo heeft een imago (in de ogen van Sony en MS fans dan) dat Nintendo graphics niet belangrijk vindt. Onzin. Nintendo waardeert graphics, maar andere dingen kunnen belangerijker zijn enzo dus legt Nintendo daar de nadruk op.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:13:39 #184
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26754646
Jongens, voor niets gaat de zon op. Als Nintendo een netwerk met de kwaliteit van Xbox Live op poten zal moeten zetten, met alle bijbehorende features, kost dat gewoon honderden miljoenen euro's. Nintendo is geen liefdadigheidsinstelling, en zal ook dat gewoon aan de consumenten door berekenen. Is 't niet in een hardware addon, dan is 't wel via een abonnement of een verhoging in de prijzen van hun games met die nietwerkondersteuning. Ga nou niet doen alsof Nintendo alles wat Live is kan verbeteren en gratis aan gaat bieden, want dan ben je wel heeeeel erg naief.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:43:54 #185
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26755389
Nintendo heeft miljarden op de bank staan, dat kunen en willen ze er volgens mij deels best voor uittrekken!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:50:45 #186
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26755510
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:13 schreef twi het volgende:
Jongens, voor niets gaat de zon op. Als Nintendo een netwerk met de kwaliteit van Xbox Live op poten zal moeten zetten, met alle bijbehorende features, kost dat gewoon honderden miljoenen euro's. Nintendo is geen liefdadigheidsinstelling, en zal ook dat gewoon aan de consumenten door berekenen. Is 't niet in een hardware addon, dan is 't wel via een abonnement of een verhoging in de prijzen van hun games met die nietwerkondersteuning. Ga nou niet doen alsof Nintendo alles wat Live is kan verbeteren en gratis aan gaat bieden, want dan ben je wel heeeeel erg naief.
Voor de DS gaan ze ook gratis online gaming aanbieden met WiFi hotspot en iets soortgelijks moet er met de Revolution gaan komen. Ook gratis welteverstaan. De plannen hiervoor zullen ze duidelijk maken op de E3, dus dan pas kunnen we zeggen of het een goed zoniet beter idee is dan Xbox Live!
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:52:29 #187
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26755544
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:43 schreef MMaRsu het volgende:
Nintendo heeft miljarden op de bank staan, dat kunen en willen ze er volgens mij deels best voor uittrekken!
Nee dat denk ik niet. Een netwerk ala Live kost niet alleen bakken met geld, maar je verdient er ook niks op. Ik denk niet dat ze het wagen zo'n grote kostenpost aan te halen. MS kan het makkelijk betalen, die heeft andere divisies die de verliezen dekken. Sony heeft dat ook en Nintendo heeft dat niet.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:54:44 #188
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26755588
Natuurlijk, ik twijfel er ook niet aan dat Nintendo een kwaliteitsnetwerk op zou kunnen bouwen wat beter is dan Live, aangezien Live verre van perfect is. Maar Nintendo is echt niet op hun achterhoofd gevallen door een miljard in een netwerk te investeren zonder dat er wat uit te halen valt, simpelweg om hun users een plezier te doen. Het doel van Nintendo is net als elk ander bedrijf om al je investeringen terug te verdienen. Is het niet in de vorm van een betaalde abonneeservice, is het wel in een andere vorm.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:56:58 #189
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26755624
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:54 schreef twi het volgende:
Natuurlijk, ik twijfel er ook niet aan dat Nintendo een kwaliteitsnetwerk op zou kunnen bouwen wat beter is dan Live, aangezien Live verre van perfect is. Maar Nintendo is echt niet op hun achterhoofd gevallen door een miljard in een netwerk te investeren zonder dat er wat uit te halen valt, simpelweg om hun users een plezier te doen. Het doel van Nintendo is net als elk ander bedrijf om al je investeringen terug te verdienen. Is het niet in de vorm van een betaalde abonneeservice, is het wel in een andere vorm.
Yup, en Nintendo heeft al gezegd niet te geloven in maandelijkse kosten voor klanten. Dus die investering komt er sowieso niet op grote schaal.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:57:09 #190
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26755627
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:50 schreef Steeven het volgende:

[..]

Voor de DS gaan ze ook gratis online gaming aanbieden met WiFi hotspot en iets soortgelijks moet er met de Revolution gaan komen. Ook gratis welteverstaan. De plannen hiervoor zullen ze duidelijk maken op de E3, dus dan pas kunnen we zeggen of het een goed zoniet beter idee is dan Xbox Live!
Maar dat zal dan bij de games van de developers zelf moeten komen. Hotspots oprichten, prima. Maar voor de rest blijf je dan (net als bij Sony) afhankelijk van de wil van de developers om wat echt leuks met online gaming te doen. Vandaar dat Sony met SOCOM 2 wel heel veel online gamers heeft, maar dat het huilen met de pet op is qua diversiteit van online games.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:59:30 #191
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26755669
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:57 schreef twi het volgende:

[..]

Maar dat zal dan bij de games van de developers zelf moeten komen. Hotspots oprichten, prima. Maar voor de rest blijf je dan (net als bij Sony) afhankelijk van de wil van de developers om wat echt leuks met online gaming te doen. Vandaar dat Sony met SOCOM 2 wel heel veel online gamers heeft, maar dat het huilen met de pet op is qua diversiteit van online games.
Voor de DS zijn al genoeg games (voorlopig) aangekondigt die online gaan. Tijdens de E3 zullen daar ongetwijfeld meer bij komen.
Zodra online gaming op consoles bekender is en toegankelijker (next-gen consoles) zullen er vast wel genoeg developers op toe happen om die extra functie te gebruiken.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:10:24 #192
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26755865
Dat het er zal komen ben ik het mee eens, en misschien onderschat ik het bedrijf Nintendo qua liefdadigheidshouding, maar als je een flinke investering doet, wil je dat op een of andere manier terug hebben. Zeker Nintendo, aangezien Microsoft nog de enige lange-termijn visie heeft m.b.t. multimedia in de huiskamer waar Nintendo het puur om het hier en nu te doen is. zonder echte achterliggende strategie behalve "originaliteit".
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:14:50 #193
65330 Ruzbeh
pi_26755941
quote:
"I don't think its reasonable to make someone pay for a game and then make them prepare a network connection and charge a monthly fee. In the near future we are hoping to announce something that addresses this issue."
- Satoru Iwata
president of Nintendo @ 2003 E3
quote:
"The profitable part of the online business is very likely several years away. Entering the business because it's the hot topic of the day doesn't make a profitable business nor satisfied customers. That's why it will be a part of Nintendo's strategy, not the mainstay, as other companies are attempting to do. There still are too many barriers for any company to greatly depend on it."
- Satoru Iwata
president, Nintendo Co., Ltd.
quote:
"Nintendo is not actively pursuing the idea of bringing games into an arena where Nintendo can not guarantee the quality of the game. We want the ideal gaming situation for everyone... Online gaming, like using violence in games, is just one method of introducing gaming to the public. And there are other methods that can be used. There are a lot of people who are not set up to go online.

The thing about online is that people are talking about it and bringing it up as this kind of direction for gaming. But the fact of the matter is that many aren't really paying attention to a lot of the hurdles that have to be jumped before online becomes viable. One of the biggest ones, I think is, what's really going to be the penetration for broadband connections around the world? Where is that going to be in a few years? So people are talking about this and seem to focus only on online, but they fail to answer many of the questions surrounding it.

We have a lot of experience in online as I'm sure you're aware. We think very positively about the possibilities. We've done a lot of online experiments in the past. But until these hurdles are met and these problems are solved, I don't think that we should just jump into online because people think there's strength there right now. We're not negative toward the idea of going online. We're just practical."
- Satoru Iwata
president, Nintendo Co., Ltd.
Tja, ik weet het ook niet hoor jongens.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:17:16 #194
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26755987
Ik probeer dus te zeggen dat het aanleggen van WiFi hotspots lang niet zo duur zal zijn als een netwerk ala Live. Dus het komt er en het wordt gratis. Of het goed wordt is een ander verhaal. En wellicht verdienen ze daar hun geld mee terug door meer verkopen van games die men online kan spelen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:21:12 #195
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26756057
quote:
PRESS RELEASE: eDimensional Denies Internet Rumors About Potential Partnership with Nintendo
Press release supplied by Games Press 13:32 05/05/2005

West Palm Beach, FL - May 5, 2005 - eDimensional, the leading manufacturer and worldwide distributor of cutting edge gaming and virtual reality accessories, today denied rumors circulating on the Internet that they were in negotiation with Nintendo Co., Ltd., of Kyoto, Japan, the acknowledged worldwide leader in the creation of interactive entertainment.

According to online buzz, the Florida-based company is in discussion with Nintendo to license or sell its patented stereoscopic 3D technology, which is currently featured on the eDimensional 3D Gaming Glasses and VirtualFX console product, for use by Nintendo in future console systems. Several internet websites and forums are speculating that Nintendo is preparing to enhance the gaming console experience with stereoscopic 3D graphics. Because of eDimensional's ability to convert a two dimensional image on a standard television screen, using the VirtualFX, into a 3D image, some may be correlating this with Nintendo's possible upgrade.

"While it is typically our policy not to comment on rumors or speculation, due to the overwhelming number of phone calls and emails inquiring about this we felt the need to acknowledge that eDimensional is in no formal discussion or negotiation with Nintendo regarding our stereoscopic 3D technology," said Michael Epstein, CEO of eDimensional.
Bron

Is dat ook weer ontkracht... Geen stereoscopische beelden dus op de Revolution, tenzij de E3 anders uitwijst, wat me niet waarschijnlijk lijkt.

PS. De dichtgeklapte "Gameboy Evolution" is toegevoegd aan mijn post hierover. Zie het 2 plaatje
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:22:35 #196
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26756077
Geen stereoscopische beelden, dat verwachtte ik al. Maar gyroscopische controls lijken me erg realistisch.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:25:29 #197
65330 Ruzbeh
pi_26756136
Inderdaad... Gryoscopische control.. lijkt me echt relaxed met race games.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:28:44 #198
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26756213
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:17 schreef Steeven het volgende:
Ik probeer dus te zeggen dat het aanleggen van WiFi hotspots lang niet zo duur zal zijn als een netwerk ala Live. Dus het komt er en het wordt gratis. Of het goed wordt is een ander verhaal. En wellicht verdienen ze daar hun geld mee terug door meer verkopen van games die men online kan spelen.
Dit is het Revolution topic, of willen ze voor de Revolution ook hotspots aan gaan leggen? Dat lijkt me toch niet
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:30:23 #199
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26756252
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:28 schreef twi het volgende:

[..]

Dit is het Revolution topic, of willen ze voor de Revolution ook hotspots aan gaan leggen? Dat lijkt me toch niet
Het is al bevestigd dat de Revolution gebruik gaat maken van WiFi, hoe dat gaat werken is nog onbekend. Misschien dat de console zelf als hotspot gaat dienen oid.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:46:27 #200
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26756607
Dan moet 'ie een ingebouwde DSL / Kabelrouter bevatten en als AP dienen. Mwah, denk 't toch niet. Dus dan moet je altijd nog een WAP hebben en een DSL / Kabelmodem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')