Stukje biografie d'r bie danquote:Op maandag 25 april 2005 23:25 schreef bukgeit het volgende:
Geen enkel idee.
Wie?quote:Op maandag 25 april 2005 23:32 schreef Jostie het volgende:
Patricia Kaas?
enige Franse zangeres van (ongeveer) die leeftijd die ik ken. Van mijn middelbare school lessen Fransquote:Op maandag 25 april 2005 23:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wie?
Zo zag ze er toen uit.
[afbeelding]
![]()
Tja. Pas gehoord. Wenimeer.quote:Op maandag 25 april 2005 23:41 schreef bukgeit het volgende:
Hoe heet het nieuwe album van Kane, dat over vier weken verschijnt?
Dat zijn de betere lessen Frans. Wij moesten altijd sur le pont d'avignon (oid) meezingen.quote:Op maandag 25 april 2005 23:40 schreef Jostie het volgende:
[..]
enige Franse zangeres van (ongeveer) die leeftijd die ik ken. Van mijn middelbare school lessen Frans
Vast iets met Mascotte.quote:Op maandag 25 april 2005 23:41 schreef bukgeit het volgende:
Geen idee, maar hier in Dordrecht treden ze binnenkort op, voorverkoop was een feest, een enorme menigte was komen opdagen om kaarten aan te schaffen in de voorverkoop, in een half uurtje de bibelot uitverkocht (een middelgrote zaal denk ik). Verbazingwekkend eigenlijk, weten de fans dan echt niet beterquote:Op maandag 25 april 2005 23:41 schreef bukgeit het volgende:
Patricia Kaas is zeker 25 jaar jonger dan Françoise Hardyquote:Op maandag 25 april 2005 23:40 schreef Jostie het volgende:
[..]
enige Franse zangeres van (ongeveer) die leeftijd die ik ken. Van mijn middelbare school lessen Frans
Op 23 mei ligt ie in de winkel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:09 schreef GLO het volgende:
Nieuwe Kane-album gaat Fearless heten.
Oja, jij hebt de pre-release al via de fanclub natuurlijkquote:
Oléquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
The Beatles
The Monkees
The Byrds
Def Leppard
The Kats
Monkey > Monkeysquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:27 schreef Neleos het volgende:
Snoop Dogg
Verder kwam ik niet
Maar wat is er fout aan The Monkees?
Moet monkeys zijn...quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:27 schreef Neleos het volgende:
Snoop Dogg
Verder kwam ik niet
Maar wat is er fout aan The Monkees?
Moet leopard zijn...quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:30 schreef bukgeit het volgende:
Def is dan niet goed gespeld, maar Leppard toch wel?
Mijn Prisma kent alleen Leopardquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:30 schreef bukgeit het volgende:
Def is dan niet goed gespeld, maar Leppard toch wel?
Ik lette alleen op bij Frans.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Moet leopard zijn...![]()
Jongens, hoe was jullie Engels op school?
Alles een zesje, behalve gym.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Moet leopard zijn...![]()
Jongens, hoe was jullie Engels op school?
En 'nikker' - nog wel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mijn Prisma kent alleen Leopard
That kloptquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:33 schreef GLO het volgende:
1. Placebo
Jonas moet ook een makkie zijnquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:37 schreef GLO het volgende:
Dat waren de makkelijke...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |