Kan er beter mee langs rijden, hij moet toch open om te checken naar de sproeiermaat.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:34 schreef hollander172 het volgende:Wat ben je nou van plan? Ga je hem zelf uit elkaar trekken, moeten zij het voordoen, wat?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet als ze Thafreak of Tjabbo om advies vragen.
![]()
Maar dat zal wel niet gebeuren.![]()
Hup.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:11 schreef ZX9R het volgende:
Hup.
Opzouten.
Ga terug naar je koekblikpraatgroepje!![]()
sorry, proeftijd, ik mag niet meerquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:18 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb een halfzachte poging gedaan. Maar omdat lars te laat was is die weer niet doorgegaan!
Mede dankzij Chello.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:07 schreef Mercy_symbol het volgende:mogge mensen
is even wennen dat het topic waar je s'avonds in was s'ochtends nog steeds op dezelfde pagina is![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:11 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hup.
Opzouten.
Ga terug naar je koekblikpraatgroepje!![]()
Maasvlakte is wel een goed idee. Hij kan misschien ook op je rug die 29 kilo.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
er mag zoveel nietik kom wel met me primera naar de maasvlakte
kunnen we daar een circuitje uitzetten etc
nice pics
morgen btw
*Pilletje geeft en over bol aait*quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:29 schreef ZX9R het volgende:
[..]
* rolt over vloer en krijst heel hard *
JAWEL!!!![]()
![]()
moet je ook niet met Lars doenquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:18 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb een halfzachte poging gedaan. Maar omdat lars te laat was is die weer niet doorgegaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |