Die hype is al lang weer voor bij ja, godzijdank. Maar ik liep daarop vooruit, zat er middenin en loop er met liefde achteraan...quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
Damn die hype van de Kevert is toch allang weer voorbij.![]()
Ben jij ook om half 7 begonnen ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:43 schreef bwt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Grrr, ik moet nog een paar uur door - half zes pas klaar......................
[..]
En van jouw motor in 1980 al.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:45 schreef stinkie het volgende:
De eerste foto's van die Volvo stonden een half jaar geleden al op Nu.nl trouwens....
In de markt gezet voor de sportieve/anders denkende manquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:47 schreef hollander172 het volgende:
- Opel Tigra -
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:47 schreef hollander172 het volgende:
Toen ze de Opel Tigra ook nog eens noemde ben ik spontaan aan SM gaan doen.
Nee jij gaat lekker met die kevercabrio.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Dit meen je toch niet? Als er een auto echt lelijk is, dan was het die wel!
Je hebt haar toch wel echt goed geslagen toen he?
Een klassiekert jongenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:55 schreef hollander172 het volgende:
Nee jij gaat lekker met die kevercabrio.Vrouwen moeten gewoon halfnaakt auto's aanprijzen en verder hun bek erover houden.
![]()
Over een lambo hier in de buurt zei ze eens: dat is ook niet handig, die is zo laag dat je je hoofd stoot als je in wil stappen dat zou ik nou nooit willen zo'n auto.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou geen bezwaar hebben tegen dat soort auto's... om hem meteen in te ruilen voor iets anders...
Vraag eerst eens waarvoor ze hem wil inruilen danquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Kijk, daar denken de meeste vrouwen niet bij na idd.
![]()
Zij zal je jou ook wel leuk vinden dan, in ieder geval dezelfde smaak.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik vind jouw vriendin leuk!
Ik zou geen bezwaar hebben tegen dat soort auto's... om hem meteen in te ruilen voor iets anders...
Altoquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:02 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Vraag eerst eens waarvoor ze hem wil inruilen dan![]()
Van 1'tje weet ik het wel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:02 schreef ZX9R het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:02 schreef ZX9R het volgende:
Ik vind jouw vriendin echt niet leuk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:04 schreef hollander172 het volgende:
Ze vind trouwens (om het bij motoren te houden) Harleys hartstikke lelijk maar altijd nog mooier dan Ducati's."Waarom zitten al die buizen zo in het zicht? Konden ze daar niet een kapje opzetten zodat je dat niet ziet?"
Verder valt ze best mee maar vraag niet naar haar mening over auto's, motoren etc.quote:
quote:
Wil je hem dood hebben dan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:06 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Maar goed, dan blijven er vast ook nog wel een paar tientjes over voor een kadootje voor stinkie:
Ik ben niet van plan vandaag vrienden te maken.quote:
Eyquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:09 schreef Makster het volgende:
Hoi :w
Het gaat goed met het aantal posts hier zie ik wel
Dat komt goed uit, ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan vandaag vrienden te maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |