Maakt niet uit, hij komt aan op huisnummer en postcode.quote:Op maandag 25 april 2005 13:49 schreef dvdk het volgende:
Hey ik vroeg me wat af.
Ik wil een brief sturen aan iemand maar ik weet de achternaam niet van diegene.
Straat, plaats en postcode weet ik gewoon wel.
Maar ik kan dus geen T.a.v neerzetten.
Komt de brief dan alsnog aan?
(het is mischien een stomme vraag)
alvast bedankt voor de repliek!
mvg.
Maar dat wordt niet gewaardeerd. Als retouradres kan het geen kwaad, maar als adressering wordt toch verwacht dat je straat, huisnummer, postcode en plaatsnaam neerzet. Mocht je iets fout hebben, wordt het héél lastig om te vinden waar je brief dan wèl naar toe moet.quote:Op maandag 25 april 2005 13:54 schreef __Saviour__ het volgende:
alleen postcode en huisnummer is al voldoende eigenlijk.
dat slaat sowieso nergens op. ikhebje.nl en je kan zo iemands gegevens opzoekenquote:Bij heel veel woningen staat er ook geen naam meer bij de brievenbus (vanwege inbrekers die dan je telefoonnummer gaan opzoeken en dan bellen om te checken of je thuis bent).
Kun je daar een telefoonnummer opzoeken bij een adres? Da's handig.quote:Op maandag 25 april 2005 23:06 schreef doraantje het volgende:
[..]
dat slaat sowieso nergens op. ikhebje.nl en je kan zo iemands gegevens opzoeken
jep.quote:Op maandag 25 april 2005 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je daar een telefoonnummer opzoeken bij een adres? Da's handig.
Ja dus, even uitgeprobeerd, bedankt voor de tip!
whehequote:Op maandag 25 april 2005 23:18 schreef StofjeB het volgende:
En anders hier kijken: http://www.wes4u.nl/
die komt op zeker niet aanquote:Op maandag 25 april 2005 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan toch gewoon een brief sturen naar:
Pietje
Fokstraat 5
2831 TT Internet
Dat komt best wel aan hoor.
Zolang diegene Sinterklaas heet maakt het niet uitquote:Hey ik vroeg me wat af.
Ik wil een brief sturen aan iemand maar ik weet de achternaam niet van diegene.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:22 schreef Rio het volgende:
Hehe. wat veel leuker is, is een kaartje naar iemand sturen en ergens in de kantlijn de postbode uitkafferen. Postbodes lezen ansichtkaarten namelijk altijd. Ik deed dat samen met die maat van mij op het laatst iedere week, toen wilden ze geen post meer bezorgen als we er niet mee op zouden houden.
Hehe, moet weer lachen als ik eraan denk. Ga er maar weer eens mee beginnen denk ik.
Maar dat is met alles... als jij het land verkeerd hebt, is het ook lastig.quote:Op maandag 25 april 2005 13:59 schreef Jordy-B het volgende:
Als je, bijvoorbeeld, het huisnummer verkeerd hebt, is het voor de postbode een hele toer om te weten te komen waar Pietje woont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |