quote:Op maandag 25 april 2005 00:09 schreef JaWi het volgende:
Maar goed, ik had dus gekeken naar 'de 101 meest vreemde voorwerpen in hoofden van mensen' ofzo. SBS, het afvoerputje van omroepland
.
Handy man joequote:Op maandag 25 april 2005 00:08 schreef pascalheister het volgende:
misschien handig als deze link in de OP komt
Hools OP
En wat is er allemaal voorbij gekomen?quote:Op maandag 25 april 2005 00:09 schreef JaWi het volgende:
Maar goed, ik had dus gekeken naar 'de 101 meest vreemde voorwerpen in hoofden van mensen' ofzo. SBS, het afvoerputje van omroepland
.
Een hooivork, een anker en weet ik het allemaal. Te funzigquote:Op maandag 25 april 2005 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat was het meest vreemde dat ze tegen kwamen in dat hoogstaande programma?
hoe krijgen ze dat nou weer verzonnen, maarja er zijn blijkbaar mensen zo gek dat ze t willen zien anders hadden zo nooit van dat soort afvoerputjesprogramma's kunnen makenquote:Op maandag 25 april 2005 00:09 schreef JaWi het volgende:
.
dus je gaat niet slapenquote:Op maandag 25 april 2005 00:19 schreef JaWi het volgende:
Ik wil ook slapen, maar de wasmachine duurt nog 25 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |