Play-offs, Robinho, Alex, zeehondendribbel, overzicht van het weekend, elleboog van de week. Valt wel mee dus.quote:Op zondag 24 april 2005 23:48 schreef PJORourke het volgende:
Studio Lamp de laatste tijd. Kwam geen voetbal aan bod, vanavond.
Kregen die twee gasten die hem doormidden schopten eigenlijk rood, of mag dat daar gewoon?quote:
Die Colombiaan die een doodschop gaf kreeg heel verbaasd een rode kaartquote:Op zondag 24 april 2005 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Kregen die twee gasten die hem doormidden schopten eigenlijk rood, of mag dat daar gewoon?
Speelt zijn rol dus uitstekend.quote:Op zondag 24 april 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:
Borst is echt een stokertje.
Die heeft z'n ballen nog, die Zeeleeuw moet nu effe zoeken volgens mij.quote:Op maandag 25 april 2005 00:02 schreef zijle het volgende:
Die Colombiaan die een doodschop gaf kreeg heel verbaasd een rode kaart
Borstquote:Op zondag 24 april 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:
Borst is echt een stokertje.
quote:Op maandag 25 april 2005 01:14 schreef twi het volgende:
Het domste wat je kunt doen, een bobo uitnodigen.
Volgens mij heet die gast toevallig hetzelfde als die langharige voetballer.quote:Op maandag 25 april 2005 01:27 schreef Greetings het volgende:
Jack van Gelder versprak zich.... hij had het over de chef-sport van Studio Voetbal.... die Van Rijswijk heet (Mark geloof ik), en hij zei Rene van Rijswijk![]()
Daarna begon ie maar snel aan z'n volgende zin.![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 00:02 schreef zijle het volgende:
[..]
Die Colombiaan die een doodschop gaf kreeg heel verbaasd een rode kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |