vandaar dat je bij die foto zei: ik kan me helemaal niet herinneren dat ik daar bukte!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat je het zou bijhouden ja.
Maar ik heb een goed geheugen... hoop ik.
Ja dat was maf.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:22 schreef timbob het volgende:
[..]
vandaar dat je bij die foto zei: ik kan me helemaal niet herinneren dat ik daar bukte!
ik kan heel wat antwoorden verzinnen, maar ik denk om iets op te pakken..quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat was maf.
Ik weet het nog steeds niet... waarom bukt een mens?
Ik weet het echt niet meerquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:26 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kan heel wat antwoorden verzinnen, maar ik denk om iets op te pakken..
tijd is relatief..quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:29 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi, gut het gaat hier wel sloom he, als ik er niet ben![]()
Nolius en Blinky vallen mij ook al een paar weken lastig met de vraag wanneer ik naar de studio kom.quote:
Wanneer is er weer een uitzending?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]Maar daar zullen we nooit achterkomen.
Elke maandag vanaf 20.00, geloof ik.quote:
Kom terug! Please!quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:29 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi, gut het gaat hier wel sloom he, als ik er niet ben![]()
Ik ben er nog!quote:
Je bent er nog!quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben er nog!
Er was alleen zo weinig om op te reageren
Ik luister de nieuwe van Eels.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Tom_Tom- luistert nu: Hind - Summer All Over Again.
*reageert*quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je bent er nog!![]()
Dan zorg ik wel dat je op mij kan reageren.
Ik luister de soundtrack van Moulin Rouge!quote:
Bosmaaien?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:09 schreef Svensational het volgende:
Zo, dat was nog eens lekker schoffelen vandaag![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:13 schreef Svensational het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, schoffelen![]()
Mijn broertje vindt het ook helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:08 schreef Airelle het volgende:
Woei.
Tennis ging goed.
Ik speel tweede single!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |