* Skaai noteertquote:Op maandag 25 april 2005 23:02 schreef Svensational het volgende:
Ik ga wel mee Skaai![]()
Oh, ik sliep al
Bosmaaienquote:Op dinsdag 26 april 2005 06:14 schreef Svensational het volgende:
1 goeiemorgenIk mag weer lekker aan de schoffel vandaag
Maar ik ben nog zo moe![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:24 schreef babette21 het volgende:
goeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee mooooooooooooooorrrrrgeeeeeennnnnnnn!!!!!
meid tochquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:04 schreef babette21 het volgende:
mja bij mij was 't 10 uur nog wat... kun je nagaan, duurt de dag nóg langer........
en 't is ook nog kloteweer...
dat doe ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:07 schreef babette21 het volgende:
mja je hebt van die dagen.... maar jij gaat me nu toch opvrolijken?!
oe hij heeft verstand van vrouwen!!!!quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:16 schreef timbob het volgende:
dat doe ik niet
dat doet meneer chocolade wel
[afbeelding]
je leert wel eens watquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
oe hij heeft verstand van vrouwen!!!!![]()
![]()
misschien had ik het einde niet gelezen, en moest er staanquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:26 schreef timbob het volgende:
[..]
je leert wel eens wat
vrouwen hebben soms liever chocolade dan sex..
Op naar mijn verslag CKVquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:22 schreef Nano het volgende:
Goedemiddag!
Op naar mijn enquête Nederlands!
jeetjequote:Op dinsdag 26 april 2005 14:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja onder andere, maar ook een reisdagboek van Ibiza.
Oh dat heb je op Ibiza bij gehouden ofzo.Wat je gedaan hebt enzo?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja onder andere, maar ook een reisdagboek van Ibiza.
Het was de bedoeling dat je het zou bijhouden jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:30 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh dat heb je op Ibiza bij gehouden ofzo.Wat je gedaan hebt enzo?
Veel succes!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat je het zou bijhouden ja.
Maar ik heb een goed geheugen... hoop ik.
Bah examenweek.Ik ben blij dat ik daar nog niet ben.Net tentamen/testweek gehad.Dat was al erg genoeg.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:50 schreef Talietje het volgende:
kuttigik heb examenweek
boekhouden... *iek*
Heb je de punten goed nageteld?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:55 schreef Nano het volgende:
[..]
Bah examenweek.Ik ben blij dat ik daar nog niet ben.Net tentamen/testweek gehad.Dat was al erg genoeg.
En ik was zo zeker over aardrijkskunde.Ik had een goede voldoende verwacht.Krijg ik mijn cijfer: 3,4
Ik neem aan dat mijn leraar dat wel voor me doetquote:
Heel belangrijk, elk foutje nachecken bij de leraar. Zo haalde ik altijd net zesjes voor wiskunde, gewoon net zo lang door blijven zeuren tot ze je er een punt bijgevenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heel belangrijk, elk foutje nachecken bij de leraar. Zo haalde ik altijd net zesjes voor wiskunde, gewoon net zo lang door blijven zeuren tot ze je er een punt bijgeven
Hallo trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |