quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:57 schreef Noli. het volgende:![]()
![]()
Ireth!
Wat is/was Wilyan makkelijk. Kan zichzelf vermaken, vreet niet heel vaak belachelijk achterlijke dingen uit... Maar Hanne! Niet vertrouwd om die ook maar een seconde uit het oog te verliezen.
Gisteren halen we Wilyan uit psz/school. Vlak naast de psz staat een KPN-hokje met zo'n heras-hek er omheen. Daarnaast staan vaak paardjes. We gaan dus bij de paardjes kijken en dat gaat lange tijd goed.
Ineens ziet Wilyan een lieveheersbeestje en het valt ons op dat er wel héél veel van die beestjes zijn. Op dat moment begint Hanne te piepen en begint daarna te huilen.
Ik kijk op en daar staat ze dan.. Heeft onze kleine dame haar hoofd tussen twee spijlen van dat hek door gestoken!
Gelukkig kreeg ik gewoon haar hoofd weer tussen de spijlen door. Maar mèèèn, dan bedenk je je ineens wat als dat nou níet gelukt was!![]()
* Noli.] had al visioenen van grote brandweerkerels met giga instrumenten om dat hek om dat kleine eierhoofdje weg te knippen en dan een moeder ernaast zwetend met een kop als een biet.. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding![]()
Achteraf lachen we er wat om (echt weer een Hanne-actie) en zijn we weer met de neus op de feiten gedrukt..
Ze is niet los vertrouwd..
![]()
Ooowwww heel herkenbaar, 'k wou het niet posten want ik schaam me doodquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:59 schreef LadyS het volgende:
Vandaag een heel stuk gelopen met Amber, maar ze begint een beetje moe te worden (geen middagslaapje, dan weet je het wel) en ze weigert verder mee te lopen. Na veel gemopper ga ik haar halen, pak haar hand vast en neem haar mee. Ik loop een beetje te mokken, kijk strak voor me uit, Amber die aan het miepen is en ik ene hoor ik .......... KLOEINK *oeioeioeinnngggg* ,-dat was het nadreungeluidje, zoals een kerkklok na"dreunt' , gevolgd door een heeeeel hard gehuil
![]()
Amber was dus tegen een paal gelopen van een verkeersbord![]()
![]()
![]()
nu heeft ze een dikke buil op haar hoofd. Volgens mij was met mijn fout, want ik was haar aan het mee"trekken" en ik heb die hele paal niet gezien![]()
![]()
![]()
geluk bij een ongeluk was wel, (voor mij dan) dan ze daarna een stuk meegaander was, op weg naar huis
Gelukkig was dit een gevalletje zepastermethaarhoofdweldoormaarhoud'mzelfscheefduspasthetdanniet-gevalletje. Ik had haar dus wel meteen weer vrij maar we hebben weer een puntje om haar extra goed in de gaten te houden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn zusje heeft dat ook een keer gehad.Stonden we in de IJsselhallen (Zwolle) op een landbouwtentoonstelling naast een bord "De grootste stier van Europa". En zij klem met dr dikke kop. Vader wrikken, moeder uit dr naad
![]()
Dat was Sugar Mwana.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Naar die Ikea gaan was jouw enige blunder Dutch
Chagrijnen heb je overal, het was gewoon dom van die meneer om als een alfa-mannetje om die tafel te gaan staan bulken joh, kun jij het helpen dat je afgeleid werd!
Laatst werden wij idd ook met de neus op de feiten gedruktquote:Op woensdag 9 mei 2007 07:58 schreef Sugar het volgende:
Maar wat is zoiets snel gebeurd en wat voel je je daarna een waardeloze moeder, zeg.
Ik ben er ook wel benieuwd naar inderdaad!! Ken het verhaal niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:42 schreef bixister het volgende:
sorry ik zoek 't nog voor je op, moet nu weg. ik denk dat 't in 1 van de kinderpraatjestopics stond. i
Dat stukje met de 'spoiler-tekst'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:52 schreef Moonah het volgende:
Nicole, bedoel je dat daar dat verhaal wat bix bedoelt staat?
Want dan kan ik het nog niet vinden.
En Bix, ik bedoelde gewoon even een samenvatting hoor.
Ja dats waar Bix het over had. Gewoon 1 ste pagina geschreven door Pepper_961.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:52 schreef Moonah het volgende:
Nicole, bedoel je dat daar dat verhaal wat bix bedoelt staat?
Want dan kan ik het nog niet vinden.
En Bix, ik bedoelde gewoon even een samenvatting hoor.
Oh ja, dat probleem heb ik ook altijd, dat ligt aan je paginainstelling (hoeveel berichten je per pagina wilt), een rechtstreekse link naar het berichtje is natuurlijk ideaal haha, maar vergat even dat dat ook nog kon (zwangerschapsdementiequote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:00 schreef Moonah het volgende:
MeNicole, ik was maar aan het zoeken op de eerste pagina die ik gelinkt kreeg, daar stond ook een verhaaltje met een spoiler...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |