abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2005 @ 21:38:23 #1
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26484238
Vorige Ouders; Blundertopic

Kom maar op met die leuke blunders
  † In Memoriam † zondag 24 april 2005 @ 21:53:16 #2
81992 Githa
pi_26484688
oooohw dit leuke topic weer ...nou zoveel blunder heb ik nog niet meegemaakt maar die gaan ongetwijfeld komen maar deze kan ik al wel toevoegen

Jordy is helemaal geen huilbaby en huilt dan ook eigenlijk alleen als er echt iets is. Een paar weken terug had Jordy de dag ervoor erg veel gehuild, hij was wat verkouden maar verder niks bijzonders.... Nu hadden we een super drukke dag, lekkage in de keuken die ons nogal bezig hield. En ook vandaag begon Jordy weer zo enorm te huilen en ik kreeg hem maar niet stil Hij was zo super zielig Dus ik tegen mijn vriend. "Bel de dokter maar, hij blijft maar huilen er is gewoon iets niet goed !" Ondertussen alle mogelijke oorzaken overdenkend ...

en ineens wist ik het!

hmmmmmz, hoelaat is het?
Hij heeft honger ! hij had al een uur geleden eten moeten hebben

Na de fles was hij dus ook niet meer "ziek" Gewoon alles bedenken maar er niet op komen dat hij wel eens honger zou kunnen hebben.
  zondag 24 april 2005 @ 21:58:38 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26484827
Ik quote nog even die van Luchtbel, die het topic omhoogschopte terwijl ie bijna vol was:
quote:
Op zondag 24 april 2005 21:13 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Hello Jolietje is morgen 9 maanden en het bleek alleen maar erger te worden, zo heeft ze regelmatig met een speen in het overslagje van d'r rompertje geslapen en ik me maar afvragen waar die spenen toch bleven tijdens het verschonen. Goot ik op een veel te vroege morgen yoghurt in d'r fles in plaats van melk, had ze een luier achterstevoren aan, was bij het postkantoor niet meer te achterhalen wat het nummer van mijn pakketje was; in de 3 minuten dat we hadden staan wachten was het bonnetje tot 4 cm na opgegeten had ik nog Vicks aan m'n vinger toen ik daarmee een wondje op d'r hand wou bekijken dat brandde enorm.

Paar weken geleden was ik d'r aan het verschonen bij de Hema en kon na een ware vechtpartij (veel te hoge verschoontafel en te druk kind) slechts 1 sokje terugvinden. Het tweede sokje was onvindbaar, uiteindelijk maar een nieuw paar sokken gehaald en weggegaan. Toen ik later die dag bij een vriendin een poepluier van Jolie wilde verschonen riep ik geschrokken hulp in; er zit iets bloederigs in d'r poep!!! Ja of dus gewoon een knalrode sok

Oh en onze antilekbeker kan nergens mee naar toe, echt heel raar maar er zat helemaal geen dop bij toen we hem kochten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator zondag 24 april 2005 @ 21:59:18 #4
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26484850
LB die sok
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26486997
quote:
....iets bloederigs in d'r poep!!! Ja of dus gewoon een knalrode sok

omg... ik stikte bijna in m'n dropje....
pi_26487872
die rapley methode ook...
pi_26515285
Nou dan mijn blunder van afgelopen zondag. Morgaine was zo moe en ik liep nog in pyama rond dus ik nam haar nog even bij mij in bed en toen ze uiteindelijk in slaap was gevallen heb ik haar laten leggen en ze sliep zo lekker. Kussens aan beide zijkanten van ons bed gelegd en mij gaan douchen en aankleden. Toen ik klaar was naar de woonkamer gegaan en toen we even bezig waren met mijn "nieuwe" naaimachine (erg tweedehands) hoorde we een harde knal gevolgd door een hoop gegil en gehuil. Morgaine was zelf maar van het bed gekropen en head first er van af gelazerd. Een flinke rode plek op haar voorhoofd rijker en wij bijna een hartverzakking. Nu mag ze alleen nog in haar eigen bed slapen of bij ons als we er in blijven liggen!
  dinsdag 26 april 2005 @ 11:34:42 #8
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26515748
Ik zie dat er genoeg opvolgers zijn voor mijn felbegeerde trofee.

Over die antilekbekers; zo was ik laatst zoooo blij, wat had meneertje toch goed gedronken. In 1x de helft van zijn bekertje leeg. Pak ik hem op om hem te prijzen middels een flinke knuffel, voelt hij toch behoorlijk 'nat' aan. Beker was niet zo antilek als we dachten. Kind onder, stoel kletsnat.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 27 april 2005 @ 19:21:26 #9
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26550874
Komt die dan

Net Zoë in de tummy gedaan vindt ze geweldig en ik dacht gezellig gaan we weer eens wat tummy foto's maken Zet de tummy onder de douche, Zoë erin lekker spelen ga er voor zitten met de dig, kind lekker aan het spelen niets aan de hand. Totdat ze ziet dat ik dichtbij kom en zich geen moment bedenkt van leuk pakke zodat ze met tummy en al ondersteboven gaat op een stel handdoeken en ik daar voor zittende de hele volle lading van water over me heen krijgt. Kind verbaasd kijkend naar haar moeder die volledig in een deuk ligt van de opdat moment nog afknippende foto

† In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 08:10:01 #10
81992 Githa
pi_26561953
Rottdog.... moest Zoë uiteindelijk ook nog lachen ?
Dit zijn nog eens leuke blunders en helemaal wanneer er zo'n leuke foto bij staat.
  donderdag 28 april 2005 @ 11:08:21 #11
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26564963
Rottdog
pi_26565368
Rottdog Ik had ook wel een foto van jou willen zien na de omgevallen emmer
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator donderdag 28 april 2005 @ 19:56:04 #13
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26578457
Hahahaa
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 28 april 2005 @ 21:29:39 #14
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_26580999
Nu kom ik even blunderen hoor:

Mijn vriend heeft een heel lief petekindje, die ik laatst wilde tempen!

Maar zijn moeder, heeft ook op de commode naast de thermometer haar positieve zwangerschapstest van hem liggen!
Maar aangezien dat ding enorm lijkt op een thermometer pakte ik niets vermoedend die test in plaats van die thermometer...
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 21:36:50 #15
81992 Githa
pi_26581258
Wahahaha, Rijstebuiltje ...da's ook een goeie
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 21:52:44 #16
43556 miss_dynastie
pi_26581782
Rottdog, beeldige foto
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:11:35 #17
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_26596802
woahahaha
..en laat gaan...
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 12:58:22 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_26617375
Ik heb een paar weken geleden een klein blundertje gemaakt.

Ik paste even op mijn nichtje van net een jaar oud en gaf de kinderen een banaan. Banaantje pellen, banaantje uit het vuistje. Tot 3x toe flikkerde ze dat ding door de tuin heen met een boos gezichtje. hup, banaan afspoelen, weer gegeven, ik wíst dat ze die dingen at. Tot het grote vreetmonster Cas kwam, die heeft hem maar opgegeten.

Bleek dat ze alles nog geprakt eet ipv uit het vuistje
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 30 april 2005 @ 21:28:15 #19
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26628896
Rottdog: Die verse schuimsporen nog in die emmer. GEWELDIG !!
  maandag 2 mei 2005 @ 19:47:01 #20
61183 leonieke
Dan toch?
pi_26674340
Het zou niet mogen, maar ik plaats hier toch maar een vette TVP
Dit topic is té zalig om te missen
pi_26677585
Hijs niet van pas, maar wil hem toch vertellen!

Op een dag ga ik met Suus in de wandelwagen naar de bakker, brood halen. Vaak kreeg Suus dan van mij een krentenbol, niet altijd, maar meestal wel.

Broodjes gekocht, dag gezwaaid naar de bakkersvrouw en weer terug richting huis.

Suus zat een beetje te jengelen en met haar handje achterover naar mij toe te zwaaien.. en ze werd op een gegeven moment erg ongeduldig en zelfs bozig.

Haar krentenbol!

Madam zat startklaar met haar handje achterover tot ik er een krentenbol induwde te wachten en het duurde en duurde en duurde maar.... maar er kwam geen krentenbol!

Ben toen maar weer teruggegaan naar de bakker!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  zondag 8 mei 2005 @ 18:46:04 #22
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26830544
Rottdog het is trouwens net alsof je in onze badkamer bent, wij hebben ook zo´n kleur muur, een tub roze douche gordijn en zo'n kastje

In het zwembad de hele tijd bezig die twee benen in de goede gaten van de band te wurmen, dan denk je dat gaat thuis wel ff snel in de loopstoel kind loopt al weg terwijl ze steeds verder naar onder zakt vraag me nog af waarom. Op het moment dat het karretje boven het kind uit komt realiseer ik me dat er twee benen door één gestoken zitten
pi_26837406
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:46 schreef Luchtbel het volgende:
Rottdog het is trouwens net alsof je in onze badkamer bent, wij hebben ook zo´n kleur muur, een tub roze douche gordijn en zo'n kastje

In het zwembad de hele tijd bezig die twee benen in de goede gaten van de band te wurmen, dan denk je dat gaat thuis wel ff snel in de loopstoel kind loopt al weg terwijl ze steeds verder naar onder zakt vraag me nog af waarom. Op het moment dat het karretje boven het kind uit komt realiseer ik me dat er twee benen door één gestoken zitten
Ha ha zo heb ik mijn zoontje toen ie heel klein was wel eens in een tuinbroek gehezen, en hij probeerde nog weg te lopen ook, dat stomverbaasde koppie van hem, hij viel niet maar hij keek wel erg benauwd.
"Heb uw vijanden lief, betekent niet dat we onze ogen sluiten voor onrecht, het betekent dat we elkaar niet opgeven."
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:00:34 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_29906563
schopje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_29906722
Wat wil je kwijt Troel, vertel
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')