quote:Op zondag 24 april 2005 21:13 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
HelloJolietje is morgen 9 maanden en het bleek alleen maar erger te worden, zo heeft ze regelmatig met een speen in het overslagje van d'r rompertje geslapen en ik me maar afvragen waar die spenen toch bleven tijdens het verschonen. Goot ik op een veel te vroege morgen yoghurt in d'r fles in plaats van melk, had ze een luier achterstevoren aan, was bij het postkantoor niet meer te achterhalen wat het nummer van mijn pakketje was; in de 3 minuten dat we hadden staan wachten was het bonnetje tot 4 cm na opgegeten
had ik nog Vicks aan m'n vinger toen ik daarmee een wondje op d'r hand wou bekijken
dat brandde enorm.
Paar weken geleden was ik d'r aan het verschonen bij de Hema en kon na een ware vechtpartij (veel te hoge verschoontafel en te druk kind) slechts 1 sokje terugvinden. Het tweede sokje was onvindbaar, uiteindelijk maar een nieuw paar sokken gehaald en weggegaan. Toen ik later die dag bij een vriendin een poepluier van Jolie wilde verschonen riep ik geschrokken hulp in; er zit iets bloederigs in d'r poep!!! Ja of dus gewoon een knalrode sok![]()
Oh en onze antilekbeker kan nergens mee naar toe, echt heel raar maar er zat helemaal geen dop bij toen we hem kochten![]()
quote:....iets bloederigs in d'r poep!!! Ja of dus gewoon een knalrode sok
Ha ha zo heb ik mijn zoontje toen ie heel klein was wel eens in een tuinbroek gehezen, en hij probeerde nog weg te lopen ook, dat stomverbaasde koppie van hem, hij viel niet maar hij keek wel erg benauwd.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:46 schreef Luchtbel het volgende:
Rottdog het is trouwens net alsof je in onze badkamer bent, wij hebben ook zo´n kleur muur, een tubroze douche gordijn en zo'n kastje
In het zwembad de hele tijd bezig die twee benen in de goede gaten van de band te wurmen, dan denk je dat gaat thuis wel ff snel in de loopstoelkind loopt al weg terwijl ze steeds verder naar onder zakt
vraag me nog af waarom. Op het moment dat het karretje boven het kind uit komt realiseer ik me dat er twee benen door één gestoken zitten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |