Neeeeeeehhhh, hoe kom je erbijquote:
Is dit niet een verkapte tvp?quote:Op zondag 24 april 2005 21:36 schreef Hare het volgende:
Ik nergens meer op.
Heb alles maar gecancelled.
Beetje geld uitgeven aan filmpies die je ook kan downloaden zeg![]()
Een paar weken geleden lag 'ie in Blokker, voor 10 euro ofzo.quote:Op zondag 24 april 2005 21:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
Mwah ik zoek dead poets society van Robin Williams op dvd maar kan em nergens vinden behalve in de box van Robin Williams die Fok! nu weggeeft. Iemand een idee
Ik vind het echt te achterlijk voor woorden worden. Ik heb daar van de week veel titels besteld, waarvan bijna alles gewoon in stock (24-72h) is.quote:Op maandag 25 april 2005 04:00 schreef Sai het volgende:
Veel..
Waarom is DVDSoon zolangzaam
? Waarom is de
douane
zo
langzaam
?
Huillie.
-edit-quote:Op zondag 24 april 2005 22:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
Bij mediamarkt rotterdam centrum hebben ze heb niet meer.
edit: ennuh je geeft nu linkjes naar good morning vietnam maar die heb ik al. Ik wil graag Dead Poets Society
Die zijn de laatste tijd net zo langzaam, helaas...quote:Op maandag 25 april 2005 09:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik vind het echt te achterlijk voor woorden worden. Ik heb daar van de week veel titels besteld, waarvan bijna alles gewoon in stock (24-72h) is.
Zo staat ze ook nog steeds aangegeven op de site, maar in mijn orderoverzicht staat ie nog gewoon op on order hoor
Nouja, ik doe het de laatste tijd gewoon zo: Als dvdsoon niet binnen 1 a 2 weken de titels kan verzenden cancel ik en bestel ik bij dvdpacific.
Echt niet dus. Die hebben alles echt in stock wat ze in stock zeggen te hebben en als je de ene dag besteld is het vaak de volgende dag al verstuurd. En anders duurt het nog max. 1 dagje langer.quote:Op maandag 25 april 2005 11:33 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Die zijn de laatste tijd net zo langzaam, helaas...
Da's meer een principekwestie dan. Persoonlijk maakt het mij niet uit of het meteen verzonden maar lang onderweg is, of langzaam verzonden en snel onderweg. Het wachten is even kut.quote:Op maandag 25 april 2005 12:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Echt niet dus. Die hebben alles echt in stock wat ze in stock zeggen te hebben en als je de ene dag besteld is het vaak de volgende dag al verstuurd. En anders duurt het nog max. 1 dagje langer.
De verzendtijd is wel een stuk langer daar, das op zich wel vervelend, maar wat zij zeggen klopt iig, in stock is in stock en niet nog 3 weken wachten
Ik vind wachten op iets dat er zou moeten zijn erger dan moeten wachten op de post. Daarom irriteer ik me ook niet aan pacific en wel aan soon.quote:Op maandag 25 april 2005 13:12 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Da's meer een principekwestie dan. Persoonlijk maakt het mij niet uit of het meteen verzonden maar lang onderweg is, of langzaam verzonden en snel onderweg. Het wachten is even kut.
Kortom,inderdaad...
Die is bij mij wel al verzonden.quote:Op maandag 25 april 2005 10:36 schreef Price het volgende:
Ik begrijp het ook niet. Mijn Errol Flynn-box staat nog steeds in de wacht, terwijl dit juweeltje vorige week gereleast is.![]()
Ja, ok, maar dat is weer anders, daarvan is de prijs stukken lager bij soon dan bij enige andere winkel, maar als ik 1 of 2 euro moet bijleggen voor een filmpje om hem ergens anders te bestellen vind ik dat geen enkel probleem om te doenquote:Op maandag 25 april 2005 15:35 schreef Sai het volgende:
Ik hou er eigenlijk gewoon rekening mee. Als ik een Billy Wilder Box met 8 films bestel voor 40 piek vind ik het niet erg daar twee maanden op te moeten wachten. Ik heb hier toch nog iets van 30 films liggen die ik moet kijken en heb dus geen haast, al zie ik ze natuurlijk liever snel binnenkomen (CD-Wow
dient hier natuurlijk genoemd te worden).
Wat voor stiekums ben jij allemaal aan het bekokstoven?quote:
Waarom hebben al die films in je dvdprofiler trouwens titels die met hoofdletters zijn geschreven? Hoort dat erbij?quote:Op maandag 25 april 2005 23:08 schreef kinky_queen het volgende:
Ik had mezelf beloofd om na SALO ff nix meer te bestellen...
[afbeelding]
Filmtitels in hoofdletters vind ik prettiger lezenquote:Op maandag 25 april 2005 23:29 schreef Hare het volgende:
Waarom hebben al die films in je dvdprofiler trouwens titels die met hoofdletters zijn geschreven? Hoort dat erbij?
Bij mij nu ookquote:Op maandag 25 april 2005 15:38 schreef Sai het volgende:
[..]
Die is bij mij wel al verzonden.. .....
Dat krijg je met snailmail.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is het normaal dat TPG de bestelde DVD's in de bosjes langs je huis flikkert als je niet thuis bent
Zo vond ik vorige week dus mijn 3 bestelde DVD's terug, het karton waar het in zat helemaal doorweekt en met een dikke naaktslak erop.![]()
1 maand is niet overdreven lang als de douane het behandelt maar ik denk dat het probleem ergens anders zal liggen; uit Maleisie verstuurd door een particulier wil bijna zeker zeggen dat de dvd niet legaal is. Ik weet niet hoe men daarmee handelt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:27 schreef anima het volgende:
Ik zit momenteel al een maand te wachten op mijn aanschaf via Ebay van de DVD "shutter"
Deze zou verzonden worden uit maleisie, nu heb ik gehoord van een vriend van mij dat items uit maleisie altijd door de douane er uit gepikt worden. Maar is een maand wachten overdreven lang?
Ik heb ook nog niks gehoord van de douna trouwens. Laat staan dat het een groot bedrag was. Het ging om een DVD van $5,-
Douane pakt toch alleen post met een waarde boven de ¤22?quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:27 schreef anima het volgende:
Ik zit momenteel al een maand te wachten op mijn aanschaf via Ebay van de DVD "shutter"
Deze zou verzonden worden uit maleisie, nu heb ik gehoord van een vriend van mij dat items uit maleisie altijd door de douane er uit gepikt worden. Maar is een maand wachten overdreven lang?
Ik heb ook nog niks gehoord van de douna trouwens. Laat staan dat het een groot bedrag was. Het ging om een DVD van $5,-
Het is een respectabele ebay shop, die 98% positieve feedbacks heeft. En daarbij ook niet handelt in illegale content (lees vcd/poor quality DVDR ed.)quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:32 schreef sampoo het volgende:
[..]
1 maand is niet overdreven lang als de douane het behandelt maar ik denk dat het probleem ergens anders zal liggen; uit Maleisie verstuurd door een particulier wil bijna zeker zeggen dat de dvd niet legaal is. Ik weet niet hoe men daarmee handelt.
Daar zou ik nog echt maar niet te zeker van zijn hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:10 schreef anima het volgende:
[..]
Het is een respectabele ebay shop, die 98% positieve feedbacks heeft. En daarbij ook niet handelt in illegale content (lees vcd/poor quality DVDR ed.)
Dus ik vind het maar een rare gang van zaken
Dat krijg je wanneer goede films el-cheapo verkrijgbaar zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:00 schreef Durbin het volgende:
Besteld, een populaire titel hier de laatste tijd.
[afbeelding]
*sluit aan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:51 schreef kinky_queen het volgende:
Die wil ik ook hebben, waar en hoeveel Price? Zeker ook in de 30,- euro?
Vanuit Italie? Probeerde het laatst nog bij de italiaanse bol.com maar kwam er achter dat ze niet buiten Italie verzenden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:45 schreef Price het volgende:
Eindelijk een keer besteld: de Medusa uitgave:
[afbeelding]
Dat wist ik wel, dat je 'm wilde hebben. Ik verwachte al een reactie van je.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:51 schreef kinky_queen het volgende:
Die wil ik ook hebben, waar en hoeveel Price? Zeker ook in de 30,- euro?
het is dat ik niet van musicals hou, anders had ik hem wel gekochtquote:Op woensdag 27 april 2005 23:33 schreef Timo20 het volgende:
Net besteld op cdwow.com voor ¤ 26,32 (release is volgens de site op 12 mei):
Limited tot 2000 stuks![]()
[afbeelding][afbeelding]
A 2,000 pcs limited Collector's Edition including (TBC):
22cm*22cm*7.8 cm Deluxe Leather Gift Box Package
Certificate
Booklet
Promos from the original show
Plastic Rose
2 DVD set
DTS 96/24, DD5.1 EX, DD 2.0 audio in English
2.40:1 anamophic widescreen
Chinese/ English subtitles selected![]()
Zelfde probleem hier.. Misschien voor mn vriendinnetjequote:Op woensdag 27 april 2005 23:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is dat ik niet van musicals hou, anders had ik hem wel gekocht
en vandaag al verzonden doorquote:Op woensdag 27 april 2005 23:33 schreef Timo20 het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Certificate
Booklet
Plastic Rose
2 DVD set
Ook besteld.. voor mn vriendin dr verjaardag. Maar hij komt wel bij mijn dvd's te staanquote:Op woensdag 27 april 2005 23:33 schreef Timo20 het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Certificate
Booklet
Plastic Rose
2 DVD set
je kan ook gewoon zeggen dat ie voor jou is hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 19:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ook besteld.. voor mn vriendin dr verjaardag. Maar hij komt wel bij mijn dvd's te staan
Mooie films vooral Collatoral was voor mij een onverwacht mooie filmquote:
Voor mij ook, had een standaard thrillertje verwacht maar hij is echt heel erg goed. DVD kun je bij cdwow.net voor 6,99 bestellen.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooie films vooral Collatoral was voor mij een onverwacht mooie film
En meteen maar weer gecanceld nu ik heb gehoord dat er een nieuwe versie aankomt.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:21 schreef Sai het volgende:
Nog even snel Wages of Fear Criterion besteld voor hij OOP gaat.
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:13 schreef Sai het volgende:
En meteen maar weer gecanceld nu ik heb gehoord dat er een nieuwe versie aankomt.
ik wacht nog steeds verdommequote:Op maandag 2 mei 2005 23:47 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een paar toppers besteld
beide gecancelled door CDWOWquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:35 schreef Timo20 het volgende:
afgelopen week besteld bij CDWOW:
[afbeelding]
voor ¤ 5,99![]()
[afbeelding]
voor ¤ 8,99, de R3 "LE"
wat een prijzen
Overigens accepteren ze een gewone 3 euro voucher (zonder link) ook niet meer, want mijn 2de Ronin (die ik alleen met 3 euro voucher had besteld) is ook gecanceld.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
beide gecancelled door CDWOW![]()
zeker te lage prijzen
Mijn Shrek voor 2,95 is gewoon verzonden hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
beide gecancelled door CDWOW![]()
zeker te lage prijzen
Hoe flik je het toch steeds?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Mijn Shrek voor 2,95 is gewoon verzonden hoor
Ik denk dat ze me een beetje lief vinden bij wowquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:43 schreef Shogo het volgende:
[..]
GVD inplaats van de collection sturen ze deze:
[afbeelding]
omdat ze out of stock zijn.![]()
Ja krijg het verschil terug in de vorm van een voucher. Maar ze hadden het eerst wel even mogen vragen ja, krijg gewoon een mail met sorry we kunnen het niet leveren dus we leveren maar shrek 2.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef Hare het volgende:
[..]
En dat zonder te overleggen? Krijg je wel geld terug dan? Shrek 2 was toch stukken goedkoper?
Met Jonathan Wossquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:35 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja krijg het verschil terug in de vorm van een voucher. Maar ze hadden het eerst wel even mogen vragen ja, krijg gewoon een mail met sorry we kunnen het niet leveren dus we leveren maar shrek 2.![]()
Jonathan Woss ja. Heb je die gast nooit horen pwatenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:27 schreef Shogo het volgende:
[..]
Wie is dat nou? of bedoel je jonathan ross?
ik 1quote:
quote:
amazon.comquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[afbeelding]
Nu moet ik alleen de Giftset van deel 1 nog, hopelijk istie nog ergens voor een leuke prijs te koop....
Bij mij precies hetzelfde probleem bij Shrek Collection. Huftersquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Overigens accepteren ze een gewone 3 euro voucher (zonder link) ook niet meer, want mijn 2de Ronin (die ik alleen met 3 euro voucher had besteld) is ook gecanceld.
Tja zo raak je gauw door je bonnen heen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bij mij precies hetzelfde probleem bij Shrek Collection. Hufters
Regio 1 helaasquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:18 schreef Hare het volgende:
[..]
amazon.com
50 euro incl. dacht ik me te herinneren
Dus?quote:
Bij V & D hebben ze hem volgens mij ook nog wel eens, je zou het even na kunnen vragenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Dus?
De beeldjes zijn hetzelfde als de R2.
CDwow verdient wel weer een pluimpje. Ze hebben hem gecanceld en krijg mijn geld netjes terug. Overigens is mijn voucher al binnen (nog meer dan het verschilquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:43 schreef Shogo het volgende:
[..]
GVD inplaats van de collection sturen ze deze:
[afbeelding]
omdat ze out of stock zijn.![]()
Wat gaat me dat ongeveer kosten incl. verzendkosten en douane?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Dus?
De beeldjes zijn hetzelfde als de R2.
was ook pas de eerste keer dat er een order was gecancelled. alle voorgaande orders die ik heb gedaan bij cdwow waren allemaal met dubbele kortingquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Overigens accepteren ze een gewone 3 euro voucher (zonder link) ook niet meer, want mijn 2de Ronin (die ik alleen met 3 euro voucher had besteld) is ook gecanceld.
Edit: Hey waar is je bericht nou?
quote:
Das echt zonde dit. Die R1 digipack is zo ontzettend mooi.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:13 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoewel ik nog wel twijfel om toch voor de regio 1 versie(s) te gaan, maar krijg geen fatsoenlijke foto van de digipack te pakken.
Wehehehquote:
cdwow is echt niet lekker bezig de laatste tijd. Nausicaa is gecancelled vanwege t niet in stock hebben van de dvdquote:Op zondag 15 mei 2005 02:44 schreef Timo20 het volgende:
Na lang wikken en wegen toch maar voor de R1 versie`s gegaan: beste beeldkwaliteit, ondertitelde extra`s en mooie hoesjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
En er ook maar gelijk bij besteld:
[afbeelding]
Voorlopig wel even genoeg om m`n anime collectie (en wellicht verslaving??) mee te beginnen dacht ik zo
Hoezo bij Soon?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:01 schreef fractalis het volgende:
Zojuist weer een paar mooie Criterionnetjes besteld bij Soon:
-3 Women
-L'Avventura
-Smiles Of A Summer Night
-Port Of Shadows
-Passion Of Joan Of Arc
-Fear & Loathing
-The Cranes Are Flying
-Jules & Jim
![]()
Omdat ze de prijs van hun Criterionnetjes verlaagd hebben (zie aanbiedingtopic)...quote:
die zijn helemaal niet tof, heb gisteravond weer zo`n bestel aanval gekregen met dit als resultaat:quote:Op zondag 22 mei 2005 16:09 schreef Sai het volgende:
Die lagere Criterion-prijzen bij Soon zijn toch wel tof ja..
Een bestel 'aanval' met als resultaat 2 DVDsquote:Op maandag 23 mei 2005 22:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die zijn helemaal niet tof, heb gisteravond weer zo`n bestel aanval gekregen met dit als resultaat:
Hier precies zoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:11 schreef sampoo het volgende:
Ik kan mij echt niet bewegen om Criterion te kopen zeker niet voor 20-30 euro per stuk. Ik ben nu 5-10 euro gewend en zolang dat assortiment nog niet uitgeput is en ik niet bevangen raak van een film die enkel als Criterion verkrijgbaar is blijf ik er mooi van af.
quote:500 Can't connect to dvdsoon.com:80 (connect: Connection refused)
Tja, als we dat toch eens zouden wetenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:25 schreef MrX1982 het volgende:
Ik wist dat je bij dvdsoon soms lang moet wachten maar waarom is dat?
Ja ik twijfel dus ook een beetjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:33 schreef Hare het volgende:
Tja, als we dat toch eens zouden weten
Ik zou als ik jou was gewoon ook die andere twee bestellen, want het kan maar zo zijn dat morgen de prijzen weer het dubbele zijn van wat ze nu zijn.
Neehoor, als je apart besteld worden ze apart verzonden. 100% zeker.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja ik twijfel dus ook een beetje
Maar als ik die twee andere ook bestel heb je kans dat ze het bundelen en je invoerrechten moet betalen een stuk groter
Hmm het kan natuurlijk nog weken duren voordat dvdsoon mijn TTT verstuurd. Zou zonde zijn als ik maar één giftset zou hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:50 schreef Hare het volgende:
Neehoor, als je apart besteld worden ze apart verzonden. 100% zeker.
niet zeiken, je moest eens weten hoeveel dvd`s ik deze maand al heb gekocht en besteldquote:Op maandag 23 mei 2005 22:21 schreef Hare het volgende:
[..]
Een bestel 'aanval' met als resultaat 2 DVDs
Even duur, doch meer snob voor je geld.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:44 schreef sampoo het volgende:
Masters of Cinema zijn dat goedkopere "Criterions"? Wel mooie covers.
waar is die Shawshank redemption ook al weer te bestellen, misschien toch nog maar doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
niet zeiken, je moest eens weten hoeveel dvd`s ik deze maand al heb gekocht en besteld![]()
We kopen niet allemaal zoveel dvd`s als jij![]()
Gisteravond ook nog besteld/ gepre-ordered:
[afbeelding]
[afbeelding]
nog geen groter plaatje van te vinden
hoppaquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar is die Shawshank redemption ook al weer te bestellen, misschien toch nog maar doen.
Stoer!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
niet zeiken, je moest eens weten hoeveel dvd`s ik deze maand al heb gekocht en besteld![]()
is niets stoer doennerij aan, maar je lacht iemand uit als ie 2 dvd`s besteld. En aangezien ik me had voorgenomen geen dvd`s meer te kopen deze maand, was t inderdaad een aanval jaquote:
Ben je nog op tijd geweest?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm het kan natuurlijk nog weken duren voordat dvdsoon mijn TTT verstuurd. Zou zonde zijn als ik maar één giftset zou hebben.
Ik ga toch nog maar ff langs bij dvdsoon
R.E.S.P.E.C.Tquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:41 schreef Sai het volgende:
"Is het weer tijd voor een overzichtje?"
Zozo, dat lucht op.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:43 schreef Hare het volgende:
GODVER!!!!!!!!!!
Ze hebben voor de allereerste keer een order van me gecancelled bij cdwow omdat ik 2 vouchers heb gebruikt
Wrijf het er nog maar even lekker inquote:
Ik zag de bui al hangen (massale cancellations op andere fora) en heb braaf van een emkele kortingslink gebruik gemaakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:43 schreef Hare het volgende:
GODVER!!!!!!!!!!
Ze hebben voor de allereerste keer een order van me gecancelled bij cdwow omdat ik 2 vouchers heb gebruikt
Maar met alleen 1 kortingslink zijn ze opeens niet zo goedkoop meer...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:47 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik zag de bui al hangen (massale cancellations op andere fora) en heb braaf van een emkele kortingslink gebruik gemaakt.![]()
Waar heb je deze schoonheid besteld ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:52 schreef kinky_queen het volgende:
[[url=http://img100.echo.cx/img100/5776/posterislandofthefishmen0sp.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, hier net zo. 'Orderstatus' is gewoon leeg.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:52 schreef Bayswater het volgende:
Heeft iemand anders ook problemen met de FRS internetbestellingen? Mijn bestellingen staan al een week stil en worden zelfs niet in behandeling genomen.
Anderhalve week geleden bestelling gedaan 3 dagen geleden kreeg ik eindelijk eens een mailtje dat het in behandeling is genomen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:52 schreef Bayswater het volgende:
Heeft iemand anders ook problemen met de FRS internetbestellingen? Mijn bestellingen staan al een week stil en worden zelfs niet in behandeling genomen.
en gisteren, netjes op de dag van de release, verzonden door cdjapanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[afbeelding]
nog geen groter plaatje van te vinden
toch maar besteld??quote:
Dat hoort dan eigenlijk in dit topic he: The Motorcycle DVD'squote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:43 schreef Kang-He het volgende:
Net binnen:
Chicago
Seven Years in Tibet
Shawshank Redemption
Schindlier's List
Amélie
Soldaat van Oranje
American Beauty
Weer wat te doen.
ja dat ja. ik schreef maar besteld omdat ik niet wist hoe je gepre-orderd schreefquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:49 schreef Timo20 het volgende:
En net besteld voor ¤ 19,49 op blahdvd.com:
[afbeelding]
ken de serie niet echt (heb ooit een klein stukje van een aflevering gezien), maar voor deze prijs kun je t natuurlijk moeilijk laten liggen he
en toch maar weer gecancelled. Bedacht me dat ik toch eigenlijk de afgelopen weken te veel heb gekocht en eerst maar eens een poging moet wagen om die kijkachterstand weg te werkenquote:Op maandag 30 mei 2005 22:49 schreef Timo20 het volgende:
En net besteld voor ¤ 19,49 op blahdvd.com:
[afbeelding]
ken de serie niet echt (heb ooit een klein stukje van een aflevering gezien), maar voor deze prijs kun je t natuurlijk moeilijk laten liggen he
Waar zit de schouderklopjes smiley?quote:
Net een statusupdate-mailtje gehad.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:52 schreef Bayswater het volgende:
Nou, ik wacht nu ook al een weekje of 5 op mijn Kill Bill 2-Premium bij CD-Wow vandaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:53 schreef Cheiron het volgende:
Ik wacht niet () meer op de Limited Box van The Phantom of the Opera. Cd wow heeft mijn geld teruggestort omdat hij nog altijd niet binnen is. En ik heb ook nog maar weinig hoop..
http://www.dvdheaven.com/dvd/dvd_detail.php?idx=6547quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:47 schreef Shogo het volgende:
Waar en hoeveel is die equibrilium?
Thanks dat is perfect kan ook nog eens met paypal betalen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:53 schreef Enemy het volgende:
[..]
http://www.dvdheaven.com/dvd/dvd_detail.php?idx=6547
Ik heb hem overigens van dvdsfromkorea.com. Ik geloof 6 dollar verzenden. En ook zij doen paypalquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:03 schreef Shogo het volgende:
[..]
Thanks dat is perfect kan ook nog eens met paypal betalen.Enig idee hoeveel de verzendkosten bedragen?
Zien of het wat is en anders gaat hij weer wegquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Hey. Constantine heb ik ook in pre-order staan
Keanu Reeves zit erin dus dat kan maar zoquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:25 schreef Bayswater het volgende:
matige thriller.
slecht is die ook weer nietquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Keanu Reeves zit erin dus dat kan maar zo
Weer 2 kortingsdinges gebruikt?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:17 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
Voor de 3de keer, kijken of hij nu wel wordt verzonden.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:36 schreef Sai het volgende:
Nieuwe maand, nieuwe kansen, nieuwe deurwaarder.
Nee de eerste keer wel, toen werdt die begrijpbaar gecanceld, 2de keer niet en toen werdt die onbegrijpbaar gecanceld. Dus nu de 3de keer maar weer geprobeerd.quote:
En ik denken dat het een actiefilm was.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:25 schreef Bayswater het volgende:
matige thriller.
Neh, dat geloof ik niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:33 schreef Shogo het volgende:
Misschien zoiets als die Donnie Darko directors cut?
www.dvdcompare.netquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:30 schreef Butra het volgende:
Vanmiddag deze besteld bij de FRS:
[afbeelding]
Alleen die hoes al.
Vraagje trouwens: Bestaat er niet toevallig een site met een overzicht welke edities er per titel per regio zijn uitgebracht?
U gaat door voor de koelkast.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Out of Print volgens mij?
joa zeg he©quote:
nice, waar heb je bullit vandaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit alles tezamen in een schitterende box:
[afbeelding]
Pixar komt meteen bij je langs want is dit nu niet een "bootleg" editie.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:49 schreef Butra het volgende:
Net mijn eigen editie van The Incredibles samengesteld:
Op Ebay deze Canadese tinnen box gekocht, zonder dvd (voor maar $0,99):
[afbeelding]
En op Axelmusic de 2 disc Collector's Edition (R3) voor maar 9 pond:
[afbeelding]
Ik heb gewoon die box gekocht, vind Steve McQueen een erg leuke acteurs en van de acteurs die ik leuk vind wil ik graag een box hebben ook al zijn sommige films ervan ruk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nice, waar heb je bullit vandaan?
Nah, het is gewoon creatief zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:32 schreef sampoo het volgende:
[..]
Pixar komt meteen bij je langs want is dit nu niet een "bootleg" editie.![]()
Deze heeft geen Engelse subs toch?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
Leon - Der Profi Director's Cut (2DVD) Metallbox
[afbeelding]
ronin opnieuw besteld, nu alleen met een ¤ 2,- kortinglink. eens kijken of ie nu wel wordt verzondenquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:19 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag geshipped door Yesasia :
[afbeelding]
En geshipped door dvdfromkorea:
[afbeelding]
[afbeelding]
En de
[afbeelding]
is alweer gecancelled door CDWOW![]()
![]()
. stelletje nitwits!
Klopt, er zit alleen duitse ondertiteling bij.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:53 schreef Butra het volgende:
Deze heeft geen Engelse subs toch?
Ik zit een beetje te twijfelen tussen deze en de R3 Anniversary Edition.![]()
Leon, ich liebe dich...quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Klopt, er zit alleen duitse ondertiteling bij.
Op de gok besteld, als ik hem heb laat ik het weten...quote:Op zondag 5 juni 2005 22:22 schreef Hare het volgende:
http://www2.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=19226
Heeft iemand enig idee wat hier speciaal aan is? Moet speciale packaging hebben en is limited. Klinkt op zich wel goed dus....
Tis bijna 100% zeker gewoon een slipcase, verder niks. En heeft ook nog eens geen commentary.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:08 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Op de gok besteld, als ik hem heb laat ik het weten...
Omdat op het dvdimport forum iets werd verteld over een andere titel, weet zo even niet meer welke, waar ook werd aangegeven dat ie limited was en special packaging en alleen maar een slipcase had.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:26 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik vermoed ook iets simpels, hoewel slipcases over het algemeen niet worden aangegeven door cdwow. Maar goed, ik had nog een ¤3 kortingsbon en commentaren luister ik niet, dus zolang ie deleted scenes heeft vind ik het best.
Waarom denk je dat eigenlijk? (van die slipcase)
Die ondertiteling laat ik dus ook mooi uitstaanquote:
Ah.. nu mag ik jou eens een hoer noemen.quote:
Of je kan het gewoon lekker bij de Alien Head latenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:21 schreef kinky_queen het volgende:
Je kan hem ook gewoon hier kopen voor ¤344.98
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:25 schreef Hare het volgende:
Of je kan het gewoon lekker bij de Alien Head laten
* baalt nog steeds..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:21 schreef kinky_queen het volgende:
Je kan hem ook gewoon hier kopen voor ¤344.98
![]()
Heb ik al, die heeft alleen de docu Dogville Confessions niet, daarom deze er maar even bij besteldquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
r3 limited edition box blijft mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |