Overigens accepteren ze een gewone 3 euro voucher (zonder link) ook niet meer, want mijn 2de Ronin (die ik alleen met 3 euro voucher had besteld) is ook gecanceld.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
beide gecancelled door CDWOW![]()
zeker te lage prijzen
Mijn Shrek voor 2,95 is gewoon verzonden hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
beide gecancelled door CDWOW![]()
zeker te lage prijzen
Hoe flik je het toch steeds?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Mijn Shrek voor 2,95 is gewoon verzonden hoor
Ik denk dat ze me een beetje lief vinden bij wowquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:43 schreef Shogo het volgende:
[..]
GVD inplaats van de collection sturen ze deze:
[afbeelding]
omdat ze out of stock zijn.![]()
Ja krijg het verschil terug in de vorm van een voucher. Maar ze hadden het eerst wel even mogen vragen ja, krijg gewoon een mail met sorry we kunnen het niet leveren dus we leveren maar shrek 2.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef Hare het volgende:
[..]
En dat zonder te overleggen? Krijg je wel geld terug dan? Shrek 2 was toch stukken goedkoper?
Met Jonathan Wossquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:35 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja krijg het verschil terug in de vorm van een voucher. Maar ze hadden het eerst wel even mogen vragen ja, krijg gewoon een mail met sorry we kunnen het niet leveren dus we leveren maar shrek 2.![]()
Jonathan Woss ja. Heb je die gast nooit horen pwatenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:27 schreef Shogo het volgende:
[..]
Wie is dat nou? of bedoel je jonathan ross?
ik 1quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |