SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:38 schreef Orginial het volgende:
Ludo en Janine.
Volgende week gaat Stefano echt te ver met Nick.Wordt spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Martin. Zal wel haar pooier zijn, hoe voorspelbaarquote:Op donderdag 28 april 2005 20:38 schreef DaMart het volgende:
Door wie werd Suzanne nou gebeld, was het nou Martine of Martin? In het laatste geval, ontken ik alle betrokkenheid
Ik verwijs je door naar showchat!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet alles wat Orginial zegt komt altijd uit
Het staat in de gids zeg, Dizer.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet alles wat Orginial zegt komt altijd uit
Ik zeg het alleen.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:53 schreef Dizer het volgende:![]()
Maak er nou niet weer een big deal van...
* Dizer gaat weer weg...
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:53 schreef Dizer het volgende:![]()
* Dizer gaat weer weg...
Nee, kom terugquote:Op donderdag 28 april 2005 20:53 schreef Dizer het volgende:![]()
* Dizer gaat weer weg...
Stefano kan dat wel weer effe gebruiken dat evil karakter!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, kom terug![]()
De Sandertjes worden lekker evil, zelfs Stefano![]()
Volgens mij zei laatst iemand (tegen Isabella of met haar als context) dat ze eigenaar was van de hotelketen... dus waarschijnlijk heeft zij alles geërfd, maar is er een andere manager aangesteld, waarschijnlijk door de raad van bestuur.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Martin. Zal wel haar pooier zijn, hoe voorspelbaar
Wat ik me eigenlijk afvraag, wie runt de Rozenboom nu? Is Martine nou nog steeds eigenares of is Ludo het? Of Suzanne?
Isabella heeft dan wel genoeg geld.Waarom zou ze dan een zusterspakje moeten stelenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zei laatst iemand (tegen Isabella of met haar als context) dat ze eigenaar was van de hotelketen... dus waarschijnlijk heeft zij alles geërfd, maar is er een andere manager aangesteld, waarschijnlijk door de raad van bestuur.
Ja hallo, ze is een psychopaat met geld... dan gaat ze het toch niet uitgeven als ze ook op minder normale manier aan zo'n pakje kan komenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Isabella heeft dan wel genoeg geld.Waarom zou ze dan een zusterspakje moeten stelen![]()
![]()
Dat is wel waar!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo, ze is een psychopaat met geld... dan gaat ze het toch niet uitgeven als ze ook op minder normale manier aan zo'n pakje kan komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |