Ja, jij zou dan niet mee mogen doenquote:
Jij bent een vat vol vooroordelen nbdbdquote:Op zondag 24 april 2005 23:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De eerlijkheid doet mij gebieden te zeggen dat ik de muziek van Coparck niet ken. Maar als ik het zo lees, ben ik bang, dat ik het ga scheren over die kam waar ik al jaren mijn eigen naam voor heb:
Avantgardistische homoshit![]()
Laten we 's kijken:quote:Op zondag 24 april 2005 23:15 schreef bukgeit het volgende:
Nee, Oh Yeah zelf.
Helemaal juistquote:There's a band playing on the radio
With a rhythm of rhyming guitars
They're playing Oh Yeah on the radio
avantgardistische homoshit hoeft trouwens niet negatief te zijnquote:
Aiii... nét te weinigquote:Op zondag 24 april 2005 23:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Meer dan a band en a rhythm of rhyming guitars of iets dergelijks weet ik niet van de tekst..
Zeker wel. En ik croon het graag meequote:goed later Roxy-nummer iig.
Nee, absoluut niet. DAF is kil en mechanisch, Coparck warm en organisch. Een wereld van verschil. Overigens vind ik DAF ook erg fijn, laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Op zondag 24 april 2005 23:20 schreef ranja het volgende:
[..]
avantgardistische homoshit hoeft trouwens niet negatief te zijnSoort van experimentele(re) Daf?
Oh, OKquote:Op zondag 24 april 2005 23:28 schreef ranja het volgende:
ik had het ook meer over de term dan over die band
Ik snap prima wat je bedoelt, waar het mij om gaat is dat je een band die je nog nooit gehoord hebt al bij voorbaat afkeurt. Deed je laatst ook al met Gregory Isaacs, onder het motto 'als het reggae is vind ik het vadt niet goed". Zo leer je nooit goeie nieuwe dingen kennen natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2005 23:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bij de term bedoel ik vaak bands die zich een beetje in het straatje Waits, TC Matic, Zita swoon voortbewegen. Het hoe en waarom van precies die term weet ik ook niet meer, eigenlijk. Het is vaak vooral het zich heel interessant proberen voor te doen, terwijl ik het vaak verschrikkelijke muziek vind.
Kijk, dat is de juiste instelling. En dan die omschrijving ff uit je hoofd zetten natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2005 23:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Niet dat ik verwacht dat Coparck zo klinkt als voorgenoemde bands, maar met zo'n beschrijving van je muziek, vind ik het al snel op interessantdoenerij lijken. Maar ik zal eens gaan luisteren.
Jij herkent homoshit als homoshitquote:Op zondag 24 april 2005 23:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Pansy division? Ook al zijn die met zijn 3en geloof ik.
Lezen? Lezen? Vragen willen we lezenquote:Op zondag 24 april 2005 23:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
haha, nou valt wel mee, maar lees die teksten maar eens
U was mij voorquote:Op zondag 24 april 2005 23:58 schreef bukgeit het volgende:
M83, tegenwoordig nog slechts een eenmansband.
En het erge is dat ik hem niet "een twee drie" herkende terwijl ik hem, nog niet eens zo lang geleden, ook heb gevraagdquote:Op zondag 24 april 2005 23:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sorry voor de vertraging, bigshadow, maar een behoorlijke foto van de heren is lastig te vinden. En toch wil ik ze vragen.
Dat was volgens mij het album daarvoor.quote:Op maandag 25 april 2005 00:36 schreef bukgeit het volgende:
Ja, Vaya Con Dios. Night Owls?
quote:Op maandag 25 april 2005 00:38 schreef bukgeit het volgende:
Time Flies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |