dat is ook nog zoiets. Ik ben met mijn stoere verhalen nergens meer.. One-liners als, "pijp me slet", "ik ga je kut kapot beuken" en "neuk me vieze hoer" kan ik me strot niet uitkrijgen, ze verstaat er geen zak van. Het is dé mogelijkheid om hele foute seks te hebben, maar toch.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:34 schreef Reflex het volgende:
Zie het van de positieve kant... ze merkt t niet als je [per ongeluk] iemand ander's naam fluistert
Je kan toch bordjes schrijven en opsteken of kan ze ook niet lezen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:50 schreef dolledingo het volgende:
[..]
dat is ook nog zoiets. Ik ben met mijn stoere verhalen nergens meer.. One-liners als, "pijp me slet", "ik ga je kut kapot beuken" en "neuk me vieze hoer" kan ik me strot niet uitkrijgen, ze verstaat er geen zak van. Het is dé mogelijkheid om hele foute seks te hebben, maar toch.![]()
Het is meer uit respect dat ik dit soort dingen juist niet wil zeggen. Ook al is de verleiding aanwezig omdat ze het toch niet verstaat.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Je kan toch bordjes schrijven en opsteken of kan ze ook niet lezen?![]()
Ze kon toch liplezen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:54 schreef dolledingo het volgende:
Het is meer uit respect dat ik dit soort dingen juist niet wil zeggen. Ook al is de verleiding aanwezig omdat ze het toch niet verstaat.![]()
Mijn vriendin hapt altijd in mn schouder ofzo... En gebruikt haar nagels heel effectief over mijn tere rug...quote:Op zondag 24 april 2005 19:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mijn vriendin hapt dan altijd in t kussen![]()
gelukkig staat Fok vol met online drama's. Ik ben geen vreemde eend in de bijt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:05 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
nee je trieste leven incl. je online drama's op internet publiceren is niet genant![]()
had ik het tegen jou?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:18 schreef dolledingo het volgende:
[..]
gelukkig staat Fok vol met online drama's. Ik ben geen vreemde eend in de bijt.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Je kan toch bordjes schrijven en opsteken of kan ze ook niet lezen?![]()
Brilquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:55 schreef JooB het volgende:
Ach je hebt wel een goeie smoes als de buren klagen. "Ik sta al een half uur op je deur te bonzen"
"Ja, sorry, mijn vriendin is doof, en ik lag met mijn bril tussen haar dijen"
lees het topic dan ook door, ze is zich er ontzettend van bewust. De buren zijn trouwens niet komen klagen, willekeurige voorbijgangers belden aan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:47 schreef Augustina het volgende:
Ze zal toch wel doorhebben dat de buren ergens over komen klagen? Ik bedoel, ze mag dan doof zijn maar ze is toch niet achterlijk?
Ik geloof niks van dit verhaal.
Dan komt binnenkort vast de politie even langs om te controleren of er geen doden zijn gevallen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:15 schreef dolledingo het volgende:
lees het topic dan ook door, ze is zich er ontzettend van bewust. De buren zijn trouwens niet komen klagen, willekeurige voorbijgangers belden aan.![]()
hehequote:Op dinsdag 26 april 2005 21:13 schreef Papa_Eend het volgende:
Als een dove nou klaarkomt in gebarentaal.... slaat ze dan je hele slaapkamer aan puin?
mental pictures
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |