Precies, of anders gewoon een prop met dat verdovende middel. Neuk je d'r ff lekker, als ze weer bijkomt is ze alles weer vergeten.quote:Op maandag 25 april 2005 01:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gewoon vastbinden en dat ding in haar mond proppen, geen moeite toch![]()
En iemand anders dus niet? Nonsens.quote:Op zondag 24 april 2005 16:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik mag trouwens dit soort grappen maken ivm met een dove (niet zo hard schreeuwende) man
Ducktape !!!!! alles met ducktape !!!quote:
Ga er anders even serieus op inquote:Op maandag 25 april 2005 01:24 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
En iemand anders dus niet? Nonsens.
-voetbalwedstrijdenquote:Op maandag 25 april 2005 01:39 schreef HarigeKerel het volgende:
Alleen dus maar sexen tijdens het vuurwerk van 31 Dec![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 22:44 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Misschien roept ze wel gewoon "AU! KLOOTZAK! ZELFS JE VADER NEUKT BETER!", maar kan ze door haar hoorgebrek ook niet zo duidelijk spreken, weet jij veel. En TS maar denken dat het lekker is.
inderdaad, kan ze zoiets niet leren op een doven-instituut of -school? Geen idee hoe zoiets precies werkt hoor.quote:Op zondag 24 april 2005 20:19 schreef erodome het volgende:
Dus misschien is het wat voor haar om dat volume te oefenen...
ha! ik was niet de enige blinde.quote:Op maandag 25 april 2005 13:07 schreef Roönaän het volgende:
Snel lezen maakt het topic nog weirder: "Dode vriendin schreeuwt te hard tijdens seks"
Ze steunt niet als een mongool, slechts als een dove, ik accepteer en respecteer zoals ze is. Ze is geweldig, echt een leuke meid, jammer dat veel mannen zo bekrompen zijn dat ze haar op het laatst toch dumpen omdat ze doof is. Echter, we zijn niet alleen op de wereld.quote:Op maandag 25 april 2005 03:00 schreef SanyoSoft het volgende:
ik snap niet dat je pik nog hard blijft als ze als een mongool zit te steunen
Hahahaha! Zou heel goed kunnen ja!quote:Op zondag 24 april 2005 22:44 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Misschien roept ze wel gewoon "AU! KLOOTZAK! ZELFS JE VADER NEUKT BETER!", maar kan ze door haar hoorgebrek ook niet zo duidelijk spreken, weet jij veel. En TS maar denken dat het lekker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |