Nee, ik heb gelukkig een mooie SSH tunnel.quote:Op zondag 24 april 2005 23:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij staat er nog niet op,.
Of kan dat morgen pas, als je op je werk bent?
Leuk dat je dat zegt, want daar dacht ik vandaag ook nog aan. Misschien moet ik dus gewoon FokBlock maar aanprijzen in een topic en hopen dat ik (niet?) word gebanned?quote:Op zondag 24 april 2005 23:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is ook zo, ik wil als martelaar ten onder gaan.
wat had je in gedachten? Een doornenkrans en een gat in elke hand?quote:Op zondag 24 april 2005 23:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is ook zo, ik wil als martelaar ten onder gaan.
De FOK! Darwin Awardsquote:Op zondag 24 april 2005 23:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Originele liedjes van Bach gezocht
De FOK! Darwin Awards
waarom zou je geband worden voor zo'n prachtvinding? Als je dan geband wordt, dan zijn die kneuzen het niet waard.quote:Op zondag 24 april 2005 23:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegt, want daar dacht ik vandaag ook nog aan. Misschien moet ik dus gewoon FokBlock maar aanprijzen in een topic en hopen dat ik (niet?) word gebanned?
Nee, een pruik, omdat ik danny nadeed.quote:Op zondag 24 april 2005 23:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat had je in gedachten? Een doornenkrans en een gat in elke hand?
Goooooeeed, ik heb wel weer genoeg onzin voor mijn kiezen gekregen vandaag...quote:Op maandag 25 april 2005 00:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, een pruik, omdat ik danny nadeed.
quote:Op maandag 25 april 2005 00:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, een pruik, omdat ik danny nadeed.
Sterf tijdelijk!quote:Op maandag 25 april 2005 00:01 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Goooooeeed, ik heb wel weer genoeg onzin voor mijn kiezen gekregen vandaag...
Ik ga me vast voorbereiden op mijn tijdelijke dood.
Wat een megalomaan!quote:Op zondag 24 april 2005 23:08 schreef Breuls het volgende:
Het is een beetje de sfeer die altijd rondom dat soort opmerkingen hangt. Ze zijn weinig constructief.
Feedback is een forum met een specifiek doel, al jaren. En daar wijken we al jaren vrolijk vanaf. Moet kunnen, want we zijn immers FOK!. Echter, je moet niet op je neus kijken als het weer 's een keertje genoeg is geweest. Als de crew ingrijpt.
De SA's zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor FOK!, als het om direct besturen gaat. Feedback is voor de hele site de in- en vaak ook uitgang voor communicatie, en alle SA's houden daar huis. Dat sommigen het alleen accepteren als forumcrew met de slotjes zwaait komt vaker voor, maar het is altijd een soort van chagrijnig gemopper, en het zoeken naar een reden om een slotje te kunnen aanvechten.
Aan die onzin doen we niet mee, dus worden zulke topics eigenlijk alweer heel snel gesloten.
R.I.P.quote:Op maandag 25 april 2005 00:01 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Goooooeeed, ik heb wel weer genoeg onzin voor mijn kiezen gekregen vandaag...
Ik ga me vast voorbereiden op mijn tijdelijke dood.
Dat bedoel ik!quote:
Dat is inderdaad aardig pijnlijk. Ik zal direct een verzoek tot wijziging indienen.quote:Op maandag 25 april 2005 00:01 schreef Monidique het volgende:
Oei, DrW., je mime-types kloppen nog niet. Kan je die ook veranderen?
Mijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |