De mens is maar een riet, het zwakste in de natuur, maar hij is een denkend riet. Om hem te verpletteren hoeft niet het hele universum naar de wapens te grijpen: wat damp of een waterdruppel is voldoende om hem te doden. Maar al zou het hele universum hem verpletteren, dan zou hij altijd nog edeler zijn dan dat wat hem doodt, omdat hij weet dat hij sterft.quote:Op zondag 24 april 2005 22:34 schreef Monidique het volgende:
Wat is dat Idee van 't weten?
Dat wordt dus weer met een oog open gaan slapen he?quote:Op zondag 24 april 2005 22:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De mens is maar een riet, het zwakste in de natuur, maar hij is een denkend riet. Om hem te verpletteren hoeft niet het hele universum naar de wapens te grijpen: wat damp of een waterdruppel is voldoende om hem te doden. Maar al zou het hele universum hem verpletteren, dan zou hij altijd nog edeler zijn dan dat wat hem doodt, omdat hij weet dat hij sterft.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 24 april 2005 22:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer met een oog open gaan slapen he?
zo is dat, vier de natuur door zijn vergistte dauw te drinkenquote:Op zondag 24 april 2005 22:46 schreef Monidique het volgende:
In dta geval is het tijd voor een nieuw glaasje wijn.
Tuana is wel makkelijker dan dat hoor, je hoeft er geen puntschoenen voor te dragen of overdreven handgebaren te maken. Dat zou je zo onderhand toch wel door moeten hebben?quote:Op zondag 24 april 2005 22:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ga denk ik Klassieke Talen studeren. En dan les geven. En dan nog Italiaans studeren. Ja!
quote:Op zondag 24 april 2005 22:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Tuana is wel makkelijker dan dat hoor, je hoeft er geen puntschoenen voor te dragen of overdreven handgebaren te maken. Dat zou je zo onderhand toch wel door moeten hebben?
quote:Op ...-..-.... schreef Akkersloot het volgende
En jij moet helemaal je grote bek houden(...)
Het zou een optie kunnen zijn.quote:Op zondag 24 april 2005 22:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ga denk ik Klassieke Talen studeren. En dan les geven. En dan nog Italiaans studeren. Ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |