quote:Op zondag 24 april 2005 23:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Host het dan bij Wolffie, is die toch ergens goed voor, zoiets moet je waarderen.
Goed. Je kent mijn emailadres.quote:Op zondag 24 april 2005 23:13 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik wil het wel bij Wolfje hosten, als hij dat goed vindt.
Wat?quote:
Yo, bro, say what?quote:
http://www.microformatica.com/~fokblockquote:Op zondag 24 april 2005 23:20 schreef Monidique het volgende:
Ik moet wel weten wat de nieuwe URL dan gaat worden,.
Is die tent van jou, bril?quote:Op zondag 24 april 2005 23:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
http://www.microformatica.com/~fokblock
Done.quote:Op zondag 24 april 2005 23:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
http://www.microformatica.com/~fokblock
Nee, ik deed geen artsenopleiding.quote:Op zondag 24 april 2005 23:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[afbeelding]
Welke klotenstudie had jij ook alweer gedaan?
Wat dan wel?quote:Op zondag 24 april 2005 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik deed geen artsenopleiding.
Ik had graag entiteitenvernietiger willen worden.quote:Op zondag 24 april 2005 23:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat dan wel?
Mooi was die entiteit
eenzaamheid komt in alle lagen van de bevolking voorquote:Op zondag 24 april 2005 23:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik had graag entiteitenvernietiger willen worden.
Ik ben universitair afgestudeerd en gediplomeerd elektrotechnicus met als specialiteit telecommunicatie.
Niet verlegen worden, ik haat eigenlijk beta's, wegens hun slechte communicatieve vaardigheden.quote:Op zondag 24 april 2005 23:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Dan druipt deze nietswaardige alfa af.
Wolffje? Slecht in communicatie? Kom zeg!quote:Op zondag 24 april 2005 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet verlegen worden, ik haat eigenlijk beta's, wegens hun slechte communicatieve vaardigheden.
een even nikszeggend antwoord kan zijn in bevragende vorm "want?".quote:Op zondag 24 april 2005 23:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
eenzaamheid komt in alle lagen van de bevolking voor
Dus?quote:Op zondag 24 april 2005 23:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
een even nikszeggend antwoord kan zijn in bevragende vorm "want?".
Hoezo?quote:
Zolang je je vriending niet ontworpen hebt, dan is er niets aan de hand. Ga maar slapenquote:Op zondag 24 april 2005 23:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
een even nikszeggend antwoord kan zijn in bevragende vorm "want?".
Subtiel.quote:Op zondag 24 april 2005 23:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wolffje? Slecht in communicatie? Kom zeg!
Ja, ga jij maar slapen, fantast.quote:Op zondag 24 april 2005 23:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zolang je je vriending niet ontworpen hebt, dan is er niets aan de hand. Ga maar slapen
Make up your mind!quote:Op zondag 24 april 2005 23:30 schreef Monidique het volgende:
Misschien kan ik het ook wel op blogspot.com hosten...
Ik zei toch, wat een nurt.quote:Wie waar wat in te brengen heeft is allesbehalve jouw call, gelly.
Ik ben inderdaad een klassieker, maar de rest van de klas bestaat eigenlijk uit gewone mensen.quote:Op zondag 24 april 2005 23:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wolffje? Slecht in communicatie? Kom zeg!
Doe die rooie ook maar een rooie, de arme sloeber.quote:Op zondag 24 april 2005 23:44 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik haal nog een glaasje wijn.
iiquote:Op zondag 24 april 2005 23:42 schreef Monidique het volgende:
'k Heb een probleempje. Sinds ik zo geniepig was om hét van J. Slayer Bach te downloaden, vind ik andere muziek, zoals, ik zeg maar wat, Machine Head of Slayer, helemaal niet zo leuk meer om naar te luisteren.
Daddizz aaltai fffainquote:Op zondag 24 april 2005 23:46 schreef Monidique het volgende:
Harrie, jaai kroig ok nag ien wointje ve moin!
Dat is ook zo, ik wil als martelaar ten onder gaan.quote:Op zondag 24 april 2005 23:53 schreef Harry_Sack het volgende:
fok! wordt steeds hysterischer, dat zou jullie toch moeten doen bloeien? Wat zullen we nou krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |