Ai, dat kan je nú dus nog niet veranderen? Jammer. Is trouwens vrij eenvoudig, maar ja, je zult er wel root-access voor nodig hebben.quote:Op maandag 25 april 2005 00:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad aardig pijnlijk. Ik zal direct een verzoek tot wijziging indienen.
http://fokblock.blogspot.com/quote:Op maandag 25 april 2005 09:51 schreef George-Butters het volgende:
Zeg wat is het adres waarop Mon zijn fokblock host?
Een historische plaatsbepaling van Ezer Weizman 1924 - 2005 en de controverses rondom zijn presidentschap zal vast ook volstaan.quote:Op maandag 25 april 2005 00:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Uiteindelijk schrijf je een bachelorwerkstuk over een onderwerp van jouw keuze, bijvoorbeeld over een werk uit de klassieke poezie, een boeiend aspect van de islamitische mystiek of een kwestie uit de moderne Iraanse geschiedenis.
quote:Op maandag 25 april 2005 10:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Grafschrift voor sjun;
Zie hier de nieuwe vormgeving
Van sjuns werkelijkheidsbeleving
Door Batuwu_Griekgriek.
Een doorlopend proces als een betekenende werkelijkheidsbeleving vanuit een levenslang groeiende persoonlijke bagage laat zich nimmer vastleggenquote:Op maandag 25 april 2005 10:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Grafschrift voor sjun;
Zie hier de nieuwe vormgeving
Van sjuns werkelijkheidsbeleving
Door Batuwu_Griekgriek.
Het is moeilijk bescheiden te blijven he?quote:Op maandag 25 april 2005 11:03 schreef sjun het volgende:
[..]
Een doorlopend proces als een betekenende werkelijkheidsbeleving vanuit een levenslang groeiende persoonlijke bagage laat zich nimmer vastleggen [afbeelding]
teveel eer voor een digitale entiteit om IRL de gemoederen te bewegen. Indien de verscheiding daar is rest een leegte die weldra zal worden ingenomen door anderen
Mwôh, het is geen ander ritueel dan een klaagzang over de vooral door anderen betaalde sociale verworvenheden.quote:Op maandag 25 april 2005 11:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het is moeilijk bescheiden te blijven he?
Ik zie een grote leegte die opgevuld kan worden door een hoop entiteiten.quote:Op maandag 25 april 2005 12:08 schreef sjun het volgende:
[..]
Mwôh, het is geen ander ritueel dan een klaagzang over de vooral door anderen betaalde sociale verworvenheden.
Sorry Cohen, maar wij zijn niet blij van al die wapens op straatquote:Cohen niet blij met wapenbeurs in RAI
AMSTERDAM - Burgemeester Cohen van Amsterdam is niet blij met de komst van de wapenbeurs International Training and Education Conference (ITEC) naar de RAI in april. Hij noemde het "onwenselijk" dat een dergelijk evenement in zijn stad plaatsvindt. "Dit staat haaks op de aanpak van agressie en geweld in Amsterdam", zei hij donderdag tijdens de commissievergadering Openbare Orde en Veiligheid.
Het schijnt dat Kok het eind jaren 90 nog heeft tegengehouden. Ik geloof er geen barst van, want ik zie dit beleid als een explosief vervolg op de laatste paarskabinetten.quote:Op maandag 25 april 2005 13:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Sorry Cohen, maar wij zijn niet blij van al die wapens op straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |