Ik kreeg van die film juist ongelofelijk trek in Mac voedsel.quote:Op maandag 25 april 2005 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Big Tasty is niet te vreten man... die saus die ze erop pleuren
Ik ga dadelijk Super Size Me kijken, waarschijnlijk kom ik dan voorlopig sowieso niet meer bij de Mac
Dat mooitquote:Op maandag 25 april 2005 22:29 schreef Slaaitjuh het volgende:
We kunnen ook gewoon een boycot uitvoeren en met heel nederland de mac niet meer bezoeken tot we bier krijgen!
Mensch, houd uw kind binnenshuis!
Vlegelquote:
we kunnen ook met zijn alle in de ingang van alle mcdonalds filialen gaan liggen enzoquote:
Ja Langs de A2 enzoquote:Op maandag 25 april 2005 23:26 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
we kunnen ook met zijn alle in de ingang van alle mcdonalds filialen gaan liggen enzo
Of een lamme tocht?quote:Op maandag 25 april 2005 23:55 schreef Tiemie het volgende:
Wanneer gaan we die protestmars eens lopen?
Dat is een goed ideequote:Op maandag 25 april 2005 23:26 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
we kunnen ook met zijn alle in de ingang van alle mcdonalds filialen gaan liggen enzo
ok doeiquote:
Daar zit natuurlijk een kern van waarheid inquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:36 schreef greatgonzo het volgende:
ik ben er niet eerder voor, dan dat ze beugels gaan verkopen bij de Mac.
Want als het door gaat krijgen we natuurlijk weerheineken
Kicken!quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:45 schreef Diebitch het volgende:[afbeelding]
Ennn... Doe er ook maar een biertje bij!!![]()
![]()
als ik dat woord zie moet ik meteen denken aan de gabber hipheid van wat jaren geledenquote:
hakkuh en zaguh toch?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:26 schreef Talietje het volgende:
[..]
als ik dat woord zie moet ik meteen denken aan de gabber hipheid van wat jaren geleden
HAKKUH EN FLIPPPUHH
Achterhaald. Jij trouwens ook.quote:Op zondag 24 april 2005 13:04 schreef kikoooooo het volgende:
Word t tijd voor een mcbier.tk deel 4?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |