Hmmmmmm, u kunt kiezen uit aardbeien, vanille, banaan en chocolade-bierquote:Op zondag 24 april 2005 16:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
IJsklonten d'r bij, rietje erin, heerlijk.
In Italië had ik het volgens mij in een doorzichtige plastic beker... Zo'n festival ding.quote:Op zondag 24 april 2005 16:21 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Hmmmmmm, u kunt kiezen uit aardbeien, vanille, banaan en chocolade-bier
Ik kreeg 't in een blikje. Helaas niet uit glas.
Beetje onlogische reactie, aangezien Nederlanders net zo goed van bier houdenquote:Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw email waarin u vraagt waarom er in Nederland bij de
McDonald's geen bier verkocht wordt.
Wij vinden dat de verkoop van bier niet binnen onze filosofie past.
McDonald's is een familie restaurant. Bovendien hebben wij hier geen
vergunning voor. In het buitenland verkoop McDoanld's wel bier en
alcoholische dranken omdat de menukaart altijd wordt afgestemd op de
eetgewoonten en cultuur in het land van vestiging.
In het vertrouwen u hiermee te hebben geinformeerd.
Vriendelijke groeten,
McDonald's Nederland
Afdeling Gastenrelaties
Carolien Wesselman
mcribquote:Op maandag 25 april 2005 17:24 schreef Ruubstar het volgende:
ik wil geen McBIER ik wil de Mc rib terug
het is een vrouwquote:Op maandag 25 april 2005 17:18 schreef Roelieh het volgende:
Kreeg net een reactie van McDonald's via de mail![]()
[..]
Beetje onlogische reactie, aangezien Nederlanders net zo goed van bier houden![]()
Familierestaurant, juist, met de hele familie zuipen bij de Mac![]()
En een vergunning kunnen ze natuurlijk zo aanvragen, dat zal het probleem wel niet zijn.
quote:Op maandag 25 april 2005 17:24 schreef Ruubstar het volgende:
ik wil geen McBIER ik wil de Mc rib terug
quote:Op maandag 25 april 2005 17:18 schreef Roelieh het volgende:
[..]
Beetje onlogische reactie, aangezien Nederlanders net zo goed van bier houden![]()
En een vergunning kunnen ze natuurlijk zo aanvragen, dat zal het probleem wel niet zijn.
Ik sprak vandaag nog iemand die bij de Mac werkt en die had ook het idee dat het absoluut onmogelijk is om bier bij de Mac te krijgen en het zal ook nooit ingevoerd worden ook.quote:Op maandag 25 april 2005 17:44 schreef Controle het volgende:
Heeft deze actie nog steeds geen rendement :S
Dan moeten er maar hardere maatregelen genomen worden.quote:Op maandag 25 april 2005 17:47 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag nog iemand die bij de Mac werkt en die had ook het idee dat het absoluut onmogelijk is om bier bij de Mac te krijgen en het zal ook nooit ingevoerd worden ook.
Dat is correct, kikoooooo.quote:
Dit was mijn mailtje:quote:Op maandag 25 april 2005 17:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Tering zeg, jij mailt een keertje en je krijgt direct een reactie!
Die topics van mij van enkele maanden terug hebben er voor gezorgd dat tientallen FOK!kers hebben gemaild naar McDonald's en helemaal niemand heeft een antwoord gehad...
Misschien lag het aan het niveau van sommige 'brieven'.
Op www.mcbier.tk zijn ze nog wel te vinden geloof ik...
Zondag gestuurd, dinsdag reactiequote:Geachte McDonald's Nederland,
Al een flinke tijd eet ik een aantal avonden per week bij McDonald's. Dit
bevalt me tot nu toe altijd zeer goed, op één ding na. Er wordt namelijk
geen bier geschonken en de reden daarvoor is mij volledig onduidelijk. In
het buitenland kan ik namelijk wel heerlijk genieten van een biertje bij
alle McDonald's restaurants. Het zou een perfecte toevoeging zijn op het
huidige assortiment.
Ik hoop dat dit gerealiseerd kan worden hier in Nederland, of dat ik in
ieder geval een passende uitleg kan krijgen waarom dit niet zou kunnen.
Met vriendelijke groet,
Nee , in een plastic bier bekertje waar een M opstaatquote:Op zondag 24 april 2005 15:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee!
Krijg je t dan in zo'n milkshakeding?
zit er ook 1.25% in dan?quote:Op maandag 25 april 2005 19:49 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Nee , in een plastic bier bekertje waar een M opstaat![]()
Nee, die vergunning is juist het enige probleem. Dan moet je in Nederland aan teveel extra eisen voldoen, waar de Mac geen zin in heeft. De rest van haar verhaal is inderdaad bullshit, want Nederland is een bierland bij uitstek.quote:Op maandag 25 april 2005 17:18 schreef Roelieh het volgende:
[..]
Van die Mac medewerker vernam ik dat McDonald's Nederland tegenwoordig een Belgische führer heeft, dat lijkt me een goede zaak. Eens een keer met die vent bellen en wat ideetjes uitwisselen, die snapt vast wat we bedoelen.quote:Op maandag 25 april 2005 21:56 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, die vergunning is juist het enige probleem. Dan moet je in Nederland aan teveel extra eisen voldoen, waar de Mac geen zin in heeft. De rest van haar verhaal is inderdaad bullshit, want Nederland is een bierland bij uitstek.
Het wordt toch tijd voor een politieke lobby. Misschien via Johan Vlemminx?
Dat is juist het lekkerste samen met die kaas en de grotequote:Op maandag 25 april 2005 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Big Tasty is niet te vreten man... die saus die ze erop pleuren
Ik ga dadelijk Super Size Me kijken, waarschijnlijk kom ik dan voorlopig sowieso niet meer bij de Mac
Ik kreeg van die film juist ongelofelijk trek in Mac voedsel.quote:Op maandag 25 april 2005 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Big Tasty is niet te vreten man... die saus die ze erop pleuren
Ik ga dadelijk Super Size Me kijken, waarschijnlijk kom ik dan voorlopig sowieso niet meer bij de Mac
Dat mooitquote:Op maandag 25 april 2005 22:29 schreef Slaaitjuh het volgende:
We kunnen ook gewoon een boycot uitvoeren en met heel nederland de mac niet meer bezoeken tot we bier krijgen!
Mensch, houd uw kind binnenshuis!
Vlegelquote:
we kunnen ook met zijn alle in de ingang van alle mcdonalds filialen gaan liggen enzoquote:
Ja Langs de A2 enzoquote:Op maandag 25 april 2005 23:26 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
we kunnen ook met zijn alle in de ingang van alle mcdonalds filialen gaan liggen enzo
Of een lamme tocht?quote:Op maandag 25 april 2005 23:55 schreef Tiemie het volgende:
Wanneer gaan we die protestmars eens lopen?
Dat is een goed ideequote:Op maandag 25 april 2005 23:26 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
we kunnen ook met zijn alle in de ingang van alle mcdonalds filialen gaan liggen enzo
ok doeiquote:
Daar zit natuurlijk een kern van waarheid inquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:36 schreef greatgonzo het volgende:
ik ben er niet eerder voor, dan dat ze beugels gaan verkopen bij de Mac.
Want als het door gaat krijgen we natuurlijk weerheineken
Kicken!quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:45 schreef Diebitch het volgende:[afbeelding]
Ennn... Doe er ook maar een biertje bij!!![]()
![]()
als ik dat woord zie moet ik meteen denken aan de gabber hipheid van wat jaren geledenquote:
hakkuh en zaguh toch?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:26 schreef Talietje het volgende:
[..]
als ik dat woord zie moet ik meteen denken aan de gabber hipheid van wat jaren geleden
HAKKUH EN FLIPPPUHH
Achterhaald. Jij trouwens ook.quote:Op zondag 24 april 2005 13:04 schreef kikoooooo het volgende:
Word t tijd voor een mcbier.tk deel 4?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |