Ik ben eergister unband, en hoeveel heb ik nu al gepost? Wegblijven helpt dus niet, ik blijf een kutuser.quote:Op zondag 24 april 2005 11:35 schreef ArmaniMania het volgende:
Net zo als pridemeid, vooral wegblijven
Dat hadden wij je ook kunnen vertellen.quote:
Nee oke, maar (dit is ook een grote tip voor Pridemeid, ik weet dat ze nog meeleestquote:Op zondag 24 april 2005 11:37 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik ben eergister unband, en hoeveel heb ik nu al gepost? Wegblijven helpt dus niet, ik blijf een kutuser.
Nadat ik gegeten heb ga ik inpakken, ik laat later wel horen hoe het gegaan is.quote:Op zondag 24 april 2005 11:38 schreef ShaoliN het volgende:
Tip 1. Zet kamp op een spoorweg overgang en wacht een aantal uur op de volgende instructie.
Ok, ik wens je succes!quote:Op zondag 24 april 2005 11:40 schreef woutabest het volgende:
[..]
Nadat ik gegeten heb ga ik inpakken, ik laat later wel horen hoe het gegaan is.![]()
Posten: een struikelende newbie guidequote:Op zondag 24 april 2005 11:49 schreef woutabest het volgende:
Een oude mod, yogi ofzo, wist er ook nog een paar. Vroeger was er ook een mooi topic maar die kan ik dus mooi niet terug vinden.
Dat ben jij wel he OPA Braun.quote:Op zondag 24 april 2005 12:55 schreef BrauN het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat geen mens je kent hier... Is dit een schreeuw om aandacht, of denk je werkelijk dat je een legendarische user was?
Dat zuigt.quote:Op zondag 24 april 2005 13:14 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ik heb weer allerlei verplichtingen die ik ga vernachelen met mijn ST.
Fietsen?quote:Op zondag 24 april 2005 13:19 schreef Nagz het volgende:
[..]
Dat zuigt.
Ik ga zo een eind fietsen en daarna mijn ST verkrachten.
Achja, gezond is het wel. Ofzo.quote:Op zondag 24 april 2005 13:21 schreef Nagz het volgende:
[..]
Ja, mijn pa had zo'n raar idee zomaar....
Ik zei ja
Als jij 6 maanden niet post kent ook niemand je meer.quote:Op zondag 24 april 2005 12:55 schreef BrauN het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat geen mens je kent hier... Is dit een schreeuw om aandacht, of denk je werkelijk dat je een legendarische user was?
Ach ja, zometeen wel een hartstilstand ofzo....quote:
Dit is geen kuttopic! Er heeft zelfs al een mod gereageertquote:Op zondag 24 april 2005 13:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
meestal vliegen ze snel op slot
Yup... daar staat de ST voorquote:Op zondag 24 april 2005 13:31 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Bits?
Ik wil eens mee naar zo'n party. SJ wil ook wel.quote:Op zondag 24 april 2005 13:50 schreef Nagz het volgende:
[..]
Hehehehehe, ik heb aan een quiz meegedaan op een party
http://www.demozone.nl/index2.phpquote:Op zondag 24 april 2005 13:58 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ik wil eens mee naar zo'n party. SJ wil ook wel.
Eehhh, je username loopt een beetje achter..quote:Op zondag 12 maart 2006 12:15 schreef frenzy2003 het volgende:
naar aanleiding van een shitload aan kutusers(lees Maikuuul) leek me dit een verstandige kick.
Nee.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:15 schreef frenzy2003 het volgende:
naar aanleiding van een shitload aan kutusers(lees Maikuuul) leek me dit een verstandige kick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |