Kijk, dat zelfde kun je natuurlijk zeggen van veel conspirancysites. Het gaat er om om het verhaal te lezen en beoordelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:43 schreef 1.61803399 het volgende:
Ik zal die twee PDFjes eens goed bekijken, ik kan er nu weinig over zeggen. Ik wil wel even opmerken dat de 911 commissie nou niet de meest betrouwbare bron is:
Da's inderdaad erg vreemd. Ik heb net ergens op een ander forum gelezen dat 'ie dat doet omdat 'ie de verzekeringsgelden wil opstrijken, maar dan lijkt me het juist beter om te ontkennen dat het is opgeblazen, want als je het zelf doet, dan krijg je sowieso niets terug. Overigens vraag ik me af of de verzekering dit überhaupt dekt, want schade door oorlog en terrorisme wordt meestal neit gedekt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:43 schreef 1.61803399 het volgende:
En nog iets, als het gebouw door brand is ingestort, waarom zegt de eigenaar van het gebouw dat het met explosieven is gedaan?
Heeft er misschien mee te maken dat WTC 7 ook vrij hoog is (zie in het plaatje dat ik hierboven heb gepost) en er dus meer kans is dat het geraakt wordt en een deel van de andere gebouwen afschermt (ik roep hier maar wat, want ik ken de plattegrond van de WTC niet).quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:43 schreef 1.61803399 het volgende:
En is het niet (bijna onmogelijk?) toevallig dat alle WTC gebouwen zijn ingestort en verder helemaal niets, op een klein kerkje na?
Getuigenverklaringen zijn onbetrouwbaar, maar bij het Pentagon zie je bv. circa 100 mensen die het over een vliegtuig hebben en eentje die een vergelijking maat met een kruisraket. Dan weet ik wel wat ik moet geloven (die 100).quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:43 schreef 1.61803399 het volgende:
En Wombcat, die getuigenis spreekt idd mijn theorie tegen, maar ik heb er ook een hoop gelezen die hele andere dingen zeggen. Kijk bijvoorbeeld eens naar alle verschillende getuigenverklaringen van wat er gebeurd is bij het Pentagon die dag. Het toont niets aan, behalve dat getuigenverklaringen onbetrouwbaar zijn.
In die PDF-jes die ik postte zit ook een foto waar over een verdieping of 4-5 een hap van naar ik schat zeker 5 meter uit het gebouw is. Gezien de hoek waarin die foto genomen is, kun je niet zien wat de schade binnen is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:43 schreef 1.61803399 het volgende:
En dan nog dit plaatje, net na het instorten van de toren. Ik zie geen schade, zelfs het dak is nog compleet intact:
http://www.911inplanesite.com/images2005/01_wtc7.jpg

het is zelfs zo erg dat Larry Silverstien het als 2 apparte terroristische aanslagen wil zien om zo het dubbele verzekerings bedrag op te strijken ! 7 miljard ipv 3.5 ? zou ik ff moeten opzoeken !quote:Da's inderdaad erg vreemd. Ik heb net ergens op een ander forum gelezen dat 'ie dat doet omdat 'ie de verzekeringsgelden wil opstrijken,

Maak daar maar minstens 8 verdiepingen van en oplopend van 1 tot een meter of 6 (waarna het verder naar onderen uit beeld verdwijnt, maar de foto lijkt aan te geven dat het verder naar beneden meer schade is).quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:57 schreef Wombcat het volgende:
In die PDF-jes die ik postte zit ook een foto waar over een verdieping of 4-5 een hap van naar ik schat zeker 5 meter uit het gebouw is. Gezien de hoek waarin die foto genomen is, kun je niet zien wat de schade binnen is.

Nou ja, als een gebouw van jouw was ingestort, wilde je er ook graag wat voor terugzien. Er is ook wel wat voor te zeggen trouwens: er zijn immers twee vliegtuigen in gevolgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:07 schreef merlin693 het volgende:
[..]
het is zelfs zo erg dat Larry Silverstien het als 2 apparte terroristische aanslagen wil zien om zo het dubbele verzekerings bedrag op te strijken ! 7 miljard ipv 3.5 ? zou ik ff moeten opzoeken !

How could Silverstein Group have been ignorant of this?quote:="BusinessWeek"]From an economic standpoint, the trade center -- subsidized since its inception -- has never functioned, nor was it intended to function, unprotected in the rough-and-tumble real estate marketplace.
quote:="iiRealEstate"]Deal of the Year: World Trade Center, New York, NY
Weighing in at $3.2 billion, the acquisition of the 99-year leasehold of the World Trade Center was the largest of the year. "Notwithstanding the emotional difficulty of celebrating anything related to the World Trade Center is the fact that upon completion of its acquisition by Larry Silverstein, it was clearly the deal of the year for the industry, and now more than ever, a deal of a lifetime for Silverstein" said Ken Zakin, managing director at Insignia/ESG.
quote:="Forbes.com 12/06/04"]Update: WTC Leaseholder May Collect Up To $4.6B
A federal jury on Monday ruled that the assault on the Twin Towers of the World Trade Center was in fact two occurrences for insurance purposes. The finding in U.S. District Court in Manhattan means leaseholder Larry Silverstein may collect up to $4.6 billion, according to reports.
Perhaps he meant:quote:we will seek to develop its potential, raising it to new heights

http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/witnesses/bart.htmlquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:57 schreef Wombcat het volgende:
Getuigenverklaringen zijn onbetrouwbaar, maar bij het Pentagon zie je bv. circa 100 mensen die het over een vliegtuig hebben en eentje die een vergelijking maat met een kruisraket. Dan weet ik wel wat ik moet geloven (die 100).

quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:19 schreef UncleScorp het volgende:
Soit als wtc7 echt ingestort is door schade berokkend door de instortende wtc's, blijft het nog steeds opmerkelijk dat het zodanig beschadigd werd dat het toch zo keurig ingestort is.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:01 schreef UncleScorp het volgende:
Mja als je zo begint kan alles natuurlijk ...

Waarom roep jij bij een 911blogger dat het interessant en veelzeggend is, maar bij een 911 commissie dat ze niet betrouwbaar zijn? Is ook wel erg 1kennig in mijn ogen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:57 schreef 1.61803399 het volgende:
http://www.911blogger.com(...)-see-about-wtc7.html
hier worden ook interessante punten aangehaald:
- mensen werd vantevoren gewaarschuwd voor het instorten
- een stalen gebouw kan niet instorten door brand want vuur is hiervoor niet heet genoeg
- De Editor in Chief van Engineering Monthly, die het heeft geresearcht gelooft ook niets van de officiele verklaring
En een paar veelzeggende plaatjes en filmopnames.

Het gaat om feiten. Feiten zijn dingen die vaststaan. Er zijn er al een hoop van langsgekomen in dit topic. Plaatjes, filmpjes, documenten, officiele uitspraken van topmensen bijvoorbeeld, en tot op zekere hoogte ooggetuigeverklaringen, dat zijn feiten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:01 schreef TheMassive het volgende:
Waarom roep jij bij een 911blogger dat het interessant en veelzeggend is, maar bij een 911 commissie dat ze niet betrouwbaar zijn? Is ook wel erg 1kennig in mijn ogen.

Heb jij het 911 rapport al gelezen btw ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:01 schreef TheMassive het volgende:
Waarom roep jij bij een 911blogger dat het interessant en veelzeggend is, maar bij een 911 commissie dat ze niet betrouwbaar zijn? Is ook wel erg 1kennig in mijn ogen.

Die presentatie van Griffin vind ik echt gaaf, dus vandaar deze post herhaling, misschien vindt u 't ook gaafquote:Op zaterdag 30 april 2005 02:09 schreef NorthernStar het volgende:
Het zijn idd erg goede lezingen.
Deze is ook erg goed: http://www.911busters.com/911_new_video_productions/index.html
De eerste link is een presentatie van David Griffin waarin hij het officiele 911 rapport behandeld. Aanrader als je eens een uurtje over hebt.

Mwah, valt wel mee hoor. Ik heb driekwart jaar geleden heel wat internetsites met getuigenverklaringen gelezen. De meest conspirancysites halen wat getuigenverklaringen uit hun verband. Als iemand zegt "en het vloog richting het Pentagon als een kruisraket", concluderen ze automatisch dat het dus een kruisraket was. Dat daar tegenover iets van 80 verklaringen staan van mensen die specifiek een passagiersvliegtuig hebben gezien, vergeten ze dan gemakshalve maar even.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:27 schreef 1.61803399 het volgende:
[..]
http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/witnesses/bart.html
http://eric.bart.free.fr/iwpb/
Laten we de discussie ontopic houden, maar ik wil je er gewoon even op wijzen dat je niet helemaal goed geinformeerd bent. Er zijn erg veel getuigen die met verklaringen komen die tegen de officiele verklaring ingaan. En dan ben ik nog niet eens begonnen over anomalieën in de foto's!

Plaatjes en filmpjes zijn wel feiten ja, maar vertellen niet altijd het hele verhaal. Behalve wat de camera ziet, is er namelijk heel veel wat de camera niet ziet. En je kunt (zeker op internet) natuurlijk makkelijk wat beeldjes uitknippen of alleen maar de foto's posten die je relevant vindt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:52 schreef 1.61803399 het volgende:
Het gaat om feiten. Feiten zijn dingen die vaststaan. Er zijn er al een hoop van langsgekomen in dit topic. Plaatjes, filmpjes, documenten, officiele uitspraken van topmensen bijvoorbeeld, en tot op zekere hoogte ooggetuigeverklaringen, dat zijn feiten.

Kijk, dat is nu eens goed adviesquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:43 schreef Hallulama het volgende:
Misschien moeten we gewoon gaan nadenken over hoe de toekomst zo mooi mogelijk in te kleuren, zonder al teveel in het verleden te blijven hangen, of het officiele verhaal rondom 9/11 nou waar of onwaar is, we have to move on, with grace and dignity.
Koop gewoon geen nieuwe GSM als je oude GSM 't nog prima doet, bespaar op energie, eet eens wat vaker vegetarisch (het is best lekker), en denk goed aan de volgende twee regels voor de rest van je leven:
1. Do unto others as you would have others do unto you.
2. As you sow, so you will reap.

Daarom moeten de daders gevonden worden, toch?quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:43 schreef Hallulama het volgende:
1. Do unto others as you would have others do unto you.
2. As you sow, so you will reap.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |