abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26557644
quote:
Op woensdag 27 april 2005 23:45 schreef Richie_Rich het volgende:

[..]

Je moet niet te veel ronddwalen op internet, doet je realiteitszin geen goed
Ik ga geen verdere discussie aan met iemand die alleen binnen de geijkte kaders kan denken.
  woensdag 27 april 2005 @ 23:49:47 #52
111171 Richie_Rich
Rich Industriesİ
pi_26557680
quote:
Op woensdag 27 april 2005 23:48 schreef HIHIHIHI het volgende:

[..]

Ik ga geen verdere discussie aan met iemand die alleen binnen de geijkte kaders kan denken.
Je bedoelt iemand die meteen alles nuanceert en niet al die vlot geschreven internet conspiracy theory's als zoete koek slikt.

Ja, dat ben ik ja.
  donderdag 28 april 2005 @ 06:23:49 #53
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_26561636
wil even wat zeggen weer (ja het is leuk als baaj begint ik weet het)

illuminati is niet een organisatie die de wereld *wil* veroverren.
de illuminati is een occulte orde , gezeteld door zogenaamde wijze mannen.
oftewel mensen die al de touwtjes in handen hadden.
de illuminati is later ontdekt en ze zijn zoals het heet ondergronds gegaan.
oftewel zoals de mafia het zou doen.

dan hebben we ook nog de rothschilds , die het geld in handen hebben.
en geld is macht.

aan de anderre kant van de oceaan ook nog de rockerfellers.
zelfde verhaal.

complotten trouwens , zijn niet zoals je ze in films ziet , met een wij willen de wereld veroveren.
de wereld is al veroverd.
hert enige complot wat er nog is , is ons te onhouden er op *grote schaal* bewust van te worden.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_26561924
quote:
Op donderdag 28 april 2005 06:23 schreef BaajGuardian het volgende:
wil even wat zeggen weer (ja het is leuk als baaj begint ik weet het)

illuminati is niet een organisatie die de wereld *wil* veroverren.
de illuminati is een occulte orde , gezeteld door zogenaamde wijze mannen.
oftewel mensen die al de touwtjes in handen hadden.
de illuminati is later ontdekt en ze zijn zoals het heet ondergronds gegaan.
oftewel zoals de mafia het zou doen.

dan hebben we ook nog de rothschilds , die het geld in handen hebben.
en geld is macht.

aan de anderre kant van de oceaan ook nog de rockerfellers.
zelfde verhaal.

complotten trouwens , zijn niet zoals je ze in films ziet , met een wij willen de wereld veroveren.
de wereld is al veroverd.
hert enige complot wat er nog is , is ons te onhouden er op *grote schaal* bewust van te worden.
Sorry, maar dat ben ik niet met je eens.

Ze hebben nog niet de totale controle, anders was de tyrannieke staat al realiteit geweest.
Veel aspecten van een totalitaire staat zijn al aanwezig, maar het feodale systeem is nog niet gerealiseerd.

Een interessante link over een bizar verhoor uit 1938.

http://www.savethemales.ca/000275.html

Hier de complete tekst;

http://www.worldnewsstand.net/history/red2.html
  donderdag 28 april 2005 @ 10:11:28 #55
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_26563553
wie zegt dat de staat tyranniek moet zijn? man houd jezelf toch geen illusies voor.

wat verwacht jij nou , dat er straks legers in zwarte pakken door de straten lopen met overal banners met een leus van *de tyrannieke* wereldregering?

ze hebben al totale controle.
of vind je het pas totaal genoeg wanneer het op tv te zien is?

en ik hoef geen teksten te lezen.
ik weet genoeg.
  donderdag 28 april 2005 @ 10:14:45 #56
71257 JeetjeMina
Kvinnutammaniemirnemaal
pi_26563632
quote:
Op woensdag 27 april 2005 23:49 schreef Richie_Rich het volgende:

[..]

Je bedoelt iemand die meteen alles nuanceert en niet al die vlot geschreven internet conspiracy theory's als zoete koek slikt.

Ja, dat ben ik ja.
Er bestaan ook boeken en video's , internet is niet het enige medium

deze link kwam ik nog niet eerder tegen, dus voor de liefhebbers :
http://www.davidicke.com/icke/article.html

[ Bericht 4% gewijzigd door JeetjeMina op 28-04-2005 13:47:32 ]
  donderdag 28 april 2005 @ 13:09:57 #57
115186 Yekx
it's a mystery
pi_26568102
Ik vind zelf dat put optie verhaal interessant, en ook een eventueel onderzoek naar massale verkoop van aandelen voor 9/11 zou m.i. leuke info kunnen opleveren...
Wellicht aardig om eens op te Googelen:
Nina Brink aandelen 9/11, zo zijn er meer gevallen bekend...toch enige voorkennis of toch intuïtie
All are lunatics, but he who can analyze his delusion is called a philosopher.
pi_26570589
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:11 schreef BaajGuardian het volgende:
wie zegt dat de staat tyranniek moet zijn? man houd jezelf toch geen illusies voor.

wat verwacht jij nou , dat er straks legers in zwarte pakken door de straten lopen met overal banners met een leus van *de tyrannieke* wereldregering?

of vind je het pas totaal genoeg wanneer het op tv te zien is?

en ik hoef geen teksten te lezen.
ik weet genoeg.
Het is jammer dat je je zo dogmatisch opstelt.
Je weet nimmer genoeg....... er is altijd nog iets te leren.

Die teksten van Red Symphony zijn behoorlijk interessant.
Temeer omdat het informatie van een insider is, en daarom hecht ik er zeker waarde aan.
  donderdag 28 april 2005 @ 15:05:29 #59
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_26571053
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Controle over wat?
pi_26573818
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:05 schreef Lithion het volgende:
Controle over wat?
Niet over jou als individu. Vrije mensen zijn namelijk niet te controleren.

Maar wat is wel te controleren?

(centrale) banken, beurzen, economische watchdogs, internationale overlegorganen, multinationals, denktanks, televisiezenders, kranten, defense contractors en energiebedrijven, om er maar eens een paar te noemen. Ofwel de mensen die jou werk geven, je salaris betalen, de winkels runnen, bepalen wat jij wel en niet te horen of te zien krijgt, wat jij betaalt voor produkten in de winkel, waar en waneer oorlog wordt gevoerd enz.

Ik zeg niet dat deze allemaal volledig onder controle staan van aliens of illumnati, ik zeg niet dat ze allemaal samenwerken om ons tot slaaf te maken, of zelfs dat ze doelbewust een vijand van het volk zijn geworden.

Maar het is gewoon een feit dat er een klein groepje gelijkgestemden is dat een onevenredig groot aantal sleutelposities bekleedt binnen deze organisaties. Tegelijkertijd is het zo dat deze mensen achter de schermen met elkaar overleggen over welke kant het op moet met de wereld. Op deze manier hebben ze een zeer grote controle over jouw leven.

Jij denkt dat je vrij bent, en dit is je ook je hele leven verteld. Maar hoe vrij ben je eigenlijk? Je zegt wel tegen jezelf dta je kan doen wat je zelf wilt, maar is het niet zo dat je alleen kan kiezen uit de opties die ons worden aangeboden vanuit de maatschappij?
Small minds, cold hearts and lost souls are the most dangerous weapons of mass destruction
pi_26574040
Eigenlijk een beetje te vergelijken met de matrix ... er wordt bepaald waarin wij kunnen leven ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_26574904
Onze hele overcomplexe samenleving is een matrix. Bovengenoemd probleem is daar een aspect van. Kunst, cultuur, religie, economie, normen&waarden, oorlog, information overload, politiek, verwachtingspatronen, rechtspraak, enz ... los gezien kunnen ze allemaal nut hebben, maar bij elkaar vormen ze een matrix die sterker is dan elke persoon. Er wordt niet veel over gepraat omdat weinig mensen er bewust over nadenken, maar onbewust heeft iedereen er last van en is het de oorzaak van de angst, onzekerheid en onvrede die we steeds meer zullen zien.

"Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction." - Albert Einstein

Nu we het toevallig toch over de MATRIX hebben, dit is ook wel relevant:

"The Multistate Anti-Terrorism Information Exchange (MATRIX) pilot project leverages proven technology to assist criminal investigations by implementing factual data analysis from existing data sources and integrating disparate data from many types of Web-enabled storage systems. This technology helps to identify, develop, and analyze terrorist activity and other crimes for investigative leads. Information accessible includes criminal history records, driver's license data, vehicle registration records, and incarceration/corrections records, including digitized photographs, with significant amounts of public data records. This capability will save countless investigative hours and drastically improve the opportunity to successfully resolve investigations. The ultimate goal is to expand this capability to all states."

http://www.matrix-at.org/

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat we zoiets in de EU hebben. Maar eh... waar hadden we het ook al weer over? Vrijheid?
Small minds, cold hearts and lost souls are the most dangerous weapons of mass destruction
  donderdag 28 april 2005 @ 17:53:15 #63
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_26575484
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:30 schreef 1.61803399 het volgende:
Kunst, cultuur, religie, economie, normen&waarden, oorlog, information overload, politiek, verwachtingspatronen, rechtspraak, enz ... los gezien kunnen ze allemaal nut hebben, maar bij elkaar vormen ze een matrix die sterker is dan elke persoon.
Wat voor een matrix vormt dat dan en welke functie heeft die dan?

Sowieso, vrije kunsten zijn exact dat. Hoe ik mij uit en in welke vorm, daar heb jij, noch iemand anders te controle over.
Cultuur is een geheel natuurlijk sociologisch fenomeen van menselijke interactie waarbij op micro-, meso- en macroniveau cultuurvorming plaatsvindt. Al zou iemand op macroniveau invloed uit willen oefenen, dat zou nauwelijks invloed hebben op meso- en microniveau omdat cultuurvorming niet uitsluitend een top-down proces is, maar een mix van top-down en bottom-up.
Normen & waarden komen uit die cultuur en sociale interactie op dezelfde manier voort.
Information overload? Uitlsuitend als je zelf geen schifting kunt maken.
quote:
Er wordt niet veel over gepraat omdat weinig mensen er bewust over nadenken, maar onbewust heeft iedereen er last van en is het de oorzaak van de angst, onzekerheid en onvrede die we steeds meer zullen zien.
Lulkoek. Het zijn mensen die de realiteit niet aankunnen die in angst leven (en samenzweringsverhalen gaan verzinnen ). Feit is dat door technologische vooruitgang het leven aan complexiteit gewonnen heeft. Waar je voorheen je hele leven in hetzelfde dorp bleef wonen, je hele leven hetzelfde beroep uitoefende en met dezelfde mensen omging is het nu zo dat de onzekerheid bij al deze factoren veel groter is doordat, door voortschrijdende technologische ontwikkeling, de mogelijkheden van het individu veel groter zijn geworden. Micro-culturen waren dus veel sterker gedefinieerd in Nederland vanwege de sterker gegroepeerde interactie, wat ook één van de redenen is dat tegenwoordig de Nederlander zich individualistischer opstelt. Maar juist ook door die toegenomen chaos in de samenleving is het hele idee van de Illuminatie een leuk sprookje, maar meer niet. Juist gegroepeerde en duidelijk afgebakende micro-leefgemeenschappen zijn makkelijk te controleren; in een maatschappij waarin maatschappelijke interactie een bijzonder chaotisch patroon vertoont is een individu helemaal niet van bovenaf op micro-niveau te controleren in zijn gedrag.

De onzekerheid over je toekomst is toegenomen doordat je keuzemogelijkheden zijn toegenomen. Je kunt morgen zonder een centje pijn naar elke plek op de wereld vertrekken, je kunt je baan opzeggen en elders je heil zoeken, je kunt zomaar ergens anders gaan wonen, je kunt van studie wisselen als die je niet aan staat, je bent niet meer veroordeeld tot het werken in het bedrijf van je vader of waar je vader ook werkt, in datzelfde dorp te blijven wonen en met een dorpsgenoot te trouwen en nieuwe dorpsgenoten te produceren. Mensen die die keuzevrijheden omarmen maken daar volop gebruik van en voelen zich heerlijk vrij, mensen die niet met die angst voor het onbekende van de toekomst om kunnen gaan creëren een paranoïa fantasiewereld waarin zij de vrijen zijn door te beweren dat degenen die daadwerkelijk van de mogelijkheden gebruik te maken die er nu zijn af te schilderen als slaven van de Illuminatie.
Nou ja, als het voor je werkt, die schijn-realiteit, ik houd je niet tegen. Maar je houdt wél alleen maar jezelf ermee tegen. Dus overcomplexe samenleving? Tja, als je daar niet mee om kunt gaan misschien wel, als je er wel mee om kunt gaan omarm je die complexiteit en maak je er volop gebruik van. Heerlijk!
pi_26575595
Even een reactie geven want ik moet snel me historie bekijken:

...reactie...
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_26576012
Does a Satanic Cult Rule the World?

"Some of the biggest men in the United States, in the field of commerce and manufacture, are afraid of something. They know that there is a power somewhere so organized, so subtle, so watchful, so interlocked, so complete, so pervasive, that they better not speak above their breath when they speak in condemnation of it." Woodrow Wilson, The New Freedom (1913)

Did you know that a "terrorist" started the First World War by killing the heir to the Austrian throne? The terrorist was a Freemason. Most wars are engineered by the Illuminati to weaken civilization and create a global police state, the "New World Order."

We need to see current events in a new way. The conflict is NOT between countries or religions or "civilizations."

The conflict is between the people and most of our "leaders" -- government, media, religion, education and business -- who owe their position to this extremely powerful and evil cult. They are traitors.

Who is the Illuminati? We are still living off the twilight rays of Western Civilization, which was based on Christianity. Civilization is always based on a religion, an ideal. Christ taught that God is Immanent and His Plan is to manifest Himself through His Creation. We must do His will rather than pursue our own selfish desires. Kings derived their authority from God and were answerable to Him.

The Jewish Pharisees rejected Christ. They practised a naturalistic religion that turned Christ's message on its head. Man is God, rules the universe, and defines reality. We can indulge our desires. Dating back to Zoroastrianism, the Jewish Cabala reverses the roles of God and Lucifer and embraces occult symbols, rituals and blood sacrifices.

This is the Cosmic Struggle between Spirit and Matter: God will be Immanent; Matter will resist. This is the conflict between God (the view that man is unfinished, and dependent on Divine revelation) and Lucifer (man is already god.)

The Cabalists secretly dedicated themselves to destroying Christianity and Western civilization. In 1773 Amschel Mayer Rothschild convened a meeting of 12 prominent Jewish bankers and other prominent Jewish personalities and submitted a programme to level the social order using the contradictory promise of "liberty" and "equality." In 1776, they had Adam Weishaupt organize the Order of the Illuminati, which merged with Freemasonry in 1782. Freemasonry is Cabala and, in the words of Andre Krylienko, (The Red Thread) it was "launched for the purpose of enlisting non-Jews consciously or unconsciously in the service of Jewry." (p.93)

The Illuminati was behind the revolutionary movements of the 18th -- 20th Century as well as their respective reigns of terror. The bankers used their power to spread their Satanic convictions. They had finagled a monopoly on credit (usurping the government's right to create money) and they needed to control the world in order to protect this prize.

Their influence on world history can be seen in the story of the red hexagram, commonly known as the "Star of David." According to researcher Fritz Springmeier, the Star of David was not associated with Jews until the Rothschilds adopted it as their symbol in 1822. The Rothschilds were considered the leaders of the Jews but I don't know if the Jews knew the Rothschilds were Satanists. The Star of David is really "The Seal of Solomon," an occult symbol for the Satanic. Solomon worshipped the star "Astoreth."

Before we feel smug, the Great Seal of the United States is also a Masonic symbol. According to Eustace Mullins, the top of the pyramid is missing to indicate that they have not yet put into operation the final stages of their conspiracy. "The eye represents that Great Architect of the Universe, a cabalist concept; it is enclosed in a triangle which is the symbol of magic. The thirteen steps refer to Satan, Belial and rebellion..." (The Curse of Canaan, 141) The inscription "Novo Ordo Seclorum" means "New Secular Order."

Mullins says the leading international bankers were motivated by freemasonry: "From the year 1776, Freemasonry has been an omnipresent international government operating treasonably from within the United States, and it has exercised those powers ever since." (140)

Without fanfare, Freemasonry is being introduced as the New World Religion. We are being brainwashed with it every day. So you need to know that:

* Freemasonry is a religion that believes Lucifer is the "God of light and God of good, struggling for humanity against Adonay, God of darkness and evil."

* It is a secret society that demands adherents swear blind obedience on pain of death before they even know what it represents.

* It practises deception. It reserves its truths for the adept; the initiate is "intentionally mislead by false interpretations."

* It preaches "tolerance" and the universality of all religions in order to negate them all. Christianity is especially abjured. "Universality does not mean Christianity." (Quotes from Masonic Texts from Gary Kah, En Route to Global Occupation pp.120-140)

Freemasonry is taught to your child. For example, a survey of schools in my city shows that 75% no longer use the word "Christmas" to describe their holiday season festivities. Instead Christmas has been replaced with such jargon as "winter concerts" and "international celebration of holidays."

The Christmas tree at the Legislature was renamed "multicultural tree" until a storm of protest forced the politicians to relent.

"We have to abandon our culture in order to respect everyone else's? It's kind of silly." one parent complained.

But this is exactly the agenda: To destroy Christianity, just as they have destroyed empires, nations, heterosexual identities and nuclear families. The agenda is to strip people of power and identity leaving us defenceless in the face of one-world tyranny.

The lesson of this story is that God is indispensable. He is Reality. We cannot deny Him without denying the principle of our own fulfillment. A secular world order is prey to the devil. This is impasse we are in. We are ruled by a satanic cult.

http://www.savethemales.ca/211002.html
  donderdag 28 april 2005 @ 18:24:47 #66
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_26576213
quote:
Wat is dit voor anti-Joodse, ultra conservatieve Christelijke propaganda ?

Ah... eigenaar van de site is Henry Makow... en dankzij google vinden we al gauw dat deze meneer een god-crazy conspiracy idioot is....

Hij krijgt van mij de stem "Most likely to take out a K-Mart" voor deze maand.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_26576296
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:24 schreef ChOas het volgende:

[..]

Wat is dit voor anti-Joodse, ultra conservatieve Christelijke propaganda ?

Ah... eigenaar van de site is Henry Makow... en dankzij google vinden we al gauw dat deze meneer een god-crazy conspiracy idioot is....

Hij krijgt van mij de stem "Most likely to take out a K-Mart" voor deze maand.
Jammer dat je er niet doorheen kunt lezen.
  donderdag 28 april 2005 @ 18:34:35 #68
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_26576409
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:29 schreef HIHIHIHI het volgende:

[..]

Jammer dat je er niet doorheen kunt lezen.
Als ik er doorheenlees, al het god-fearing, anti-joodse en alle conspiracy gedachten er uit laat die TE waanzinnig zijn om ook maar enige aandacht aan te besteden...

Dan hou ik het woordje "the" over...

In het kort: Niet eens waard om doorheen te lezen... dit is geschreven door een HELE enge meneer die er gedachten op nahoudt welke Charles Manson, David Koresh, of zelfs Adolf Hitler niet zouden misstaan.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  donderdag 28 april 2005 @ 18:53:07 #69
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26576801
Het punt wat ik wilde maken is dus dat het goed is om even op concrete shit te focussen aangaande 9/11.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_26577457
http://giga.forfun.net/wtc/miscpics/wtc55-0x0.shtml

Stond net een stel foto's te bekijken.Maar damn.het is gewoon niet te bevatten wat voor zooi dit heeft aangericht.En hoeveel mensen hier bij om zijn gekomen.

verkapte tvp trouwens
Shut up!
pi_26580312
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:53 schreef Lithion het volgende:
Al zou iemand op macroniveau invloed uit willen oefenen, dat zou nauwelijks invloed hebben op meso- en microniveau omdat cultuurvorming niet uitsluitend een top-down proces is, maar een mix van top-down en bottom-up.
Meer top-down als bottom-up als je het mij vraagt. Mensen zijn bang voor terrorisme puur omdat ze er dagelijks op televisie mee geconfronteerd worden. Mensen proberen hun identiteit te ontlenen aan de producten die ze consumeren, en kiezen het product waarvan de massa-marketing hen het meest aanspreekt. Belastingen, beurskoerzen en sociale financiele voorzieningen hebben een diepgaandere invloed op de mentaliteit van mensen dan muziek, film en schilderkunst.
quote:
Normen & waarden komen uit die cultuur en sociale interactie op dezelfde manier voort.
Information overload? Uitlsuitend als je zelf geen schifting kunt maken.
Jij kan ook geen schifting maken. Ik denk dat jij het onbewuste element van de mens zwaar onderschat. De mensen kunnen moeilijk omgaan met de virtuele confrontatie met onder andere oorlog, armoede, incompetentie en vooroordelen die ze elke dag ondergaan door de alomvertegenwoordigde media. Alle informatie die je binnen krijgt wordt door je onbewuste opgenomen en je bewuste gedachten wordt hierop gebaseerd! De enige manier om hier onderuit te komen is om bewust volkomen onverschillig te zijn voor alles wat jou niet direct op korte termijn beinvloed. De gevolgen hiervan beginnen we ook al te zien: volkomen apathische mensen doen het gewoon beter in deze maatschappij.

Ik zie nog wel een paar dingen in je post waar ik het niet mee eens ben (zeg maar, alles) maar ik zal de discussie ontopic laten, en nu ga ik me weer overgeven aan de heerlijke schijn-realiteit die UEFA cup voetbal heet ... the matrix has me
pi_26586143
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:34 schreef ChOas het volgende:

[..]

Als ik er doorheenlees, al het god-fearing, anti-joodse en alle conspiracy gedachten er uit laat die TE waanzinnig zijn om ook maar enige aandacht aan te besteden...

Dan hou ik het woordje "the" over...

In het kort: Niet eens waard om doorheen te lezen... dit is geschreven door een HELE enge meneer die er gedachten op nahoudt welke Charles Manson, David Koresh, of zelfs Adolf Hitler niet zouden misstaan.
Absurde vergelijkingen.........

Daarnaast is het wel duidelijk dat je niets van NWO af weet........
  vrijdag 29 april 2005 @ 01:59:00 #73
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_26587512
ik vind je erg opdringerig posten HIHIHIHI

als je werkelijk wist wat een Nieuwe Wereld Orde was , had je iig niet die site gebruikt om en punt te maken , want zoals ChOas al zegt die site is te waanzinnig.

ps , freemasonry is niet duivel aanbiddend , je weet blijbaar ook niks over de sumerische geschiedenis anders had je begrepen wie lucifer werkelijk was en had je ook hun denkwijze begrepen,

though . het word vanaf de top wel bestuurd door dezelfden die de wereld bestured al jaren lang.

alles is een grote warboel op het moment , en door je zo op te stellen geloof me werk je er perfect aan mee , jou link maakt de serieuze eyeopeners belachelijk voor mensen die er anders wel naar zouden willen luisterren..

wat er aan de hand is is simpel :

machtsposities in stand houden.
dat is alles.
er is niet een tyrannieke voorspelde eindtijd WO3 met duivelaanbiddende rijken die de wereld gaan overnemen aan het komen.
er is een globale opstand aan het komen.
opstand tegen de leugens die onze algehele globale samenleving hebben gemaakt wat ze is
een slavenplaneet
pi_26590078
@ BaajGuardian

Post zelf eens een url waarvan jij vind dat die de lading dekt.

En wat die opstand betreft: ik hoop dat je gelijk hebt!
pi_26594469
http://home.hetnet.nl/~ja(...)406De_Illuminati.htm

LEUK STUKJE in het nederlands
zitten wel flink wat punten im.
maar ja ik denk nog niet zo.
Lang leve de X-Files
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')