Op de Katsbochten?quote:Op zondag 24 april 2005 12:54 schreef BrauN het volgende:
Ik denk in een ver verleden ergens bonen plukken op een akker... Per geplukt kistje kreeg je 1 gulden en 50 cent.
Ik ging daar ook altijd zo lang mogelijk op de plee zitten schijten, om de tijd te doden. Kwam die kutboer altijd naar de plee gelopen om te roepen dat ik wat sneller moest schijten.
Tegenwoordig heb ik een job die veel mensen ook kut zouden vinden, maar ik vind het geweldig. Ik werk parttime als orderpicker in een vrieshuis (zeg maar een diepvriesmagazijn) en rij zodoende de ganse dag met een pallettruck door dat vrieshuis en stapel dozen frikandellen, ijs, friet, vlees, brood, etc. op een pallet.Oh ja, -22 graden Celsius.
Dat zou ik dolgraag willen doen.quote:Op zondag 24 april 2005 12:54 schreef BrauN het volgende:
Tegenwoordig heb ik een job die veel mensen ook kut zouden vinden, maar ik vind het geweldig. Ik werk parttime als orderpicker in een vrieshuis (zeg maar een diepvriesmagazijn) en rij zodoende de ganse dag met een pallettruck door dat vrieshuis en stapel dozen frikandellen, ijs, friet, vlees, brood, etc. op een pallet.Oh ja, -22 graden Celsius.
Neen.quote:
Whehe, dolgraag zegt ie.quote:Op zondag 24 april 2005 19:06 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat zou ik dolgraag willen doen.
Verdiend harstikke goed toch?!!
Maken ze dat van hele kazenquote:Op zondag 24 april 2005 19:00 schreef PLAE@ het volgende:
Kazen van 30 kilo op een lopende band flikkeren zodat er geraspte kaas van gemaakt kon worden en dan 2 op elkaar bij een tempo dat voor mij als 16-jarig ventje niet te doen was![]()
Eigenlijk vinnik lui die huis-aan-huis blaadjes rondbrengen die om geld komen bedelen met nieuwjaar sowieso paupers. Ik heb toch niet gevraagd om die zooi?quote:Op zondag 24 april 2005 19:22 schreef Remzz het volgende:
Stug doorgedaan(gewoon op vrijdag blijven bezorgen) tot na de kerst ik in de waan veel geld te krijgen. Dus niet bijna bij elke deur waar ik aanbelde dat gezeik dat ik het spul te laat bezorgde.
Ach ja hier komt tegenwoordig zelfs de reclame langs met kaartjes.quote:Op zondag 24 april 2005 19:48 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Eigenlijk vinnik lui van huis-aan-huis blaadjes die om geld komen bedelen met nieuwjaar sowieso paupers. Ik heb toch niet gevraagd om die zooi?
(voor een krant waar ik op geabonneerd ben ligt 't anders: als die iedere dag voor 7 uur 's morgens onbeschadigd en droog in m'n brievenbus ligt, dan is me dat best wat waard.)
quote:Op zondag 24 april 2005 19:57 schreef nietzman het volgende:
Ik heb hoekjes van bijbels gerond. Heb na vijf minuten m'n vingers maar onder die pers gedouwd zodat ik het de rest van mijn loopbaan niet meer hoefde te doen.
Ja, ik kreeg 'm ook nooit op tijdquote:Op zondag 24 april 2005 19:22 schreef Remzz het volgende:
Ow ja ik heb ook nog bijna een jaar krantjes bezorgt van die plaatselijke weekbladen enzo. Op woendag Almelo's weekblad en dan op donderdag autoweek. Ik denk ik doe dat gewoon samen op vrijdag. Nou ik kreeg elke week wel gezeik van de verschillende oudjes die hun krantje op woensdag willen hebben voor de aanbiedingen van de Aldi. Stug doorgedaan(gewoon op vrijdag blijven bezorgen) tot na de kerst ik in de waan veel geld te krijgen. Dus niet bijna bij elke deur waar ik aanbelde dat gezeik dat ik het spul te laat bezorgde. Ben er halverwege maar mee opgehouden.
Dat ik het nog een jaar heb volgehouden is een wonder.
quote:Op zondag 24 april 2005 19:57 schreef nietzman het volgende:
Ik heb hoekjes van bijbels gerond. Heb na vijf minuten m'n vingers maar onder die pers gedouwd zodat ik het de rest van mijn loopbaan niet meer hoefde te doen.
Een hele nachtdienst samen met een André Hazes-immitator bij een drukpers staan om katernen van een Zuid-Afrikaanse Bijbel uit een drukpers te rukken is ook niet alles. Vooral niet als Radio Nationaal zonodig aan moet met de volumeknop vol open.quote:
Ah daarom waren mijn borden altijd smerigquote:Op zondag 24 april 2005 21:18 schreef _Denker het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg 'm ook nooit op tijd![]()
Hehe, ik heb toen nog gewerkt bij croissanterie la Fontaine op 't Marktplein. Ik moest alle smerige borden enzo in de vaatwasmachine zetten en toen het schoon was, naar voren brengen.
Ging wel behoorlijk snel. De afwas was naast de wc's, dus je zag er nog wel 's leuke dames. Al had ik daar op die leeftijd nog niet echt oog voor.
Jeetje, wat heb jij een kut leven als ik dit zo leesquote:Op zondag 24 april 2005 18:42 schreef speedfreakssj het volgende:
bij een klote bedrijf PC's in elkaarbscroeven met 6ehands onderdelen die 10 jaar oud waren ofzo.
XP op een P2450 zetten en zo.
en dan met 128MB SDram op 100! MGHZ
En dan nog ontslagen worden omdat je niet mag zeggen dat die kankerallochtonen daar (da waren het ook allemaal) crimineel waren.
even ter verduidelijking, je kon er wapens kopen van welke allochtoon dan ook. van automatische messen (Microtech HALO III en II types) tot Walther PPK's met demper en JHP munitie.
en natuurlijk veeeeel telefoontjes.
en je PC was na de pauze weer leeg omdat jij WEL de moeite nam dingen te testen en ze DAN pas in te bouwen.
verder bij de appie vakkenvullen met een lul van een baas die volgens mij de baas van appie piute voor het slapen gaa. AH voor en AH na, en uitgescholden worden omdat je eens rustig je werk deed en geen 45 verakkingen per uur deed. je had dus zeg maar iets meer dan een minuut voor een grootverakking koekjes, grootverpakking chips en weet ik veel wat. en dan ng allemaal zo'n GROTE appie waar je dus zo een paar minuten staat te zoeken waar het moet liggen.
Heb ik ook ooit gedaan voor twee dagen. Was best leuk werk vond ik toen. Maar ja, het was toen ook iets warmer dan de in periode dat jij het deedquote:Op zondag 24 april 2005 19:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Meteropnemer
De hele dag buiten lopen (eind december dus) en dan steeds weer naar binnen, lekker verkouden worden dus, iedere keer bukken / hurken / knielen voor die gasmeter dus vet zere rug / knieën en het betaalde nog vreselijk slecht ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |