abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26466623
Mijn kloterigste bijbaantje was het schoonmaken van politiecellen. Bloed van de muur spuiten van zwervers die zich open hadden gehaald aan een stoel ofzo, diarree met de hogedrukspuit in een putje spuiten, stalen plee's in de cellen zelf schoonmaken. Pis opzuigen van opgepakte gasten.

Kutwerk dus. Éen week gedaan, en toen ben ik ermee gekapt, vrienden vroegen of ik mee naar een poolcafé ging.

Wat is jouw meest kutste en/of ranzigste baantje?
pi_26466637
Een keer 10 minuten de kratten waarin kippen naar de kippenslachterij worden vervoerd schoonspuiten met de hogedrukspuit in de zomer. De kippenstront vloog me om de oren.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  zondag 24 april 2005 @ 02:12:48 #3
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26466651
appels plukke in de hete zon

maar wel geldjes gek
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 24 april 2005 @ 02:13:34 #4
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26466662
Een dag 8 uur achter elkaar een pepertje op bakjes voorgesneden groente leggen alvorens deze geseald werden . Voor de afwisselig was dat ook weleens een zakje kruidenmix of een /kerstomaatje. Ik heb het die dag nog afgemaakt, maar: nooit meer teruggekeerd. Ik was toen 14 geloof ik.
  zondag 24 april 2005 @ 02:15:50 #5
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_26466677
Glasscherven op kleur sorteren vanaf de lopende band bij een glasrecycler tegen minimum jeugdloon samen met een hele rij mevrouwen in lange kledij uit verre warme landen. Verachtelijk en vuil werk. Het grote voordeel was echter dat ik geen enkel moment in mijn leven mijn hand op heb hoeven houden zodat de maatschappij die kon vullen. Ik ben self-made en heb daarmee het recht verworven alle lamlullen, hooibalen en slampampers uit te kotsen die zichzelf te goed vinden om dat soort werk te doen en teren op de maatschappij verkiezen boven zelfredzaamheid.
Jawohl Herr Kaloin!
  zondag 24 april 2005 @ 02:18:52 #6
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_26466701
Op de sociale werkplaats een beetje het tempo erin houden.
We moesten van die stalen plinten(??) die ze in de bouw gebruiken, schoonpoetsen. Daar zat namelijk olie in vanuit de fabriek. En die dingen hadden ook van die lekkere scherpe randjes.. Was toen geloof ik 13/14.
Maar als ik de andere reacties hier zo lees, valt dat van mij nog wel mee.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_26466711
Ook schoonmaken maar dan de toilet/douche gebouwen van campings. Ik kwam daar dus de meest ranzigste dingen tegen: met stront besmeurde douchehokjes, wasbakken waarin gekost of gescheten was, gebruikte tampons, gebruikte condooms en oude mensen.
Maar gelukkig kwam ik af en toe ook weleens een mooie naakte vrouw tegen.
  zondag 24 april 2005 @ 02:20:19 #8
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26466714
Brandschade schoonmaken. Walgelijk. Vooral omdat je beton op moest poetsen met doekjes en daarmee altijd je handen aan de scherpe randen van de hoeken openhaalde. Erg vervelend.
Vampire Romance O+
pi_26466715
quote:
Op zondag 24 april 2005 02:18 schreef stijgende_ster het volgende:
Op de sociale werkplaats een beetje het tempo erin houden.
We moesten van die stalen plinten(??) die ze in de bouw gebruiken, schoonpoetsen. Daar zat namelijk olie in vanuit de fabriek. En die dingen hadden ook van die lekkere scherpe randjes.. Was toen geloof ik 13/14.
Maar als ik de andere reacties hier zo lees, valt dat van mij nog wel mee.
Jij had graag op dat politiebureau willen werken, of niet dan.
pi_26466721
Weekendbaantje als verkoopster in een schoenenwinkel. Stel je voor, zaterdagmiddag, centrum van Rotterdam en allemaal nijlpaarden met zweetkakken die te kleine schoenen willen passen....
Hell of a job
Back in business.
pi_26466738
Okee, okee. Dit is allemaal ook erg. Ben benieuwd naar wat er komen gaat.
pi_26466751
M'n allereerste baantje was langs huizen gaan om proberen kortingskaarten voor bv. kappers en restaurants te verslijten. In de meeste vreselijke wijken, en telkens maar deuren die voor je neus dichtgeslagen worden en uitgescholden worden. Niks verkocht? Dan geen geld. Snel mee gekapt dus.
Back in business.
pi_26466766
Chemische fotobaden aanmaken bij de Agfa. (vacantiewerk lang geleden)
Drie weken gedaan en veertien dagen later totaal oranje uitslag op m'n armen en handen wegens een één of ander smerig sulfiet-goedje...
(te) zwaar sjouwen met allerlei zakken van meer dan 25 kilo.
Totdat ik vergat dat ik nog ergens een kunststof maatbeker met zoutzuur 'iets' te lang had laten staan, wat resulteerde in een echt gifwolkje...
Totaal geen controle daar, meer iets van, zo we hebben tenminste iemand die dit gore werkje opknapt.
Je zult begrijpen dat ik hier aardig van afknapte...
Agfa, the place to be...
pi_26466817
werk dat ik nog steeds doe.. supermarkt .
  zondag 24 april 2005 @ 02:39:10 #15
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_26466857
quote:
Op zondag 24 april 2005 02:20 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Jij had graag op dat politiebureau willen werken, of niet dan.
Dat van mij was niet ranzig, maar wel kut. Daar normale gesprekken voeren is niet echt makkelijk... 4 weken lang..
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_26466890
Dat is in mijn geval toch echt wel wieden geweest. Wat een kutwerk. Het verdiende kut, de tijd schoot absoluut niet op en je staat de hele dag tussen de paupers.
  zondag 24 april 2005 @ 02:50:37 #17
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_26466965
In een fabriek soldeertin op klosjes winden.
Draadje pakken, stukje in een klosje peuteren, in een machine vastmaken, knop drukken, klosje er weer afhalen.

Ik geloof dat ik het toch wel een goede halve dag heb volgehouden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 24 april 2005 @ 03:18:33 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26467170
ik heb een flinke voortuin en achtertuin op de knieën van onkruid ontdaan. en toen kreeg ik een heitje...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26467193
In een aardappelzak drukkerij aan het einde van de lopende band die juuten zakken opstapelen en op een container leggen.
Een zo'n zak is natuurlijk niet zwaar, maar 10 van die dingen, en op een godsgruwelijk hoog tempo, de godganse dag.
Mijn vingers waren helemaal open aan het einde van de dag, en al mijn spieren deden verrekte pijn.

Mijn outfit: een overall, schoenen met stalen neus, haarnetje, mondkapje (stof, veel stof) en oordopjes.

Na een dag afgezegd, kon het werkelijk niet opbrengen om veel te vroeg op te staan en daar naartoe te gaan. Werd me niet in dank afgenomen, maar ja. De voorman daar was in de 40 en werkte daar sinds zijn middelbare school, ik als student paste daar niet tussen.

Ik heb het werk ingeruild voor werk in de plaatselijke drank fabriek. Kratten op stapelen aan het eind van de loopband afgewisseld met doppen in flessen slaan met een hamer. Dit was veel, en veel beter dan die juutenzak drukkerij, hell I'm telling ya.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zondag 24 april 2005 @ 08:15:45 #20
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_26467983
Huisvuilbelader
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zondag 24 april 2005 @ 08:17:12 #21
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26467992
In een boekbinderij. Sneetjes door het papier over heel je handen, saai werk, kutbaas. Kutbaan. Een week gedaan en toen ben ik 'm gesmeerd.
Whatever I want.
pi_26468022
Heb nog niet zoveel werk gedaan. Nu moet ik soms op mijn werk televisiedozen schoonmaken . Etiketten enzo eraf. Als je dat een paar uur doet heb je er ook genoeg van en geen nagels meer over.
pi_26468118
vuurwerk opruimen op 1 januarie .. met mn duffe kop. Verschrikkelijk was dat vroeger.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 24 april 2005 @ 09:02:04 #24
82548 ch0c0
* extra nuts *
pi_26468175
quote:
Op zondag 24 april 2005 02:15 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het grote voordeel was echter dat ik geen enkel moment in mijn leven mijn hand op heb hoeven houden zodat de maatschappij die kon vullen. Ik ben self-made en heb daarmee het recht verworven alle lamlullen, hooibalen en slampampers uit te kotsen die zichzelf te goed vinden om dat soort werk te doen en teren op de maatschappij verkiezen boven zelfredzaamheid.

Totally agree. Alleen mijn most sucky job was schoonmaken in een fabriek. Op zich viel het wel mee ware het niet dat een van de medewerkers er een sport van maakte zo kort mogelijk na het schoonmaken de hele plee onder te schijten. Ik kwam 24u later pas weer dus was het onveranderd aangekoekte stront schrobben. Ik heb tijdens de pauze mijn schoonmaakspullen aan die lul gegeven met de woorden, als je denkt dat het niks voorstelt, doe het dan ook maar zelf. !

Come to think of it, 2 dagen achter de lopende band, als straf ( ) van mijn ploegbaas, waar ik normaal gesproken behoorlijk wat verantwoordelijkheid had, heeft me ook gillend doen wegrennen. Ik moest hier met de hand voelen of er bramen aan stukken metaal zaten (probeer maar es te voelen met je vingertoppen intussen vol pleisters, )

Leuk topic btw
anyone who thinks sunshine is happiness has never danced in the rain
think for yourself - question authority
pi_26468207
quote:
Op zondag 24 april 2005 02:34 schreef Sport_Life het volgende:
werk dat ik nog steeds doe.. supermarkt .
Daar ben ik zelfs niet door mijn proeftijd heen gekomen
Ernstig werk wel, je ziet bijna geen buitenlucht. Ik was blij dat ik de dozen kon wegbrengen voor het streepje zonlicht dat ik kon ontvangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')