Niks geen Lonsdalers!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:13 schreef Meki het volgende:
En Londsdalers dan ???
plegen die geen Misdrijven
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:56 schreef AchJa het volgende:
Allochtone jongeren plegen ruim vier keer vaker een misdrijf dan autochtonen.
Het is idd een feitquote:
zeg Jongeman ga eens Baba ontmoeten ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:24 schreef Jabba het volgende:
[..]
Niks geen Lonsdalers!
ALLOCHTONEN! , jouw vriendjes Meki!
Meki = Allochtoonquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
zeg Jongeman ga eens Baba ontmoeten ofzo
Criminelen zijn mijn vrienden niet integendeel de jouwe![]()
Vooroordeelquote:
Ja onderzoeken waar het fout gaat met deze figuren. Zowel allochtoon als autochtoon.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:15 schreef gelly het volgende:
Heb je enig concreet voorbeeld waaruit blijkt dat de wortels aangepakt worden ? Ik zie vooral symptoombestrijding en pleistertje plakken. Heb je zelf ook een goed en realistisch idee voor de aanpak van dit soort problemen ?
Oh? Skinheads zijn per definitie racistisch?quote:
dan ben je dan op een verkeerde forumquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:41 schreef Jabba het volgende:
[..]
Oh? Skinheads zijn per definitie racistisch?
trouwens, ik ben geen skinhead
Ok ben wel racistisch![]()
Hoor je mij zeggen dat ik extreem rechts ben?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:43 schreef Meki het volgende:
[..]
dan ben je dan op een verkeerde forum
Breng eens een bezoek bij andere extreem rechts forum
![]()
De jeugd heeft de toekomst dus vanuit dat perspectief zijn de cijfers niet om blij van te worden.quote:
je zei toch dat je een racist bentquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:44 schreef Jabba het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat ik extreem rechts ben?
VOOROORDEEL, Meki!![]()
Voordat ik een vraag van jou ga beantwoorden wil ik graag eerst antwoord op mijn vragen die ik zo'n drie keer in dit topic heb gesteld.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:59 schreef gelly het volgende:
Het is toch ook geen nieuws ?
je wordt er inderdaad niet blij van...quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De jeugd heeft de toekomst dus vanuit dat perspectief zijn de cijfers niet om blij van te worden.
8xquote:Op zondag 24 april 2005 00:05 schreef Ruimer het volgende:
In Hilversum en Zoetermeer werden gezinnetjes uitgemoord.
Turft dat elk 1 keer?
elk mens telt voor een ja, maar dit is een beetje appels met peren vergelijken.quote:Op zondag 24 april 2005 00:05 schreef Ruimer het volgende:
In Hilversum en Zoetermeer werden gezinnetjes uitgemoord.
Turft dat elk 1 keer?
Leuk artikel.quote:Op zondag 24 april 2005 00:24 schreef mvdslot het volgende:
Die cijfers zijn zwaar geflatteerd, zie ook:
http://www.heemland.nl/hl21-Criminaliteit_onder_allochtonen.htm
quote:Als we deze cijfers weer relateren aan de bevolkingsaantallen van de verschillende etnische groepen krijgen we de volgende cijfers:
Marokkanen worden dan (veralgemeend) 11,6, Turken 6,5, Antillianen 22,3, Surinamers 13,4 en de overige allochtonen 4,4 maal zo vaak veroordeeld als autochtone Nederlanders.
Wat heb je met het woord "nazitjes"? Ben je er soms zelf één?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
maar voor de nazitjes is het makkelijker om daar vooral niet aan te denken en alles toe te schuiven naar de afkomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |