Die pagina's staat als dikke grote knop in m'n bookmarks toolbarquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
haha, zat al uit te kijken naar een topic als deze, ik vind die vernieuwde tvgids.nl ook bagger. Ik heb geen tvgids en vond altijd lekker makkelijk om te kijken op de pagina 'nu en straks' maar die pagina laad nu 9 van de 10 keer niet
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:57 schreef Rapaille het volgende:
Inderdaad irritant. Ik gebruik nu dus ook maar ff die rotsite van omroep.nl
dat is al heel erg lang zoquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:36 schreef Nagz het volgende:
Inderdaad, en volgens hen is Funniest Homevideo's een film.
Ik zat er net aan te denkenquote:
geblaat over mobietljes is nog geen reden om dit topic op slot te gooien ( die reacties kan je namelijk ook verwijderen )quote:Op zondag 24 april 2005 01:55 schreef buzzer het volgende:
hij krijgt nog een kans, maar geen gekwebbel over mobieltjes...
Nee, waardeloze kutsite gewordenquote:Op zondag 24 april 2005 15:38 schreef Jump het volgende:
nieuw en traag, wordt blijkbaar een fenomeen
verder vindik hem wel iets beter geworden, of ben ik nu de enigste die dat zegt ?
Probeer het vanavond rond 20 uur nog maar eens een keerquote:Op zondag 24 april 2005 15:42 schreef Isabeau het volgende:
Het was nieuw, het was even wennen, maar ik ben er nu wel een beetje aan gewend en het werkt prima. Ook niet traag of zo, althans niet trager dan normaal. Ik zie alleen geen 'verbetering'.
Probeer deze eens...quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:36 schreef kikoooooo het volgende:
altijd een super site, maar sinds ze een nieuwe layout hebben is ie gvd traaaaaaaaaaaag
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/ doet het hier bv helemaal niet
KUTSITE![]()
niks waardquote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Probeer deze eens...
http://gids.omroep.nl/
die mogen wel eens de logo's van hun zenders aanpassen. logo van kanaaltwee dat daar staat gebruiken ze al 2 jaar niet meer ofzoquote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Probeer deze eens...
http://gids.omroep.nl/
surf je via de kabel of inbel-lijnquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:36 schreef kikoooooo het volgende:
altijd een super site, maar sinds ze een nieuwe layout hebben is ie gvd traaaaaaaaaaaag
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/ doet het hier bv helemaal niet
KUTSITE![]()
quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 15:48 schreef bonke het volgende:
[..]
niks waardgeen zin om me resolutie an te passen
Niet waar. De logos die bovenaan Ned. 1, 2 en 3 staan zijn de logos van nu.quote:Op zondag 24 april 2005 16:06 schreef Jump het volgende:
[..]
die mogen wel eens de logo's van hun zenders aanpassen. logo van kanaaltwee dat daar staat gebruiken ze al 2 jaar niet meer ofzo
kanaaltwee is niet ned2quote:Op zondag 24 april 2005 17:36 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Niet waar. De logos die bovenaan Ned. 1, 2 en 3 staan zijn de logos van nu.
Of heb jij ergens anders het oude logo zien staan misschien?
Op de "hoofdpagina" klopt het i.i.g. hoor.
Wat hij zegtquote:Op zondag 24 april 2005 16:05 schreef renz0r het volgende:
Ik zal nu wel pimpen met mijn internet, maar bij mij is de site zoals de voorganger gewoon retesnel
Ik dacht al... Wie noemt Ned. 2 nou "Kanaal twee"quote:
Nu is ie wel sneller dan eerst.quote:Op zondag 24 april 2005 22:26 schreef Hellrazor het volgende:
sneller kan het haast niet
sja, der zijn ook zoveel mensen die om 22.30 nog ff gaan kijken wat er op tv is hequote:
Ik bereid me alijd mentaal voor, voor de volgende dag.quote:Op maandag 25 april 2005 17:18 schreef bonke het volgende:
[..]
sja, der zijn ook zoveel mensen die om 22.30 nog ff gaan kijken wat er op tv is he
Hij werkt hier toppiequote:Op donderdag 28 april 2005 20:13 schreef kikoooooo het volgende:
nu lijkt ie helemaal wel kapot!
Bedankt voor deze nuttige bijdragequote:Op donderdag 28 april 2005 20:18 schreef SlimShady het volgende:
...
Juistquote:Op donderdag 28 april 2005 22:53 schreef ToMm het volgende:
Die hele site werkt gewoon voor geen kut in Firefox, terwijl hij eerst perfect werkte...
hier doet die site het anders perfect hoor, en behoorlijk snel.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:53 schreef ToMm het volgende:
Die hele site werkt gewoon voor geen kut in Firefox, terwijl hij eerst perfect werkte...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |