abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27054293
Juist, Alex de Jong miste een goede kans, de vierde of vijfde kans. Beetje het verhaal van dit seizoen, ASWH scoort minder dan ze moeten doen. Als je soms keek hoeveel kansen we kregen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27055198
En weer een grote kans gemist....
www.thuisuiteten.nl
pi_27055263
Ben je niet gaan kijken, MM?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27055306
Nee, de uitwedstrijden in deze competitie laat ik dit jaar aan me voorbij gaan. Vandaag omdat ik met de auto had moeten gaan en het thuisfront het ook wel gezellig vind ik als ik op tweede pinksterdag thuis ben en Vogels uit vanwege werk. De thuisduels zie ik uiteraard wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_27055737
De verslaggever zag misschien wel een pingel voor Human net. We hebben de beste kansen, maar scoren nog steeds niet. Excelsior '31 heeft vooral mogelijkheden, zegt ie.

Human mist weer een topkans....
www.thuisuiteten.nl
pi_27055975
Blessuretijd en ook Sjoerd van der Waal een topkans gemist... Nou ja, als we thuis winnen dan is dat ook goed, maar volgens mij en de verslaggever hadden we moeten winnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27056083
0-0 geworden. Dat is toch zonde. Voetballend waren we veel beter, we kregen de beste kansen aldus de verslaggever.... Tja.

1. ASWH 2-4 (3-0)
2. IJsselmeervogels 2-3 (2-3)
3. Excelsior '31 2-1 (0-2)

Dan zaterdag maar de stap zetten.
www.thuisuiteten.nl
pi_27056883
De penaltyserie wel met 4-3 gewonnen, dus die hebben we met beide teams in ons voordeel beslist.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 mei 2005 @ 17:09:00 #209
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27057127
0-0 dus, terechte uitslag. Eerste helft ging gelijk op met een paar kansen meer voor ASWH, 2e helft heerste Excelsior, maar o.a. Looms mistte een wereldkans. Laatste 5 tot 10 minuten waren weer voor ASWH. Hoewel het eigenlijk 2-2 had moeten worden, was een gelijkspel de enige uitslag. Beetje jammer voor Excelsior die het nu in principe wel kunnen vergeten.
pi_27057128
Goeiedag wat was het spannend zeg! En we zijn behoorlijk ontsnapt. Vooral Sjoerd van de Waal miste een superkans (was te vergelijken met de kans van Schenkel van Sparta tegen Heracles)

Excelsior begon wel aardig, met een erg goede mogelijkheid van Looms. Met wat meer geluk zat die erin. Verder was het van beide kanten niet echt super. Aan Excelsior kant was het qua passing erg slecht. ASWH profiteerde daar niet echt van en keek de kat een beetje uit de boom.

Met Erwin Looms had de achterhoede het erg lastig, maar er werd weinig gedaan met de ballen die Looms doorkopte en doorstak naar z'n medespelers. Arjan Human had in de 35ste minuut uit een corner ASWH op voorsprong kunnen zetten maar zijn kopbal ging er via de onderkant van de lat niet in. Gelukkig! Iets daarvoor speelde ASWH een drie tegen 1 positie dicht bij het Excelsior doel erg knullig uit. Van Kleef, die totaal zijn dag niet had, was besluiteloos en zo kon de Excelsior verdediging alsnog ingrijpen.

De tweede helft drukte ASWH Excelsior terug, met slim voetbal en een uitstekend spelende Human Echt gevaarlijk werd ASWH in het eerste gedeelte niet echt. Excelsior probeerde met de lange bal op Looms wat terug te doen, maar in zijn eentje was hij kansloos tegen de ASWH verdedigers. Het leverde nog wel een erg goede kans (aardige wereldkans) op maar Barendregt zijn reflex op het schot van Looms was uitstekend.

Het laatste kwartier had ASWH het eigenlijk wel moeten beslissen. Human en Van den Waal kwamen allebei een keer in een 1 tegen 1 situatie met Hesselink terecht. Human schoot recht op de keeper en Van den Waal, die de grootste kans had, schoot de bal knullig voorlangs.

Excelsior zat er aardig doorheen aan het eind van de tweede helft. De wedstrijd van zaterdag was nog niet helemaal uit de benen. Ik ben erg tevreden met een gelijkspel. Het moet nu zaterdag gebeuren. Ik denk niet dat wij kansloos zijn. Omdat er wel periodes in de wedstrijd waren waarin een doelpunt gemaakt had kunnen worden. De verdediging van ASWH was degelijk, maar er liggen daar wel kansen.

Gezien de kansen was de puntendeling wel juist.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Vaduz- op 16-05-2005 17:19:06 ]
That's all folks!
  maandag 16 mei 2005 @ 17:11:18 #211
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27057188
Ik ben het niet helemaal met je eens Vaduz, ik ( wij ) vond(en) Excelsior de tweede helft veel beter spelen dan ASWH, alleen echt tot goede kansen creeeren kwam het niet.
pi_27057213
Het eerste deel van de tweede helft voetbalde Excelsior wel beter, maar de laatste 20 minuten vond ik ASWH gevaarlijker. ASWH werd ook wel een tijdje flink teruggedrongen.

[ Bericht 8% gewijzigd door -Vaduz- op 16-05-2005 17:17:44 ]
That's all folks!
  maandag 16 mei 2005 @ 17:15:32 #213
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27057311
Yup dat was zo, hoewel Sjors er ook een paar keer gevaarlijk doorkwam..
Hesselink mag ook wel een bloempje krijgen, wát keepte die goed. Samen met Scheppink en Brugge de beste spelers aan Rijssense kans.

Bij ASWH vielen vooral de aanvoerder, nummer 9 en 10 op.
Die aanvoerder liep overal, topspeler.
pi_27057348
Die laatste minuten blijven me nog wel het meeste bij. Vandaar dat ik denk ik een beetje doorsla naar ASWH kant denk ik. Vicente is het hele seizoen al zo goed. Scheppink was ook weer geweldig. Dijk en Montizaan vielen wel weer erg tegen.
That's all folks!
  maandag 16 mei 2005 @ 17:19:58 #215
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27057433
De rellen achter het doel in de 2e helft blijven mij het meest bij. Hoogtepunt van de middag
pi_27057479
Dat gekloot met die vlaggen, mooi was dat. Ook de conversaties tussen de twee coaches waren vermakelijk.
That's all folks!
  maandag 16 mei 2005 @ 17:23:24 #217
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27057530
Die vlaggen waren hilarisch. Van de trainers heb ik niets mee gekregen.
pi_27058426
Ik heb alles weer even laten bezinken en deel de mening van Pfaf, een gelijkspel is uiteindelijk wel terecht. ( ook qua kansen) Al mag Excelsior blij zijn dat ASWH op het laatst de punten niet mee naar huis nam.
That's all folks!
pi_27058668
quote:
Op maandag 16 mei 2005 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb alles weer even laten bezinken en deel de mening van Pfaf, een gelijkspel is uiteindelijk wel terecht. ( ook qua kansen) Al mag Excelsior blij zijn dat ASWH op het laatst de punten niet mee naar huis nam.
Dan is de verslaggever van Radio Oost zeker voor ASWH? Die was toch echt van mening dat ASWH de betere ploeg was.
pi_27058794
Ze waren erg gevaarlijk, maar qua goede kansen was het 2-3. Het spelbeeld was steeds weer anders, daarom is het lastig om te zeggen wie er de betere was. Ik neig wel meer naar ASWH, dat wel.
That's all folks!
pi_27059298
quote:
Op maandag 16 mei 2005 17:15 schreef pfaf het volgende:
Yup dat was zo, hoewel Sjors er ook een paar keer gevaarlijk doorkwam..
Hesselink mag ook wel een bloempje krijgen, wát keepte die goed. Samen met Scheppink en Brugge de beste spelers aan Rijssense kans.

Bij ASWH vielen vooral de aanvoerder, nummer 9 en 10 op.
Die aanvoerder liep overal, topspeler.
Aanvoerder was vandaag Izaäk Verhoeven waarschijnlijk. 34 en nog topfit. Nummer 9 is Arjan Human, prima spits die echter vaker zou mogen scoren, 10 is Alex de Jong.
www.thuisuiteten.nl
pi_27059322
quote:
Op maandag 16 mei 2005 18:04 schreef alpeko het volgende:

[..]

Dan is de verslaggever van Radio Oost zeker voor ASWH? Die was toch echt van mening dat ASWH de betere ploeg was.
Degene die ik net belde in de bus vond dat we het hebben laten liggen. "Als we het weer niet redden, hebben we dat aan vandaag te danken."
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 mei 2005 @ 18:34:31 #223
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27059358
quote:
Op maandag 16 mei 2005 18:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Aanvoerder was vandaag Izaäk Verhoeven waarschijnlijk. 34 en nog topfit. Nummer 9 is Arjan Human, prima spits die echter vaker zou mogen scoren, 10 is Alex de Jong.
Klopt ja. Dat waren wel de uitblinkers.
pi_27059474
De directe tegenstander van Human was voor de radio ook onder de indruk. Maar ja, je hebt er uiteindelijk weinig aan.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 mei 2005 @ 18:44:38 #225
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')