Dan is de verslaggever van Radio Oost zeker voor ASWH? Die was toch echt van mening dat ASWH de betere ploeg was.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb alles weer even laten bezinken en deel de mening van Pfaf, een gelijkspel is uiteindelijk wel terecht. ( ook qua kansen) Al mag Excelsior blij zijn dat ASWH op het laatst de punten niet mee naar huis nam.
Aanvoerder was vandaag Izaäk Verhoeven waarschijnlijk. 34 en nog topfit. Nummer 9 is Arjan Human, prima spits die echter vaker zou mogen scoren, 10 is Alex de Jong.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:15 schreef pfaf het volgende:
Yup dat was zo, hoewel Sjors er ook een paar keer gevaarlijk doorkwam..
Hesselink mag ook wel een bloempje krijgen, wát keepte die goed. Samen met Scheppink en Brugge de beste spelers aan Rijssense kans.
Bij ASWH vielen vooral de aanvoerder, nummer 9 en 10 op.
Die aanvoerder liep overal, topspeler.
Degene die ik net belde in de bus vond dat we het hebben laten liggen. "Als we het weer niet redden, hebben we dat aan vandaag te danken."quote:Op maandag 16 mei 2005 18:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan is de verslaggever van Radio Oost zeker voor ASWH? Die was toch echt van mening dat ASWH de betere ploeg was.
Klopt ja. Dat waren wel de uitblinkers.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Aanvoerder was vandaag Izaäk Verhoeven waarschijnlijk. 34 en nog topfit. Nummer 9 is Arjan Human, prima spits die echter vaker zou mogen scoren, 10 is Alex de Jong.
Ja. Hoe was Marphe Redjoseitiko, de man of the match tegen de Vogels?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:44 schreef pfaf het volgende:
Erg beweegelijk, dat was vooral de kracht van de ASWH voorhoede.
Het vlaggenverhaal?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:54 schreef Yeahinho het volgende:
Vertel eens over die randverschijnselen.
quote:Een aantrekkelijke openingsfase in Rijssen. ASWH startte brutaal aan het duel en drukte Excelsior naar achteren. Dat leverde een paar kleine kansjes op. De eerste grote kans was voor de thuisploeg, en daar ging een mooie aanval aan vooraf. In de 14e minuut kwam Nick Hoekstra in balbezit, Hoekstra gaf een mooie steekpass op Bert Montizaan. Montizaan had goed het oog op de vrijstaande Erwin Looms. Die stond helemaal alleen voor keeper Barendregt van ASWH maar daar waar Looms de hoek voor het uitkiezen had, daar schoot hij recht op Barendregt.
Ook het tweede deel van de eerste helft was aantrekkelijk. Beide ploegen probeerden met fris en aanvallend voetbal elkaar te bespelen, waardoor uw verslaggever zich geen moment verveelde. De thuisploeg heeft nog een paar halve kansen gekregen, de grootste was echter voor Arjan Human. Maar het aanspeelpunt van ASWH mikte vanuit riante positie rakelings net naast de goal van Vicente Fernandez Hesselink. En op een geweldig schot van Jordi Boogers had Fernandez Hesselink ook geen antwoord, de bal spatte echter op de lat uiteen. De 0-0 ruststand was een terechte, alhoewel ASWH iets makkelijker voetbalde dan de thuisploeg. Maar ook bij corners en vrije trappen maakte de ploeg uit Hendrik Ido Ambacht indruk, elke spelhervatting was gevaarlijk.
Na rust tapten beide teams uit een ander vaatje. Het tempo kwam wat lager te liggen, beide teams keken meer naar elkaar dan dat ze initiatieven ondernamen. Geen kansen aan beide zijden, wel 1 wissel. Maarten Dangremond is bij de thuisploeg in het veld gekomen, Bert Montizaan bleef achter in de kleedkamer. Naar het einde van de wedstrijd toe nam de thuisploeg het initiatief. ASWH haalde er een spits vanaf, de bedoelingen van de ploeg uit Hendrik Ido Ambacht waren duidelijk. Erwin Looms kreeg nog een tweetal goede mogelijkheden. Vooral de kans die hij kreeg na een loepzuivere voorzet van Maarten Dangremond was groot. De hoek was echter moeilijk en werd afdoende verkleind door keeper Barendregt van ASWH. Aan de andere kant ontsnapte de thuisploeg toen Arjan Human in de 16 over de knie ging van Peter Scheppink. De scheidsrechter van dienst zag er echter geen strafschop in. Ook in de laatste paar, spannende minuten nog een paar kansjes over en weer. De grootste was voor invaller Sjoerd van der Waal van ASWH. Hij ontweek de buitenspelval en kwam alleen tegenover Excelsior keeper Vicente Fernandez Hesselink te staan. De kleine keeper was Van der Waal echter de baas.
Ik stond aan de andere kant van de tribune en kon het derhalve niet goed zien, het zag er wel erg als een penalty uit vanaf de andere kant.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond de arbitrage wel goed, maar dat komt denk ik vooral omdat ik terugdenk aan het dramatische trio van zaterdag. De mogelijke penalty stond ik dicht op. (stond op de statribune naast de overdekte tribune) Ik zag dat Human zich makkelijk liet vallen.
Ik had er wel meer van verwacht, vooral vanwege de oppermacht in jullie eigen klasse. Maar het was ook zeker niet slecht en zoals ik al zei zitten er een paar topvoetballers bij. En dan met name voorin.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Maar pfaf was al met al niet erg onder de indruk van ASWH?
Inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks geen samenvatting nog op TV Oost.
Dat zal wel schelen.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
We hadden een fantasiedefensie, dat scheelt wel.
Jelte van der Berg zal de plek over een paar jaar wel innemen, is een groot talent uit de opleiding. Ik denk dat ze eerst en speler van buitenaf zullen aantrekken om de plek van Brugge op te vullen. Maar het is wel een aderlating dat Sjors vertrekt ja.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zal wel schelen.
En met Looms en Brugge heb je natuurlijk 2 van misschien wel de beste amateur-aanvallers van Nederland. Brugge zal volgend jaar nog wel gemist worden als ik het vandaag zo zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |