Eigenlijk is ASWH helemaal niet zo'n grote club, niet extreem veel leden / teams, geen damestak en een kleine tribune. Maakt de prestaties van de afgelopen jaren natuurlijk alleen maar knapper.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:16 schreef methodmich het volgende:
ASWH staat in de VI!!! Dat wordt dan wel een bewaar-exemplaar.
Hmm ook vreemd, spelen die bij SC en RV of voetballen vrouwen in Rijssen niet? Bij ons is 1 op 6 à 7 leden een vrouw.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom hebben de clubs in die regio moeite om te overleven?
Excelsior heeft op het moment ook geen damestak, volgend seizoen wel weer.
SC Rijssen heeft een grote vrouwentak, met vooral veel jeugdleden. RKSV heeft ook een dameselftal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hmm ook vreemd, spelen die bij SC en RV of voetballen vrouwen in Rijssen niet? Bij ons is 1 op 6 à 7 leden een vrouw.![]()
![]()
Bij ons krijgen we nou het ultieme wat we nooit hadden gedacht in vriezenveen een combinatie tussen deto en dos DDCquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom hebben de clubs in die regio moeite om te overleven?
Excelsior heeft op het moment ook geen damestak, volgend seizoen wel weer.
Nou dat zijn ongeschreven wetten. Als het maar nooit komt met de mannen alhoewel je dan wel een grote club zou hebben maar tochquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:18 schreef pfaf het volgende:
Bij dames kan alles Dos.....
Heb meerdere filmploegen gezien of mensen met microfoons. Het balkon kan ik me niet voor de geest halen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:46 schreef paultjuhhh het volgende:
ik was afgelopen Zaterdag ook in Hendrik-Ido-Ambacht maar om te filmen voor RTV Utrecht, misschien heb je me wel gezien methodmich, ik stond boven bij de bestuurskamer op het balkon
Nu zelf maar 4 punten zien te halen tegen Excelsior '31, dan ziet het er best gunstig uit.quote:IJsselmeervogels moest de tweede wedstrijd winnen om nog een kans te maken in de landscompetitie en deed dat tegen Excelsior '31 ook: 2-0.
De Vogels verloren vorige week de eerste wedstrijd tegen ASWH met 3-0 en kunnen rustig afwachten hoe de Ambachters de komende twee wedstrijden tegen Excelsior '31 doorkomen.
Op de Westmaat kwam IJsselmeervogels vlak voor rust op 1-0 door Dennis Knüppe. De beslissing viel krap tien minuten voor het einde toen Jan de Graaf voor de 2-0 zorgde. Die treffer werd hevig betwist door Excelsior, omdat De Graaf een overtreding zou hebben gemaakt.
Ja, of die penaltyserie. Die hebben we alvast voor op de Rooien. Door dit resultaat heb ik wel vertrouwen in maandag, hoewel Excelsior nu zeker zal moeten en ASWH de vorige 2 x ook steeds de openingsmatch won...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:09 schreef superjoden het volgende:
Indien ASWH maandag wint kan het de algemene titel nauwelijks meer ontgaan. Bij een gelijk puntenaantal gaat het toch om het doelsaldo of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |