Moah, 't is misschien wat voor de hand liggend, maar een artikel dat over Rijssen gaat zal het geloof er ook wel bij halen. Als ik het geschreven had, had ik het ook gedaan. Dat is het lot van het wonen in een zwarte-kousen-dorp.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het een mooi artikel, alles is erg mooi beschreven! Erg herkenbaar. Vooral het reportage stukje over de Rijssense fans in Spakenburg. Alleen vind ik het erg flauw en voor de hand liggend om het geloof er bij te halen. Vooral de eindzin vind ik erg ongepast en flauw. Dit heeft weinig met Excelsior van doen.
[..]
12 euro voor een retourtje H-I-A te duur? Beetje overdreven...quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel vinden 12 euro teveel voor de busreis, verder hebben veel leden toernooien met hun eigen elftal. Ik denk dat er 2 bussen gaan, maar dat is ook maar een wilde gok.
Het VI stuk is geschreven door David de Vries.
En een leuk artikel over Scheppink van VoZ.
Ben je een medewerker van de site die de samenvattingen host?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef Sportze.nl het volgende:
Nu ben ik benieuwd wat hij schreef.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben je een medewerker van de site die de samenvattingen host?
Vind ik ook wel, op de terugreis krijg je zelfs nog 2 blikjes Grolsch. Het kaartje is niet bij de prijs inbegrepen trouwens.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:51 schreef Doekes het volgende:
[..]
12 euro voor een retourtje H-I-A te duur? Beetje overdreven...
Over de grens.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Waar mag je in NL 130 rijden????
Wie is DaCruz? Ik zie een mooie zege, liefst vrij flink. 4-0 ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:08 schreef DaCruz het volgende:
Methodmich,
Sta je zaterdag weer naast de tribune aan de kant van het bruggetje naar veld 3? Ik zal er ook weer zijn. Zoals altijd, sta ik echter wel achter het doel waar ASWH gaat scoren. Alpeko komt trouwens ook op het fietsje uit Z'drecht om de trots van Ambacht te bekijken.
Ik voorspel overigens een mooie 2-0 overwinning voor ASWH met doelpunten van Human en Van der Waal. Wat denk jij mede ex-aswh-er?
Tot zaterdag!
Daniel DaCruz was zeker zijn bijnaam nog niet toen jij vroeger met hem voetbalde?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie is DaCruz? Ik zie een mooie zege, liefst vrij flink. 4-0 ofzo.
Ik ga in eerste instantie Vaduz opzoeken en dan even kijken of ik in het Excelsior '31-gebied de match ga bekijken of me toch richting veilig "ASWH-deel" begeef en dan in de rust Vaduz weer even de groeten ga doen.
Hangt er ook vanaf hoe laat de Excelsior '31-aanhang voor de wedstrijd arriveert enzo.
Zijn Aikido-bijnaam ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Nee, toen deed ie meer aan aikido. Nu hadden wij sowieso weinig bijnamen in die tijd.
Schelden op de scheids? Dat doet ie anders nooit. Daar gaat zijn smetteloze imago.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
Nee, ik ook niet. Ik weet wel dat ie erg ongehoorzaam was bij Kozakken Boys uit in de C2 en dat ik aanvoerder was. Schelden op de scheids enzo, toen moest ik hem de mond snoeren van de arbiter. Gekke zaken waren dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |