abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27118740
Durf ik eigenlijk niet te zeggen. Hoor ik de komende dagen meer over.
That's all folks!
pi_27118770
Okee, maar ik vermoed dat ik me niet hoef te haasten met het maximum van 3000 fans. Rond 13.00 naar ASWH moet vroeg genoeg zijn. De Vogels hadden 12 bussen...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27118827
Nee, het maximum wordt in ieder geval bij lange na niet overschreden. Het bestuur heeft inmiddels wel actie ondernomen, de jeugd onder de 18 kan voor 9 euro mee.
That's all folks!
pi_27127007
Voor de liefhebbers zijn hier de samenvattingen te bekijken van:

IJsselmeervogels - Excelsior'31 en Excelsior'31 - ASWH

Klik hier
That's all folks!
  woensdag 18 mei 2005 @ 20:36:50 #280
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27128241
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het een mooi artikel, alles is erg mooi beschreven! Erg herkenbaar. Vooral het reportage stukje over de Rijssense fans in Spakenburg. Alleen vind ik het erg flauw en voor de hand liggend om het geloof er bij te halen. Vooral de eindzin vind ik erg ongepast en flauw. Dit heeft weinig met Excelsior van doen.
[..]
Moah, 't is misschien wat voor de hand liggend, maar een artikel dat over Rijssen gaat zal het geloof er ook wel bij halen. Als ik het geschreven had, had ik het ook gedaan. Dat is het lot van het wonen in een zwarte-kousen-dorp.
pi_27130811
Het is toch niet zozeer een artikel over Rijssen lijkt me, het gaat over de club. Het even aan bod laten komen van Rijssen als christelijke stad is logisch. Maar als je het doet, doe het dan goed en zet er geen onjuistheden in en overdrijf dan ook ook niet zo. Maar de stereotypen gebruiken is erg makkelijk blijkt maar weer.
That's all folks!
  woensdag 18 mei 2005 @ 21:51:20 #282
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_27130888
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel vinden 12 euro teveel voor de busreis, verder hebben veel leden toernooien met hun eigen elftal. Ik denk dat er 2 bussen gaan, maar dat is ook maar een wilde gok.

Het VI stuk is geschreven door David de Vries.

En een leuk artikel over Scheppink van VoZ.
12 euro voor een retourtje H-I-A te duur? Beetje overdreven...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_27132948

[ Bericht 100% gewijzigd door Sportze.nl op 18-05-2005 22:38:18 ]
pi_27134011
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef Sportze.nl het volgende:
Ben je een medewerker van de site die de samenvattingen host?
That's all folks!
  woensdag 18 mei 2005 @ 23:49:33 #285
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_27135730
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ben je een medewerker van de site die de samenvattingen host?
Nu ben ik benieuwd wat hij schreef.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_27135968
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:51 schreef Doekes het volgende:

[..]

12 euro voor een retourtje H-I-A te duur? Beetje overdreven...
Vind ik ook wel, op de terugreis krijg je zelfs nog 2 blikjes Grolsch. Het kaartje is niet bij de prijs inbegrepen trouwens.
That's all folks!
pi_27156757
Ik heb mijn kaartje.

Overigens, degene die deel 2 opent, wil die wel de OP meenemen. Eventueel met update van de stand.
www.thuisuiteten.nl
pi_27156877
Dat zal ongetwijfeld een van ons zijn, maar het nog even melden kan geen kwaad.

Heerlijke chauvinisme.
That's all folks!
pi_27157360
Waar mag je in NL 130 rijden????
www.thuisuiteten.nl
pi_27157500
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Waar mag je in NL 130 rijden????
Over de grens.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27166501
Methodmich,

Sta je zaterdag weer naast de tribune aan de kant van het bruggetje naar veld 3? Ik zal er ook weer zijn. Zoals altijd, sta ik echter wel achter het doel waar ASWH gaat scoren. Alpeko komt trouwens ook op het fietsje uit Z'drecht om de trots van Ambacht te bekijken.

Ik voorspel overigens een mooie 2-0 overwinning voor ASWH met doelpunten van Human en Van der Waal. Wat denk jij mede ex-aswh-er?

Tot zaterdag!
pi_27166872
Kijk eens aan. Mr. DaCruz op FOK.

Je hebt besloten dat ik per fiets kom? Ok bij deze dan.

Tot zaterdag!
pi_27188493
Aan Excelsior kant zijn Hubert Dijk (blessure) en Martijn Beltman (schorsing) er zeker niet bij. De jeugd (bijvoorbeeld Schooten, Baan en Van der Berg) krijgt nu ongetwijfeld de kans.

Ik ga omdat ik positief moet blijven voor een 0-1 overwinning, met het liefst ook nog lekker weer. Maar mocht het hozen en Excelsior wint vind ik dat ook niet erg.
That's all folks!
pi_27191989
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:08 schreef DaCruz het volgende:
Methodmich,

Sta je zaterdag weer naast de tribune aan de kant van het bruggetje naar veld 3? Ik zal er ook weer zijn. Zoals altijd, sta ik echter wel achter het doel waar ASWH gaat scoren. Alpeko komt trouwens ook op het fietsje uit Z'drecht om de trots van Ambacht te bekijken.

Ik voorspel overigens een mooie 2-0 overwinning voor ASWH met doelpunten van Human en Van der Waal. Wat denk jij mede ex-aswh-er?

Tot zaterdag!
Wie is DaCruz? Ik zie een mooie zege, liefst vrij flink. 4-0 ofzo.

Ik ga in eerste instantie Vaduz opzoeken en dan even kijken of ik in het Excelsior '31-gebied de match ga bekijken of me toch richting veilig "ASWH-deel" begeef en dan in de rust Vaduz weer even de groeten ga doen.

Hangt er ook vanaf hoe laat de Excelsior '31-aanhang voor de wedstrijd arriveert enzo.
www.thuisuiteten.nl
pi_27192289
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wie is DaCruz? Ik zie een mooie zege, liefst vrij flink. 4-0 ofzo.

Ik ga in eerste instantie Vaduz opzoeken en dan even kijken of ik in het Excelsior '31-gebied de match ga bekijken of me toch richting veilig "ASWH-deel" begeef en dan in de rust Vaduz weer even de groeten ga doen.

Hangt er ook vanaf hoe laat de Excelsior '31-aanhang voor de wedstrijd arriveert enzo.
Daniel DaCruz was zeker zijn bijnaam nog niet toen jij vroeger met hem voetbalde?
pi_27192422
Nee, toen deed ie meer aan aikido. Nu hadden wij sowieso weinig bijnamen in die tijd.
www.thuisuiteten.nl
pi_27193755
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Nee, toen deed ie meer aan aikido. Nu hadden wij sowieso weinig bijnamen in die tijd.
Zijn Aikido-bijnaam ken ik niet.
pi_27194269
Nee, ik ook niet. Ik weet wel dat ie erg ongehoorzaam was bij Kozakken Boys uit in de C2 en dat ik aanvoerder was. Schelden op de scheids enzo, toen moest ik hem de mond snoeren van de arbiter. Gekke zaken waren dat.
www.thuisuiteten.nl
pi_27196281
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
Nee, ik ook niet. Ik weet wel dat ie erg ongehoorzaam was bij Kozakken Boys uit in de C2 en dat ik aanvoerder was. Schelden op de scheids enzo, toen moest ik hem de mond snoeren van de arbiter. Gekke zaken waren dat.
Schelden op de scheids? Dat doet ie anders nooit. Daar gaat zijn smetteloze imago.
pi_27207484
Ik wou de link corrigeren. Die geeft een foutmelding
Maar dit lukte mij niet, vandaar de correctie.
Zaterdagavond de nieruwe samenvatting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')