abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2005 @ 17:05:58 #41
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_26477525
ik vind dit geweldig...

de meeste reacties van mensen hier die helemaal geindoctrineerd zijn door de media. dombo's die beetje teveel modebladen en viva e.d. lezen. laat staan die onzin op tv

fantastisch. geef mij maar een vrouw met wat vlees in de kuip en met dit soort bladen zullen ze zich hopelijk aantrekkelijk gaan kleden ipv zich schamen en alles weg stoppen. en nee aantrekkelijk kleden is niet jezelf in zo'n klein broekje proppen zoals die skeletten. er zijn meer manieren wat een vrouw aantrekkelijk maakt

tuurlijk er is een limiet dat veel vlees simpelweg vet en onaantrekkelijk is. aan de andere kant heb je precies hetzelfde. dun zijn tot het punt van anorexia/bolemia poppetjes die uit elkaar vallen als je er al naar kijkt. vindt het zo ranzig om ribben te kunnen zien en voelen als je haar optilt :S

mensen die dun zijn zijn 9 van de 10 keer ongezonder dan iemand die dik is. ooit bij stil gestaan dat veel vrouwen dik zijn vanwege zwangerschap? en als ze aanleg hebben om dik te zijn dan schiet dat ook niet echt op. ik zal bijvoorbeeld altijd een wat dikkere buik hebben omdat mijn borstkast breed is en iets naar voren steekt. mensen zijn gewoon zo gemaakt en kan je niks tegen doen.

dus veel reacties van mensen in deze draad zijn erg kortzichtig

of ik het blad zou kopen. zeker niet, want ik ben geen vrouw en trek me geen reet aan wat anderen vinden. doe gewoon wat je zelf wilt en heb schijt aan anderen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_26477618
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Leuk feitje trouwens: mensen met matig tot ernstig overgewicht hebben meer gezondheidsklachten dan mensen met een normaal gewicht die een pakje per dag roken.
Alleen jammer dat je met het roken van een pakje per dag ook je omgeving flink lastig valt.Heb liever dat degene die naast me zit flink zit te eten (als het daar al door komt dat diegene te zwaar is) dan flink zit te roken.Dus wat dat betreft slaat dit nergen op!
01-08-2008
pi_26477684
quote:
Op zondag 24 april 2005 17:05 schreef Enyalius het volgende:

mensen die dun zijn zijn 9 van de 10 keer ongezonder dan iemand die dik is.
Dat stond deze week trouwens in de krant. Mensen met ondergewicht zijn ongezonder dan mensen met matig overgewicht (dus niet extreem overgewicht).

Maar kortzichtig wordt er altijd op fok gereageerd op dikkere mensen. Dat komt misschien ook omdat zwaarlijvigheid nog niet echt een issue is bij de meeste tieners. Die vinden zichzelf wel veel te dik, maar zijn dat dan nog niet. Dat gewicht komt er vaak pas aan als ze in de 20, 30 zijn.

Ik was als tiener trouwens ook al ruim te dik. At 3 normale maaltijden op een dag, snoepte zelden, behalve in het weekend en deed minimaal 12 uur in de week aan sport/beweging. Ik durf rustig te zeggen dat een groot deel (natuurlijk niet alles) van mijn overgewicht door erfelijke factoren komt. Ik ben het slankste nichtje van mijn familie (nog 7 andere nichtjes) en ik ben absoluut te dik.

Maar een tijdschrift voor te dikke vrouwen kopen? Hell no
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_26477695
quote:
Op zondag 24 april 2005 17:09 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Alleen jammer dat je met het roken van een pakje per dag ook je omgeving flink lastig valt.Heb liever dat degene die naast me zit flink zit te eten (als het daar al door komt dat diegene te zwaar is) dan flink zit te roken.Dus wat dat betreft slaat dit nergen op!
Wel eens naast een vetklep in de trein gezeten? Dan heb je behoorlijk last van iemands overgewicht.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26477720
quote:
Op zondag 24 april 2005 17:09 schreef Pure-Poison het volgende:

En het klopt ook niet. Ik heb op mijn opleiding (geneeskunde) geleerd dat je beter te dik kunt zijn dan dat je rookt. Alleen extreem overgewicht is schadelijker dan roken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_26477808
Wat jammer dat er enerzijds altijd wordt geklaagd over vooroordelen over het eetpatroon van dikke mensen (tuurlijk zijn het vooroordelen: twee van mijn vriendinnen eten beide supergezond vegetarisch, en zijn behoorlijk mollig, daarnaast ken ik ook wel broodmagere mensen die friet eten bij het leven) en men anderzijds blijft komen met vooroordelen over dunne mensen (altijd maar weer het anorexia-woord, uithongeren, "die zijn 9 van de 10 keer ongezonder dan dikke mensen"...komopzeg, alsof dat leuk is voor mensen die van nature nu eenmaal tenger zijn).

Als je het vervelend vindt dat men vooroordelen heeft over dikke mensen, ga dan niet zelf hetzelfde doen over dunne.
pi_26477851
Anorexia is natuurlijk iets totaal anders dan van nature slank/mager zijn. Maar misschien moeten we mensen überhaupt gewoon accepteren zoals ze zijn. Dun, dik, medium...who cares
pi_26477883
pi_26477892
quote:
Op zondag 24 april 2005 17:16 schreef thaleia het volgende:
Als je het vervelend vindt dat men vooroordelen heeft over dikke mensen, ga dan niet zelf hetzelfde doen over dunne.
Mensen lullen nou eenmaal graag hun eigen straatje schoon .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26477981
quote:
Op zondag 24 april 2005 17:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat stond deze week trouwens in de krant. Mensen met ondergewicht zijn ongezonder dan mensen met matig overgewicht (dus niet extreem overgewicht).

Maar kortzichtig wordt er altijd op fok gereageerd op dikkere mensen. Dat komt misschien ook omdat zwaarlijvigheid nog niet echt een issue is bij de meeste tieners. Die vinden zichzelf wel veel te dik, maar zijn dat dan nog niet. Dat gewicht komt er vaak pas aan als ze in de 20, 30 zijn.
Ja, ik was in de puberteit ook erg bezig met m'n gewicht. Ik had maatje 38/40 maar werd dagelijks gepest met mijn gewicht. Achteraf snap ik niet dat ik ze geloofde, want als ik foto's of videobeelden van toen zie was ik helemaal niet zo dik. Ik was niet dun, maar dat was dan ook alles. Maar goed, na vijf jaar eetstoornis en +30 kilo ben ik nu een stuk gezonder. Dat is ook waarom ik zo boos word om dat denigrerende gedoe over dikke mensen, dat je er niets mee opschiet. Je maakt het mensen alleen maar moeilijker om normaal te leven. Mijn vader dacht ook dat ik wel af zou gaan vallen als ie tegen me zei dat ik eruit zag als een varken, maar uiteindelijk heeft dat me juist over het randje geholpen, was ik druk bezig m'n darmen te verzieken met laxeren, en ben ik 5 maten aangekomen. Daarom, als je 'dikke' mensen afzeikt, bedenk dan even hoe dat aankomt bij diegene en hoe iemand in vredesnaam aan z'n leven moet werken als ie aan alle kanten naar beneden getrapt wordt. Als je werkelijk zo bezorgd bent om de volksgezondheid, bedenk dan hoe je iemand kunt helpen om af te vallen in plaats van hoe je iemand de grond in kunt boren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Maeghan op 24-04-2005 17:27:47 ]
Sanity is (not) statistical
pi_26477985
dikke mensen zijn oke
pi_26478046
Ik voel me gediscrimineerd.

In de Elle staan allemaal van die skinny meisjes. Nu is er zo'n Big-blad, met allemaal dikke mensen. En wat nou als je gewoon een normaal figuur hebt? Ik vind dat daar ook een tijdschrift voor moet komen.

zondag 24 april 2005 @ 17:29:36 #53
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_26478166
Ik vind het eigenlijk een beetje overkomen alsof dikke mensen niet zelf hun kleding kunnen uitzoeken of zo. Ik zou zelf niet geïnteresseerd zijn in een blad van 200 pagina's over kleding. In gewone tijdschriften sla ik de modereportages al over, laat staan een heel blad daarover.

Bovendien vind ik het ook wel een beetje politiek correct en daardoor juist een beetje stigmatiserend. Zo van, dikke mensen hebben het nodig dat iemand ze eens een pluim geeft, laten wij dat dan maar eens heel geforceerd gaan doen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_26478730
Ik vind het prima dat er zo'n blad bestaat. Wat maakt dat nou uit? Er bestaan zoveel -zinnige en onzinnige- tijdschriften.

Buiten dat denk ik wel dat het blad gaat floppen, omdat de meeste (ook dikke) mensen nou eenmaal liever naar slanke mensen kijken. Je zou ook een blad voor lelijke mensen kunnen maken, met lelijke mensen erin. Maar dat slaat ook niet aan denk ik
pi_26480490
Ik als fatty lees toch ook graag de ELLE. En ik zal nooit in die kleren passen, maar het gros van de mensen dat dat blad leest, zal nooit genoeg geld hebben om ook maar het lulligste designertasje wat erin staat te kunnen betalen, moeten die daarom maar alleen de ditjes en datjes lezen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_26480566
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik als fatty lees toch ook graag de ELLE. En ik zal nooit in die kleren passen, maar het gros van de mensen dat dat blad leest, zal nooit genoeg geld hebben om ook maar het lulligste designertasje wat erin staat te kunnen betalen, moeten die daarom maar alleen de ditjes en datjes lezen?
Haha, idd. Maar daarom lees ik ook de ElleGirl. Zat gratis bij mijn Elle abbo. Alleen daaruit moet ik weer de "hoe versier ik de hunk" artikelen overslaan. Maar de "hoe customize ik mijn H&M shirtje" is weer helemaal toppie!
pi_26480948
quote:
Op zondag 24 april 2005 12:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weer een poging om mensen te overtuigen dat vet zijn "ok" is.
Inderdaad. Het zijn de laatste spartelingen uit die hoek, voordat onze maatschappij definitief overgenomen wordt door de gezondheidsmaffia. Ik weet niet wat ik erger vind.

Dik mooi vinden is een kwestie van smaak. Dat is volgens mij helemaal niet de boodschap. De boodschap is, dat als je 120 kilo weegt dat je dat maar moet accepteren, en op zoek moet naar grote kleren, in plaats van proberen er wat aan te doen.

Maeghan heeft het over emancipatie. Dat is weer die typische, foute instelling dat overgewicht iets is wat je overkomt, zoals je sekse of seksuele voorkeur dat wel is. Een beetje een jankinstelling, en daar komt volgens mij ook zo'n blad vandaan. Frustratie.

In plaats vet zijn te 'accepteren', zou je juist een heel ander signaal uit moeten zenden. In het kader van de volksgezondheid, bijvoorbeeld.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_26481030
Maar je hebt vet en vet natuurlijk. Maat 42 wordt bijvoorbeeld door de media als dik bestempeld, maar daar kan nog best een gezond gewicht bij horen, en bij sommige mensen zit maat 42 gewoon in de genen. Maat 60 is een ander verhaal, dat zit bij níemand in de genen. Maar goed, ik denk ook niet dat iemand met maat 42 zit te wachten op zo'n blad.
pi_26481171
Heiden6: ik vind helemaal niet dat mensen er maar niets aan moeten doen en ik zeg ook nergens dat het je 'overkomt'. Er zit alleen wel een verschil tussen mensen accepteren zoals ze zijn en ondertussen duidelijk maken dat ze toch beter iets af kunnen vallen omdat ze niet gezond bezig zijn, en mensen gewoon de grond intrappen omdat ze niet perfect zijn (wat veel Fokkers helaas wel doen). Bovendien maakt acceptatie het ook makkelijker om er iets aan te doen. Sinds ik losgelaten heb dat ik per se dun moet zijn omdat ik anders niets waard zou zijn, gaat het afvallen wel. Langzaam, en niet altijd goed, en soms ga ik weer de fout in, maar uiteindelijk lukt het dan toch. Het is gewoon belangrijk om te weten dat je ook nog normaal kunt leven als je geen maat 36 hebt maar een maat 44. Dan voel je je beter, en als je je goed voelt kun je dingen nu eenmaal makkelijker aanpakken. Het is gewoon naar om constant afgekeurd te worden om hoe je eruit ziet, en dat bevordert de volksgezondheid ook niet volgens mij.

Mag ik er overigens vanuit gaan dat jij (en al die andere mensen die zich zogenaamd zo druk maken om de volksgezondheid)j niet te veel drinkt, geen gevaarlijke sporten beoefent, iedere dag een half uur beweegt, niet rookt, geen overgewicht hebt en niet te veel vetten en transvetzuren binnenkrijgt?
pi_26481189
Maar mensen met maat 50+ staan weer niet in dat blad
pi_26481416
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:40 schreef Maeghan het volgende:
Heiden6: ik vind helemaal niet dat mensen er maar niets aan moeten doen en ik zeg ook nergens dat het je 'overkomt'. Er zit alleen wel een verschil tussen mensen accepteren zoals ze zijn en ondertussen duidelijk maken dat ze toch beter iets af kunnen vallen omdat ze niet gezond bezig zijn, en mensen gewoon de grond intrappen omdat ze niet perfect zijn (wat veel Fokkers helaas wel doen). Bovendien maakt acceptatie het ook makkelijker om er iets aan te doen. Sinds ik losgelaten heb dat ik per se dun moet zijn omdat ik anders niets waard zou zijn, gaat het afvallen wel. Langzaam, en niet altijd goed, en soms ga ik weer de fout in, maar uiteindelijk lukt het dan toch. Het is gewoon belangrijk om te weten dat je ook nog normaal kunt leven als je geen maat 36 hebt maar een maat 44. Dan voel je je beter, en als je je goed voelt kun je dingen nu eenmaal makkelijker aanpakken. Het is gewoon naar om constant afgekeurd te worden om hoe je eruit ziet, en dat bevordert de volksgezondheid ook niet volgens mij.
Ja. Conclusie: je lult je met alle plezier in de rondte, maar ondertussen ben je gewoon veel te dik en ben je aan het klagen over van alles en nogwat.
quote:
Mag ik er overigens vanuit gaan dat jij (en al die andere mensen die zich zogenaamd zo druk maken om de volksgezondheid)j niet te veel drinkt, geen gevaarlijke sporten beoefent, iedere dag een half uur beweegt, niet rookt, geen overgewicht hebt en niet te veel vetten en transvetzuren binnenkrijgt?
Nee.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_26481811
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:40 schreef Maeghan het volgende:

Ik zuip mezelf minstens 1 keer in de week klem, beoefen geen gevaarlijke sport, heb gerookt als een ketter maar ben nou al een half jaar gestopt, beweeg veel meer dan een half uur per dag, ben naar mijn eigen zin iets te dik maar medisch gesproken is er geen sprake van overgewicht en let eigenlijk niet echt op wat ik eet.
pi_26481994
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:49 schreef heiden6 het volgende:
Ja. Conclusie: je lult je met alle plezier in de rondte, maar ondertussen ben je gewoon veel te dik en ben je aan het klagen over van alles en nogwat.
Ja, en hoe is deze geniale conclusie precies relevant voor dit topic?
quote:
Nee.
Kortom, alleen dikke mensen moeten hun leven aanpassen vanwege de volksgezondheid?
pi_26482087
Ja, Maeghan, want dat is het makkelijkst te zien (en na te wijzen) en dan kan de rest weer rustig slapen

Alle te dikke mensen moeten gewoon zo goed mogelijk hun best doen om een zo ideaal mogelijk figuur te krijgen. Deze bekende dame had dat goed begrepen: http://www.nydailynews.com/news/col/story/294717p-252251c.html (niet lezen als je niet net als ik een rot gevoel van binnen wilt krijgen voor de rest van de avond)
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 20:19:50 #65
5428 crew  miss_sly
pi_26482123
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dik mooi vinden is een kwestie van smaak. Dat is volgens mij helemaal niet de boodschap. De boodschap is, dat als je 120 kilo weegt dat je dat maar moet accepteren, en op zoek moet naar grote kleren, in plaats van proberen er wat aan te doen.
Ik denk dat de boodschap moet zijn (en ik weet niet in hoeverre dat zo is in dit blad, maar even for the sake of the argument) dat je inderdaad eerst je gewicht maar eens moet accepteren, dan op zoek gaan naar grotere kleren, dan van jezelf houden om de persoon die je bent, inclusief overgewicht, en dan eens moet gaan kijken of je daar op een gezonde en verantwoorde manier die vol te houden is iets aan kunt gaan doen.

Het wordt gewoon veel te simpel voorgesteld: dikke mensen moeten maar stoppen met vreten (want we weten allemaal dat die geen van allen gewoon eten, maar alles vreten wat maar slecht en vet is) en beginnen met bewegen (want we weten ook allemaal dat ze alleen maar lui op de bank zitten en nooit ook maar een vinger bewegen, behalve als het gaat om iets te vreten) en dan worden ze vanzelf wel maatje 38 zoals ze zouden moeten zijn.

Als het zo simpel was, zou dan overgewicht werkelijk zo'n groot probleem zijn/worden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_26482131
quote:
Op zondag 24 april 2005 17:16 schreef thaleia het volgende:
Wat jammer dat er enerzijds altijd wordt geklaagd over vooroordelen over het eetpatroon van dikke mensen (tuurlijk zijn het vooroordelen: twee van mijn vriendinnen eten beide supergezond vegetarisch, en zijn behoorlijk mollig, daarnaast ken ik ook wel broodmagere mensen die friet eten bij het leven) en men anderzijds blijft komen met vooroordelen over dunne mensen (altijd maar weer het anorexia-woord, uithongeren, "die zijn 9 van de 10 keer ongezonder dan dikke mensen"...komopzeg, alsof dat leuk is voor mensen die van nature nu eenmaal tenger zijn).

Precies.
pi_26482181
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:14 schreef Maeghan het volgende:

Kortom, alleen dikke mensen moeten hun leven aanpassen vanwege de volksgezondheid?
Nee, dikke mensen moeten niet zeuren over dik zijn...
pi_26482238
Nou, en als ze er niet over zeuren en er een gezellig positief blad over maken (waar ze jou niet mee lastigvallen) is het weer niet goed.
pi_26482386
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:24 schreef Maeghan het volgende:
Nou, en als ze er niet over zeuren en er een gezellig positief blad over maken (waar ze jou niet mee lastigvallen) is het weer niet goed.
Dat is nou juist wat ik tegen zo'n blad heb, dat het overgewicht als iets positiefs wil neerzetten.

En er wordt juist heel veel gezeurd over dik zijn...
pi_26482485
Je mag er niet over zeuren, maar je moet het (lees: jezelf) wel als iets negatiefs beschouwen dus. Lekkere instelling heb jij.
pi_26482561
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Je mag er niet over zeuren, maar je moet het (lees: jezelf) wel als iets negatiefs beschouwen dus. Lekkere instelling heb jij.
*Zucht* Je moet het óf accepteren óf er iets aan doen. Maar ga aub niet zielig lopen doen over het feit dat het door veel mensen niet mooi gevonden wordt. Want face it, daar draait het uiteindelijk allemaal om.
pi_26482585
Daar ben ik het met je eens Of accepteren en niet zeuren (maar dan mag je dus ook een blad als Big is Beautiful aanschaffen omdat je big idd beautiful vindt) of gewoon afvallen.
pi_26482676
Het gaat er niet om dat veel mensen eht niet mooi vinden, het gaat erom dat veel mensen gelijk denken dat omdat zij je niet mooi vinden ze het recht hebben om jou te vertellen wat je wel en niet mag doen, zeggen, lezen of aantrekken. En ook vinden dat ze dat wel even 300 keer op een dag mogen vertellen en zo. Ik bedoel, als ik iemand op straat zie lopen met een lelijke kop zeg ik ook niet "hee lelijkerd, trek eens een zak over je kop of zo, want dit kan niet zo." Dat is gewoon lullig en het haalt niets uit.
pi_26482678
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Daar ben ik het met je eens Of accepteren en niet zeuren (maar dan mag je dus ook een blad als Big is Beautiful aanschaffen omdat je big idd beautiful vindt) of gewoon afvallen.
Iedereen mag van mij aanschaffen wat hij of zij wil. Er wordt echter in dit topic gevraagd naar je mening over dit blad, en mijn mening is dus dat ik het geen goed idee vind om overgewicht als iets positiefs neer te zetten, en dat doe je mijns inziens wel met zo'n blad.

Ik blijf erbij, het is net zoiets als een blad maken over roken en dat dan "Roken is stoer" noemen.
pi_26482777
Maar gezien de gemiddelde opinie over te dik zijn in Nederland denk ik niet dat een dergelijk blad die mening op wat voor manier dan ook kan wijzigen (positief kan maken). Plus ik zie geen toekomst voor een dergelijk blad, ook te dikke mensen hebben zo te lezen niet eens behoefte aan een dergelijk tijdschrift.
pi_26482818
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:43 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Jeeeeeeeeeeeetje als het daar allemaal om draait heb ik toch 21 jaar lang met de verkeerde instelling geleefd. Maar ik zal m'n leven beteren en voortaan iederen, zoals het hoort, beoordelen op z'n uiterlijk.
Zeg ik dat je mensen op hun uiterlijk moet beoordelen? Meid, als er iemand poep heeft aan het uiterlijk van mensen ben ik dat.

Wat ik bedoel is dat dikke mensen die zeuren over hun overgewicht eigenlijk bedoelen "Shit, veel mensen vinden mij niet mooi/aantrekkelijjk omdat ik te dik ben.".
pi_26482900
Had ik inmiddels al door ja. Had niet goed gelezen, sorry.
pi_26482912
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Maar gezien de gemiddelde opinie over te dik zijn in Nederland denk ik niet dat een dergelijk blad die mening op wat voor manier dan ook kan wijzigen (positief kan maken). Plus ik zie geen toekomst voor een dergelijk blad, ook te dikke mensen hebben zo te lezen niet eens behoefte aan een dergelijk tijdschrift.
Ik zie het ook niet snel gebeuren dat mensen positief gaan denken over overgewicht, vrij logisch, iemand van 150 kilo is doorgaans gewoon niet aantrekkelijk. Daar kan geen blad of wat dan ook iets aan doen.

En het blad heeft idd geen toekomst.
  zondag 24 april 2005 @ 21:19:34 #79
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_26483689
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet snel gebeuren dat mensen positief gaan denken over overgewicht, vrij logisch, iemand van 150 kilo is doorgaans gewoon niet aantrekkelijk. Daar kan geen blad of wat dan ook iets aan doen.

En het blad heeft idd geen toekomst.
Herstel: JIJ vindt dat niet aantrekkelijk. 150 KG is niet gezond, maar dat jij het niet aantrekkelijk vindt, betekent niet dat niemand dat vindt.
Carpe diem
pi_26483755
Neemt niet weg dat de meeste mensen het echt niet aantrekkelijk vinden, marchien. Media-geïndoctrineerd of niet. Er zijn absoluut mensen die wèl verzot zijn op een dikke partner, maar dat is een minderheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')