Zijn er maar 3 tot nu toe, is nog wel plek voor een 4e toch?quote:
Daar zit wat in eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:04 schreef devzero het volgende:
Er wordt voldoende in het stampede topic gepost, dus echt naar beneden zakken zal het niet.
Zou je hem alsnog kunnen verplaatsen? Er komt echt niemand in dat BUGquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:02 schreef Slarioux het volgende:
Je bent altijd welkom, maar ik wacht nog even tot ik ff goed heb gelezen hoe het zit met die bug enzo, zit op mn werk dus ik kan me er niet in verdiepen.
De ervaring leert dat twee stickies ideaal is, drie kan ook nog wel, maar elke sticky extra levert als resultaat op dat ze gewoon niet meer gelezen worden. Wij hebben het zelf ook geprobeert op verschillende fora op FOK! en het resultaat was gewoon niet handig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zijn er maar 3 tot nu toe, is nog wel plek voor een 4e toch?
En ik zeg ook niet de rest van de maand, gewoon een weekje ofzo
Helder, en het topic zakt in principe ook niet weg, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:34 schreef Lucille het volgende:
[..]
De ervaring leert dat twee stickies ideaal is, drie kan ook nog wel, maar elke sticky extra levert als resultaat op dat ze gewoon niet meer gelezen worden. Wij hebben het zelf ook geprobeert op verschillende fora op FOK! en het resultaat was gewoon niet handig.
Ja, dat weet ik. Ik geloof er alleen geen reet van. Vooral die puntjes waren "verdacht"quote:Op zondag 12 juni 2005 17:24 schreef -Lotte- het volgende:
Slarioux, jij weet net zo goed als ik dat een officieel spel na een vastloper problemen kan geven, waarom sluit je de topic? Daarnaast is het nu zondag na 17:00... naar de winkel gaat nu niet.
Dus nu ga jij bij elke vraag over software of hardware proberen te achterhalen of de persoon wel of niet betaald heeft voor zijn spullen?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik geloof er alleen geen reet van. Vooral die puntjes waren "verdacht"
Je draait er nu ook weer omheen, wat nog meer het vermoeden geeft dat het spel een illegale kopie is. En als een de-install niet werkt dan kan je er van uit gaan dat de install gedaan is met een gehackte versie. Of in ieder geval met een hack die iets heeft lopen kloten in de registry.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:41 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Dus nu ga jij bij elke vraag over software of hardware proberen te achterhalen of de persoon wel of niet betaald heeft voor zijn spullen?
Dat was de vraag toch niet? Ik vraag toch niet 'Hoe krijg ik mijn illegale p2p shit werkend'?
De vraag was hoe je er mee om moet gaan als een programma vastloopt tijdens het installeren, en daarna zit je vast... deinstalleren werkt niet omdat hij denk dat ie niet alles kan vinden en verder installeren kan niet omdat ie denkt dat ie installed is.
Moet ik nu dezelfde vraag stellen zonder puntjes om er antwoord op te krijgen?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:00 schreef mcintosh het volgende:
Doch zou één van jullie modjes even de topictitel willen veranderen aub? Dit omdat "doe mee aan de stampede" de gemiddelde Fokker geen drol zal zeggen en dus niet eens in het topic zal kijken..
"Help Fok! mee zoeken naar een medicijn tegen HIV" of iets dergelijks zal duidelijker zijn, mensen weten meteen waar het voor isAls de topictitel zoiets kan worden zou dat mooi zijn
om eff in de discussie te springen:quote:Op zondag 12 juni 2005 20:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je draait er nu ook weer omheen, wat nog meer het vermoeden geeft dat het spel een illegale kopie is. En als een de-install niet werkt dan kan je er van uit gaan dat de install gedaan is met een gehackte versie. Of in ieder geval met een hack die iets heeft lopen kloten in de registry.
Nee, de TS had iets meer schijnheilig moeten doen... terwijl iedereen weet dat er genoeg personen zijn die downloaden. Maar we gaan met zijn allen een schijn-werkelijkheid opzetten waarin we alles echt kopen enz... om op die manier 'legaal' antwoord te geven op een vraag over een fout tijdens het installeren, hetgeen opzich niets te maken heeft met of het nu wel of niet gekocht is.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:35 schreef mschol het volgende:
maar ik moet de mods hier gelijk geven..
de TS was idd niet echt handig met het neer zetten van een naam die letterlijk ge-ctrl-c't was uit een info bestandje
Dus omdat het gebeurt moeten we het ook maar toestaan op FOK!?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:35 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Nee, de TS had iets meer schijnheilig moeten doen... terwijl iedereen weet dat er genoeg personen zijn die downloaden. Maar we gaan met zijn allen een schijn-werkelijkheid opzetten waarin we alles echt kopen enz... om op die manier 'legaal' antwoord te geven op een vraag over een fout tijdens het installeren, hetgeen opzich niets te maken heeft met of het nu wel of niet gekocht is.
De vraag ging toch niet over of illegale warez toegestaan moeten worden? Het was een vraag over als je pc vastloopt tijdens het installeren.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:40 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dus omdat het gebeurt moeten we het ook maar toestaan op FOK!?
Zullen we dat in alle lijnen doortrekken? Er worden dagelijks mensen vermoord, zullen we dat ook goedkeuren? Ok, het is een ergere misdaad, maar net zo goed strafbaar.
En het probleem wat je hebt komt vaker voor bij kopieën, en niet bij originele versies, dus het antwoord van Slarioux is niet eens zo raar.
Het probleem wat je omschrijft is een bekend euvel bij illegale software; deïnstallatie werkt niet doordat bestanden vermist zijn. "zeker een crack gebruikt?" zou dan mijn antwoord zijn. Bij normaal/legaal gebruik zou je je vraag niet eens hoeven te stellen. Het probleem zou dan namelijk niet voorkomen. Hoe duidelijk moeten we zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 10:48 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Ik vind dat er dan eens heel goed duidelijk moet komen op wat voor vragen wel en wat voor vragen er geen antwoord gegeven mag worden.
Dat ben ik toch echt niet met je eens; een mislukte deinstallatie komt in 99% van de gevallen NIET door een crack, aangezien de crack meestal de executable is van het betreffende programma, en een deinstallatie deze gewoon netjes verwijderd zonder te kijken naar filesize, checksums en dergelijke.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:52 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Het probleem wat je omschrijft is een bekend euvel bij illegale software; deïnstallatie werkt niet doordat bestanden vermist zijn. "zeker een crack gebruikt?" zou dan mijn antwoord zijn. Bij normaal/legaal gebruik zou je je vraag niet eens hoeven te stellen. Het probleem zou dan namelijk niet voorkomen. Hoe duidelijk moeten we zijn
Nou, als ik zeg dat de pc vastliep tijdens de installatie, dan kan dat meerdere oorzaken hebben toch? Of ben je het daarmee oneens, zeg jij dat het niet mogelijk is dat een pc vastloopt tijdens een installatie? Ik doe meestal namelijk nog genoeg dingen, zeker als de installatie een dvd groot is.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:52 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Het probleem wat je omschrijft is een bekend euvel bij illegale software; deïnstallatie werkt niet doordat bestanden vermist zijn. "zeker een crack gebruikt?" zou dan mijn antwoord zijn. Bij normaal/legaal gebruik zou je je vraag niet eens hoeven te stellen. Het probleem zou dan namelijk niet voorkomen. Hoe duidelijk moeten we zijn
Nogmaals, er werden geen vragen gesteld over illegale software, er kwam een vraag over hoe je een fout op kan lossen die ontstaan is doordat de pc vastliep tijdens een installatie.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:39 schreef QuietGuy het volgende:
met 2 maten meten? Is het niet duidelijk genoeg?
Als er vragen worden gesteld over illegale software, en ja die puntjes gaven daar voor Slarioux voldoende aanleiding toe, gaat een topic gewoon op slot. Ik ben hier inweze vrij consequent in.
Ja maar al die projecten die FaD doet passen niet in de topictitel... maak er wat moois van. Als het maar duidelijker is wat we doenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er wordt naar meer gezocht dan alleen HIV toch?
Ik draai nergens omheen. Jij draait heen om het feit of het nu een legale of illegale kopie is waar het om gaat.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:52 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Je vraagt elke keer of het nog niet duidelijk genoeg is.. en nee, het is me nog steeds niet duidelijk waarom je zo om alles heen praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |